Страница 1 от 1

разяждане и налепи...

Публикувано: 02 окт 2006, 18:02
от dreidrei
Даже заглавието ми беше трудно да измисля... ама както и да е. Слагам една снимка и питането ми е за оградения участък - от какво може да са се получили тия налепи/разяждания... има маи и някакъв теч (капчица) и какво да ги правя (има ли нужда нещо да подменям някое уплатнение примерно... някой майстор ли да я погледне или да си карам докато не ми направи проблем :)

Публикувано: 02 окт 2006, 21:22
от Dundee
Каквото успявам да различа, май прилича все едно е прокапал антифриз в края на гумения маркуч. Пробвай да го почистиш с някакво парцалче и после да стегнеш скобата или да я преместиш по-към края на маркуча. И след като покараш, погледни има ли отново капка.
Ако изобщо съм видял това, което те притеснява. :oops:

Публикувано: 01 ное 2006, 15:42
от dreidrei
Dundee, прав се оказа (чак днес дойде ред за "диагностика")
Сега въпросът ми е - трябва ли да източвам антифриза (и ако да - как...) преди да откача въпросния маркуч за почистване? Или ако има нещо да си тече като го разкача, ще си изтече :)

Публикувано: 01 ное 2006, 18:04
от jordj
На колко време ти е антифриза .Ако е на повече от две години сменяйго и направи това което ти е написал колегата.
По принцип антифриза се източва от най долната точка на охладителната система.
Не съм запознат с твоя вид двигател ,но ти можеш сам да прецениш каде е най ниската точка и да тие удобна за откачане и слагане .Ако нямаш специално пропка или датчик на радиатора долу.
Като източиш продухай с уста (антифриза е отровен)или нещо друго.
При сглобяване намажи ако е гумена връзка с тънак слой грес за по лесно влизане а и греста после не позволява да протича.

Публикувано: 01 ное 2006, 18:47
от dreidrei
Не знам кога за последно е сменян антифриза, аз преди 3 месеца я купих, внесена е от Франция. Може ли да се познае дали е за смяна като се погледне (по цвят или нещо подобно?)
Но тоя уикенд ще действам с маркуча така или иначе...

Публикувано: 01 ное 2006, 18:59
от 1.8d
Отиди някъде където продават антифриз да ти премерят антифриза(повечето пъти е безплатно) на колко градуса издържа.Мерят го с едно като термометър.Те ще ти кажат дали е хубав или е за смяна,а ти ще им обещаеш че ще си смениш при тях антифриза ама утре че сега нямаш пари в теб и готово :lol:

Публикувано: 01 ное 2006, 19:35
от Jinxy
На моя радятор има пробка за източване. Намира се ( гледано от канал когато скоростната кутия ти е над главата и гледаш кам радиатора ) в долния ляв ъгъл на радятора. На нея има два прореза ката за отверка + но доста голяма отверка.... ;-)))))). като я отвиеш не пада... има си някаква " връзчица" която я държи за радятора.


бати обяснението дадох......... ;-))))))))

Публикувано: 01 ное 2006, 19:53
от venom4o
Jinxy написа:На моя радятор има пробка за източване. Намира се ( гледано от канал когато скоростната кутия ти е над главата и гледаш кам радиатора ) в долния ляв ъгъл на радятора. На нея има два прореза ката за отверка + но доста голяма отверка.... ;-)))))). като я отвиеш не пада... има си някаква " връзчица" която я държи за радятора.


бати обяснението дадох......... ;-))))))))
мойто е същото самоче ти си с предно а аз съм с задно предаване и там не са ми скоростите ами картера..:P

Публикувано: 08 ное 2006, 17:36
от dreidrei
Течът е отстранен, сега всичко е на 6 :)