Почна да работи на високи обороти?
- gad
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 11 авг 2006, 00:38
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1mi '92
- Местоположение: Пловдив/Ботевград
- Status: Извън линия
Почна да работи на високи обороти?
Проблема е, че започна да държи на 3000 оборота когато е изключена от скорост, а когато е на скорост направо си върви сама. Абе все едно съм дръпнал смукача, обаче тя е с автоматичен, та се чуда дали може да е блокирал или нещо такова. Да добавя, че когато си иска се оправя за малко най-често като съм спрял. Проблема го има и на газ и на бензин. Някой ако е имал подобен проблем да помага, ще съм му благодарен.
АКО СПОРИШ С И.Д.И.О.Т , МНОГО ВЕРОЯТНО Е И ТОЙ ДА ПРАВИ СЪЩОТО!!
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: Почна да работи на високи обороти?
прочети всичко за стъпково моторче, за обороти на празен ход.gad написа:Проблема е, че започна да държи на 3000 оборота когато е изключена от скорост, а когато е на скорост направо си върви сама. Абе все едно съм дръпнал смукача, обаче тя е с автоматичен, та се чуда дали може да е блокирал или нещо такова. Да добавя, че когато си иска се оправя за малко най-често като съм спрял. Проблема го има и на газ и на бензин. Някой ако е имал подобен проблем да помага, ще съм му благодарен.
вероятно ти се е замърсило, отиди да ти го почистят или сам ако можеш.
успех
Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- WarKiller
- потребител
- Мнения: 104
- Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хммм ... Същото ми се случи и на мен преди два месеца извън града. Изведнъж почна да работи на доста по-високи обороти от нормалните за съответната предавка. Това в продължение на 100-150 км.
Накрая се оказа кофти бензин.
Всичко се оправи след като малко преди да се прибера досипах от друга бензиностанция...
А преди това доста чудене падна от какво ще да е ...
Накрая се оказа кофти бензин.
Всичко се оправи след като малко преди да се прибера досипах от друга бензиностанция...
А преди това доста чудене падна от какво ще да е ...
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
1.3 J6B-моно
С тоя проблем -високи обороти и аз съм брал мъки ,но го преборих изцяло,няма вече високи обороти,при мен проблема беше когато е запаля студена,държи 1500-1700 оборота и имаш чувството че двигателя ще му стане нещо,държеше ги като я освободя от скорост и на място докато не загрее,и какво направих:отпред на филтърната котия в стеснения участък откъдето смуче въздух има една биметалка с пружинка ,която когато е студено е затворена и така двигателя смучи въздух не от вънка а от топлия който идва от изпускателните колектори на самия двигател,когато въздуха минава през биметалката тя се свива и малко по малко отваря клапичката и започва да смуче въздух от външния по студен въздух,и какво направих.С един кабел 1 см външен диаметър,направих така че тази клапа да стои отворена постоянно и вече няма високи обороти няма никога,няма вече автоматичен смукач,няма мъки,има икономия от някъв друг грам гориво.Мислех си че ще има промяна в паленето и във вървенето при студен двитател но ако има то е някакво малко и на фона на плюсовете не се усеща...
С тоя проблем -високи обороти и аз съм брал мъки ,но го преборих изцяло,няма вече високи обороти,при мен проблема беше когато е запаля студена,държи 1500-1700 оборота и имаш чувството че двигателя ще му стане нещо,държеше ги като я освободя от скорост и на място докато не загрее,и какво направих:отпред на филтърната котия в стеснения участък откъдето смуче въздух има една биметалка с пружинка ,която когато е студено е затворена и така двигателя смучи въздух не от вънка а от топлия който идва от изпускателните колектори на самия двигател,когато въздуха минава през биметалката тя се свива и малко по малко отваря клапичката и започва да смуче въздух от външния по студен въздух,и какво направих.С един кабел 1 см външен диаметър,направих така че тази клапа да стои отворена постоянно и вече няма високи обороти няма никога,няма вече автоматичен смукач,няма мъки,има икономия от някъв друг грам гориво.Мислех си че ще има промяна в паленето и във вървенето при студен двитател но ако има то е някакво малко и на фона на плюсовете не се усеща...
- gad
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 11 авг 2006, 00:38
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1mi '92
- Местоположение: Пловдив/Ботевград
- Status: Извън линия
A при тебе правеше ли го това и на бензин? Аз си мислех,че може и нещо от газовата да е щото е от скоро и се засилих да хода до газаджията , ама като видях, 4е и на бензин прави така и се отказах. Мерси за отговорите на всички.jasonsmith написа:Аз имах същия проблем. но при мен се оказа че не е от стъпковото моторче, ами от настройката на изпарителя. Регулираха ми я и сега е ок. вече.
АКО СПОРИШ С И.Д.И.О.Т , МНОГО ВЕРОЯТНО Е И ТОЙ ДА ПРАВИ СЪЩОТО!!
- MasterBo
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007 - Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
Преди няколко месеца, при едно пътуване до София моя Ескорт ми направи същия номер да държи 3000 об/мин.. и направо си вървеше сам.
Оказа се че на палеца на дроселовата клапа, там където натиска моторчето за ПХ има винт за регулировка, който незнайно как се беше развил малко сам и дроселовата клапа стоеше леко отворена.
Може да погледнеш и при теб да не е така.. ето къде се намира той на моноинжекциона на ескорта.. предполагам на фиестата е подобно ако не и същото.
Оказа се че на палеца на дроселовата клапа, там където натиска моторчето за ПХ има винт за регулировка, който незнайно как се беше развил малко сам и дроселовата клапа стоеше леко отворена.
Може да погледнеш и при теб да не е така.. ето къде се намира той на моноинжекциона на ескорта.. предполагам на фиестата е подобно ако не и същото.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-
- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами реално да. тъй като в движение превключвах на бензин, и си ми оставаха високи обороти, но накрая я оставих около 10 км на бензин и се оправи и тогава осъзнах че е от изпарителя.. а на късо разстояние си ми стояха по - високи..gad написа:A при тебе правеше ли го това и на бензин? Аз си мислех,че може и нещо от газовата да е щото е от скоро и се засилих да хода до газаджията , ама като видях, 4е и на бензин прави така и се отказах. Мерси за отговорите на всички.jasonsmith написа:Аз имах същия проблем. но при мен се оказа че не е от стъпковото моторче, ами от настройката на изпарителя. Регулираха ми я и сега е ок. вече.
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Почна да работи на високи обороти?
Аз си мисля, че ти е заминало моторчето за празния ход или потенциометъра. За да не си прецакаш двигателя, откачи куплунга /жиците/ който отива в управлението на могторчето /потенциометъра/ и ако се оправи - търси нов. Това е "болката" на управлението на тези мотори.gad написа:Проблема е, че започна да държи на 3000 оборота когато е изключена от скорост, а когато е на скорост направо си върви сама. Абе все едно съм дръпнал смукача, обаче тя е с автоматичен, та се чуда дали може да е блокирал или нещо такова. Да добавя, че когато си иска се оправя за малко най-често като съм спрял. Проблема го има и на газ и на бензин. Някой ако е имал подобен проблем да помага, ще съм му благодарен.
Като откачиш управлението няма да имаш смукач и докато колата загрее, ще трябва да я държиш в обороти с педала на газта, но поне няма да се форсира на студено.
- gad
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 11 авг 2006, 00:38
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1mi '92
- Местоположение: Пловдив/Ботевград
- Status: Извън линия
Както някой в подобна тема, а и потребителите на windows, беше казал "рестартирай и ше се опраи". Има едни три жици, за управлението на моторчето ли, и аз неразбрах точно за какво, им се скапала изолацията и от късите съединения се натрупали грешки в компа. Рестарт, изолиране на жиците (тва беше голяма играчка), малко бръмчене
на горе на долу за обучение и сега работи добре. Така ,че пичове НЕ БЪРЗАЙТЕ ДА КУПУВАТЕ моторчета за пх.
на горе на долу за обучение и сега работи добре. Така ,че пичове НЕ БЪРЗАЙТЕ ДА КУПУВАТЕ моторчета за пх.
АКО СПОРИШ С И.Д.И.О.Т , МНОГО ВЕРОЯТНО Е И ТОЙ ДА ПРАВИ СЪЩОТО!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта