Запитване за сервизиране на 'проблемите' при TDCi

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
RGG
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 21 май 2010, 13:18
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 '05 2.2 TDCi GHIA
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Запитване за сервизиране на 'проблемите' при TDCi

Мнение от RGG » 06 яну 2013, 13:09

Здравейте колеги, за много години, пожелавам ви здраве и безавирийни километри през новата година.

Чрез настоящата тема бих искал да направя update на цените за типично-скъпите консумативи при комон-рейл двигателите - съединител, маховик, ГНП, инжектори. Моля всеки да сподели скорошен опит от смяната им, цени, отношение, гаранция, сервизи и начин на работа.

Моята машина е Mondeo MK3 2.2 TDCi ('05), със сменени в МП от предишния собственик и преди продажбата всички изброени, срещу скромната сума от около 6000лв (на ок. 140.000км пробег). В момента колата е на 185.000км и вече имах 2-3 изпълнения със светеща лампа за подгр. свещи, които бяха решени с подмяна на филтър или се решаваха сами. Карам колата преди всичко извънградско, внимавам с горивата, считам се технически кадърен и не правя неща, които биха ускорили процесите на износване. Надявам се да съм далеч от подобна инвестиция, но все пак ще ми е интересно какви цени и услуги се предлагат извън МП за подмяната/рециклирането на изброените компоненти при 2.2 двигателя.

Имаме и едно по-старо, служебно Мондео ('03) с TDCi 130к.с., при него присъдата е ГНП + поне 3 инжектора (всички знаем - реално 4). Нито смяната на филтри, нито ползването на агресивни добавки помогнаха, в сервиз на близък, който има софтуер на Форд разгледахме грешките, демонтирахме инжекторите и той ги занесе за проверка, където бе потвърдена диагнозата. От тук изникват следните въпроси: къде да се ходи, колко пари към момента са адекватни да се инвестират (все пак знаем, че високите цени намаляват с остаряването на технологията) и дали хитрини тип обикновен маховик и прочие биха били адекватни при евентуално износване и на този компонент. Също така ми е интересно, дали има мнения за SOFIA DIESEL CENTER. Имат приличен сайт, не са в някоя кална уличка или в някой стар трафопост и скоро минавайки покрай тях, видях че са се накичили с плакати DELPHI. Колко са компетентни? На какви цени работят?

Моля да пишат само колеги, които знаят за какво говорят, които или карат автомобила, или имат нужната информация. Моля пишете само за TDCi двигателите, смятам че темата ще е полезна и за много други.

Изчетох редица предишни постове по темата, просто бих желал да систематизираме и актуализираме инфото.

Благодаря предварително на всички, които ще се включат с идея или мнение! :) :)
Изображение

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Запитване за сервизиране на 'проблемите' при TDCi

Мнение от Miri4 » 06 яну 2013, 14:14

Колега Най добрия сервиз за ТДЦИ двигатели е АВЕЛ-ТРЕЙД в Пловдив. Там ремонта на инжекторите излиза към 1200 лв.За това много ме заинтересова SOFIA DIESEL CENTER. Дай някякви координати /линк най-добре/. Чувал съм че има някякъв представител на АВЕЛ в Люлин.За него ли става въпрос.

Потребителски аватар
RGG
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 21 май 2010, 13:18
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 '05 2.2 TDCi GHIA
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Re: Запитване за сервизиране на 'проблемите' при TDCi

Мнение от RGG » 06 яну 2013, 14:48

Miri4 написа:Колега Най добрия сервиз за ТДЦИ двигатели е АВЕЛ-ТРЕЙД в Пловдив. Там ремонта на инжекторите излиза към 1200 лв.За това много ме заинтересова SOFIA DIESEL CENTER. Дай някякви координати /линк най-добре/. Чувал съм че има някякъв представител на АВЕЛ в Люлин.За него ли става въпрос.
http://sofia-diesel-center.com/ - линк, имат и фейсбук страница.

Иначе дизел центъра е на бул. Черни връх, т.е. далеч от Люлин.

Поздрави!
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Запитване за сервизиране на 'проблемите' при TDCi

Мнение от ЯЛТА » 06 яну 2013, 14:53

Сега вече има доста сервизи, но първият в София е "Супер Бош", на околовръстният път под Драгалевци. Освен фирмените сервизи, които до преди 6 год. нямаха никакви познания, и се въртяха като в омагьосан кръг,- сменяваха детайли и датчици наред.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

encho
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 12 мар 2007, 19:37
Модел на автомобила: Форд Екскорт
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Запитване за сервизиране на 'проблемите' при TDCi

Мнение от encho » 11 яну 2013, 22:05

Здравей, аз съм от Силистра и моите дюзи ги ремонтирах в София дизел център и след проверка в МФ ми казаха че са добре,карам ги вече три месеца.За сега нямам оплаквания.Падна ми разхода на гориво.

Потребителски аватар
RGG
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 21 май 2010, 13:18
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 '05 2.2 TDCi GHIA
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Re: Запитване за сервизиране на 'проблемите' при TDCi

Мнение от RGG » 23 яну 2013, 13:59

encho написа:Здравей, аз съм от Силистра и моите дюзи ги ремонтирах в София дизел център и след проверка в МФ ми казаха че са добре,карам ги вече три месеца.За сега нямам оплаквания.Падна ми разхода на гориво.
Привет,

колко пари ти взеха и колко време отне процедурата?
Изображение

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Запитване за сервизиране на 'проблемите' при TDCi

Мнение от Miri4 » 23 яну 2013, 17:20

И още нещо освен цената за ремонта - Дали са генерирани и вкарани в компютъра навите кодове на дюзите след ремонта.Провериха ли ГНП дали не пуска стружки.
Офф... извинявам се . не погледнах че ни си ТДСА. Но въпроса си остава ако някой с такъв двигател си е ремонтирал дюзите в този сервиз да каже как стоят нещата.
На колегата - благодаря за сайта.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Запитване за сервизиране на 'проблемите' при TDCi

Мнение от Dundee » 24 яну 2013, 19:05

Ето моя опит с маховик и съедител http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 23#p448523.

За ремонти ползвам сервиз Том Форд. А Авел имат клон и в София. Адресът се виждаше в сайта им. Някъде до Люлин, ако не се лъжа.

Sent using Tapatalk
Изображение

encho.
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 04 авг 2008, 22:19
Модел на автомобила: Форд-фокус
Местоположение: Силистра
Status: Извън линия

Re: Запитване за сервизиране на 'проблемите' при TDCi

Мнение от encho. » 27 яну 2013, 22:45

RGG написа:
encho написа:Здравей, аз съм от Силистра и моите дюзи ги ремонтирах в София дизел център и след проверка в МФ ми казаха че са добре,карам ги вече три месеца.За сега нямам оплаквания.Падна ми разхода на гориво.
Привет,

колко пари ти взеха и колко време отне процедурата?
Взеха ми по 290лв. на дюза с труд,около 5 дена.

encho.
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 04 авг 2008, 22:19
Модел на автомобила: Форд-фокус
Местоположение: Силистра
Status: Извън линия

Re: Запитване за сервизиране на 'проблемите' при TDCi

Мнение от encho. » 27 яну 2013, 23:01

Miri4 написа:И още нещо освен цената за ремонта - Дали са генерирани и вкарани в компютъра навите кодове на дюзите след ремонта.Провериха ли ГНП дали не пуска стружки.
Офф... извинявам се . не погледнах че ни си ТДСА. Но въпроса си остава ако някой с такъв двигател си е ремонтирал дюзите в този сервиз да каже как стоят нещата.
На колегата - благодаря за сайта.
След ремонта кодовете останаха същите с възможност да се опознаят сами от компютъра на колата.Но при мен компютъра беше забил, в Силистра майстор не можа да се справи и отидох в МФ-Русе,където оправиха всичко. Казаха ми,че в дюзите не виждат стружки,искаха да ми проверят и помпата за 150лв. с подмяна на всички гарнитури но се оказа че много трудно е смъкването и аз се отказах да я смъквам.Който е от София да отиде при тях.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта