Проблем с палене FORD PUMA 1.4 Zetec
Публикувано: 07 яну 2013, 11:50
Нека да почна като се представя 
Казвам се Ваня на 26 и карам Пумата 3та година.
До сега проблем не е възниквал /освен с ключалката/, но тази година при 1вият ден с по-студена сутрин се появи проблем.
Запалих нормално, но при тръгване колата насичаше/не знам как да го обясня по друг начин/ и изгасна!
След като мина 300-400м. колата загрява и върви нормално. След 1вото запалване не ми прави проблеми през целият ден.
Но на другият ден се получи същото, на 3тия съвсем не искаше и след 2мин "въртене" запали.
Занесох я на един майстор/познат/ и се почна.
Закачи я на компютър, електрониката наред! Казаха, че всичко е идеално и проблема не е там.
След което сменихме свещите с нови! Не стана работата.. дебитомера продухва, чисти дюзи .. и хиляди други неща.
Помислихме, че може да са объркали да са ми сложили дизел, защото плюеше и цапаше свещите.
Ама и това не е проблема.
Някой да има идея... какво може да е! Че вече се отчайвам!

Казвам се Ваня на 26 и карам Пумата 3та година.
До сега проблем не е възниквал /освен с ключалката/, но тази година при 1вият ден с по-студена сутрин се появи проблем.
Запалих нормално, но при тръгване колата насичаше/не знам как да го обясня по друг начин/ и изгасна!
След като мина 300-400м. колата загрява и върви нормално. След 1вото запалване не ми прави проблеми през целият ден.
Но на другият ден се получи същото, на 3тия съвсем не искаше и след 2мин "въртене" запали.
Занесох я на един майстор/познат/ и се почна.
Закачи я на компютър, електрониката наред! Казаха, че всичко е идеално и проблема не е там.
След което сменихме свещите с нови! Не стана работата.. дебитомера продухва, чисти дюзи .. и хиляди други неща.
Помислихме, че може да са объркали да са ми сложили дизел, защото плюеше и цапаше свещите.
Ама и това не е проблема.
Някой да има идея... какво може да е! Че вече се отчайвам!
