Мнения и препоръки за двигател 1.8 125 к.с. Q7DA Flexifuel
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 25 дек 2012, 18:46
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 125 к.с. Q7DA Flexifuel
- Status: Извън линия
Мнения и препоръки за двигател 1.8 125 к.с. Q7DA Flexifuel
Здравейте на всички,
Предстой ми покупка на автомобил и за момента съм се спрял на форд фокус 2006-2007г. Към момента имам интерес към един автомобил с 1800 кубиков бензинов двигател - 125к.с. Мисля, че кодът на двигателя се води Q7DA Flexifuel и имам няколко въпроса относно този двигател, и ще се радвам на помощ от ваша страна!
1. Двигателя с ангренажна верига ли е или е с ангренажен ремък!?
2. Как му се отразява газифицирането на този двигател и кой е най-подходящият (не казвам най-евтиният) вариант за газов инжекционн (модел-цена)!?
3. Има ли нещо специфично, за което трябва да се внимава при покупка на автомобил с този двигател!?
Предварително благодаря на всички и Весели празници!
п.с. На тези, които ще започнат с "Ползвай търсачката!" или "Има такива теми!" отговарям предварително:
- Ползвах търсачката, но не можах да открия търсената от мен информация!;
- Ако има такива теми, не съм попаднал на тях и ще съм благодарен на линк към тях!
Предстой ми покупка на автомобил и за момента съм се спрял на форд фокус 2006-2007г. Към момента имам интерес към един автомобил с 1800 кубиков бензинов двигател - 125к.с. Мисля, че кодът на двигателя се води Q7DA Flexifuel и имам няколко въпроса относно този двигател, и ще се радвам на помощ от ваша страна!
1. Двигателя с ангренажна верига ли е или е с ангренажен ремък!?
2. Как му се отразява газифицирането на този двигател и кой е най-подходящият (не казвам най-евтиният) вариант за газов инжекционн (модел-цена)!?
3. Има ли нещо специфично, за което трябва да се внимава при покупка на автомобил с този двигател!?
Предварително благодаря на всички и Весели празници!
п.с. На тези, които ще започнат с "Ползвай търсачката!" или "Има такива теми!" отговарям предварително:
- Ползвах търсачката, но не можах да открия търсената от мен информация!;
- Ако има такива теми, не съм попаднал на тях и ще съм благодарен на линк към тях!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнения и препоръки за двигател 1.8 125 к.с. Q7DA Flexifuel
Аз мога да отговоря на 1. да с верига е и на 2. всичко може да се газифицира нормално вече с някоя друга система отгоре като емулатори или смазване на клапаните, стига човек да иска.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Мнения и препоръки за двигател 1.8 125 к.с. Q7DA Flexifuel
Отговарям по ред на номерата,понеже съм със същият двигател с малка разлика(1,8 бензин):
1.Да, наистина двигателят е с верига.
2.Както при всеки съвременен двигател,повдигачите на клапаните са с пулове с различна дебелина и преди да се сложи газ е хубаво да се направи регулировка(особено на изпускателните).Регулирането не е много лесно,но и на всеки друг двигател е същото.Иначе компютърът не е капризен и работи с всеки газов инжекцион,без да светят чекове, или грешки.Нормалната работа все пак зависи и от майсторите на инжекциона и това дали могат да направят правилна настройка(както и при всеки автомобил).Няма нищо особено при газифицирането и ако някой ти каже нещо различно,значи не е запознат.
3.От моя опит досега(имам го от 8км. и вече е на 96000км.) не знам за някакъв специфичен недостатък,така че ако стандартните проверки покажат, че всичко е наред, не би трябвало да очакваш някакви проблеми.
1.Да, наистина двигателят е с верига.
2.Както при всеки съвременен двигател,повдигачите на клапаните са с пулове с различна дебелина и преди да се сложи газ е хубаво да се направи регулировка(особено на изпускателните).Регулирането не е много лесно,но и на всеки друг двигател е същото.Иначе компютърът не е капризен и работи с всеки газов инжекцион,без да светят чекове, или грешки.Нормалната работа все пак зависи и от майсторите на инжекциона и това дали могат да направят правилна настройка(както и при всеки автомобил).Няма нищо особено при газифицирането и ако някой ти каже нещо различно,значи не е запознат.
3.От моя опит досега(имам го от 8км. и вече е на 96000км.) не знам за някакъв специфичен недостатък,така че ако стандартните проверки покажат, че всичко е наред, не би трябвало да очакваш някакви проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта