Форд Фокус МК2- Проблем с Антифриз
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Форд Фокус МК2- Проблем с Антифриз
Здравейте,
преди месец си купих въпросната кола! Като я взех всичко ОК, след прегледите и в Мото Пфое!
Така, обаче още като я купувах видях, че няма антифриз! Налях и 1литър и вчера докато бях на ски отворих предния капак да налея течност за чистачки и гледам, антифриза е на нивото на изпускателния маркуч, доста под минимума, а аз го бях напълнил точно малко над максимума предния път! Днес долях 600 милилитра!
И не знам какво да правя!
Обаждах се да попитам и ми казаха така:
-провери си маслото, дали не се е пресякло и ако е, значи отива в маслото!
-сложи антифриз и ако почне в казанчето му да излизат балони, все едно ври вода, значи отива в цилиндрите!
-ако не, някъде слаба връзка и ти капе!
1.Погледнах маслото, то е на 1 000 км и ми се видя доста добре, даже бистро!
2. Налях днес антифриза, минах 100 км и преди малко отворих капака да видя, дали ври антифриза, както ми казаха, но не вреше, виждаше се само как системата си върти от горните маркучи на казанчето!
3.Погледнах отгоре отгоре, да сълзи някъде някой маркуч, ама нищо не се виждаше! Може би трябва от долу да погледна, но сега просто нямах възможност!
Има ли вероятност, да е имало въздух в системата и сега да се е оправило? Колата не прегрява, вярно че сега е и студено, но вчера към пистата и давах газ и нямаше проблем!
Дайте, съвет, мисля да я вкарам в сервиз да ми кажат какво и има или да поизчакам още малко, ама не мога да я търпя да не знам какво и става май май!
преди месец си купих въпросната кола! Като я взех всичко ОК, след прегледите и в Мото Пфое!
Така, обаче още като я купувах видях, че няма антифриз! Налях и 1литър и вчера докато бях на ски отворих предния капак да налея течност за чистачки и гледам, антифриза е на нивото на изпускателния маркуч, доста под минимума, а аз го бях напълнил точно малко над максимума предния път! Днес долях 600 милилитра!
И не знам какво да правя!
Обаждах се да попитам и ми казаха така:
-провери си маслото, дали не се е пресякло и ако е, значи отива в маслото!
-сложи антифриз и ако почне в казанчето му да излизат балони, все едно ври вода, значи отива в цилиндрите!
-ако не, някъде слаба връзка и ти капе!
1.Погледнах маслото, то е на 1 000 км и ми се видя доста добре, даже бистро!
2. Налях днес антифриза, минах 100 км и преди малко отворих капака да видя, дали ври антифриза, както ми казаха, но не вреше, виждаше се само как системата си върти от горните маркучи на казанчето!
3.Погледнах отгоре отгоре, да сълзи някъде някой маркуч, ама нищо не се виждаше! Може би трябва от долу да погледна, но сега просто нямах възможност!
Има ли вероятност, да е имало въздух в системата и сега да се е оправило? Колата не прегрява, вярно че сега е и студено, но вчера към пистата и давах газ и нямаше проблем!

Дайте, съвет, мисля да я вкарам в сервиз да ми кажат какво и има или да поизчакам още малко, ама не мога да я търпя да не знам какво и става май май!

Последна промяна от kito на 22 апр 2013, 13:50, променено общо 1 път.
- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 964
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2- Проблем с Антифриз
Колега прегледай си хубаво всички връзки на охладителната система, при работещ и загрял мотор. При ескорта имах едно такова сълзене дето едвам го хванах. Оказа се че с времето една от скобите се е охлабила и като загрее колата подлизва от нея. Колата си загряваше нормално, никъде не ми е правила петна по асфалта, но антифриза все го нямаше. При мен лично самият "теч" по-скоро не се виждаше, но по прахта на съседните детайли си личеше от къде се е стичало.

-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2- Проблем с Антифриз
Здравейте,
преди около месец си реших проблема и искам да споделя какво беше при мен!
След проверки в няколко сервиза дори и МП-Младост, проблема не бе открит, всички казваха, че теч нямам.
Съвсем случайно обаче баща ми успя да открие проблема. В момента в който вдигнах капака на колата, случайно погледа му се спря точно на маркучите, който са свързани с щуцери към радиатора, който е в купето зад таблото. Отидох отново в МП- Младост и се почна една забава, нямам думи!
Погледнаха ми колата и приемчика каза, че най-вероятно проблема ми е във въпросното радиаторче. Според него бе счупено точно там, където щуцерите се закачаха и каза, че ще трябва да се купува ново. Отидохме при колежката му за резервните части и като почнаха едни космически цени, падна ми шапката. Въпросното радиаторче не се продавало отделно, трябвало да си купя не знам си там колко неща покрай него, като в крайна сметка се разделя с около 1100 лева без подмяната, само частите. Луднах, сметнах на бързо, че при разход на антифриз от порядъка на 0.8 литра на месец, бая време ще трябва да карам преди да си го избия това. Ужас, но както и да е, лъгаха ме, лъгаха, много грозно бе! Няколко дни по-късно отидох отново, при един друг приемчик от който съм много доволен. Беше ми помогнал веднъж да си сменя крушката на фара, като просто ми показа как става, ей така без пари, направи ми услуга, човека. Той погледна колата и ми каза, че има вероятност да е от това радиаторче, ноооо силно се съмняваше, по-скоро в щуцера имало едно гумено уплътнение и то било заминало, каза ми да поръчам уплътнението и една скоба, да изчакам 2 седмици и да видим какво може да направим тогава! Като също така ми каза, че въпросното радиаторче не струвало 1100 лева, можели за 480 лева да ми го доставят, също така и отделните компоненти, който той спомена бяха на значително по-ниски цени от споменатите ми преди това от колежката му, за което го и попитах как става тоя номер, едно и също нещо в един и същи сервиз, различни цени.
Поръчах ги за 6 лева уплътнението и 8 лева скобката или нещо такова бяха като цени. След 2 седмици отидох в един сервиз дадох им нещата и им показах, какъв е проблема! Майстора разкачи щуцера и смени уплътнението за има няма 5-10 минути докато разбере как се маха тоя щуцер, който даже в МП-Младост не знаеха как се сваля и не искаха да ми кажат. В крайна сметка нещата се оправиха, а аз с вече скъсаното уплътнение отидох в един магазин за маркучи, уплътнения и т.н. и си купих същото за 30 стотинки.
И какво оказа се, че в крайна сметка една глупост за 30 стотинки може да ти докара много проблеми на главата! Най-трудното обаче си остана да се види това сълзене, защото капеше върху изолацията на купето, която е черна и нищо не се виждаше. Пак малкия дявол, а сега си се радвам на Фокуса, наказвайки Голфчета!
Благодаря на Иван Стоев от МП-Младост, на няколко пъти човека ми помага наистина много, за разлика от колегите му там!
преди около месец си реших проблема и искам да споделя какво беше при мен!
След проверки в няколко сервиза дори и МП-Младост, проблема не бе открит, всички казваха, че теч нямам.
Съвсем случайно обаче баща ми успя да открие проблема. В момента в който вдигнах капака на колата, случайно погледа му се спря точно на маркучите, който са свързани с щуцери към радиатора, който е в купето зад таблото. Отидох отново в МП- Младост и се почна една забава, нямам думи!

Погледнаха ми колата и приемчика каза, че най-вероятно проблема ми е във въпросното радиаторче. Според него бе счупено точно там, където щуцерите се закачаха и каза, че ще трябва да се купува ново. Отидохме при колежката му за резервните части и като почнаха едни космически цени, падна ми шапката. Въпросното радиаторче не се продавало отделно, трябвало да си купя не знам си там колко неща покрай него, като в крайна сметка се разделя с около 1100 лева без подмяната, само частите. Луднах, сметнах на бързо, че при разход на антифриз от порядъка на 0.8 литра на месец, бая време ще трябва да карам преди да си го избия това. Ужас, но както и да е, лъгаха ме, лъгаха, много грозно бе! Няколко дни по-късно отидох отново, при един друг приемчик от който съм много доволен. Беше ми помогнал веднъж да си сменя крушката на фара, като просто ми показа как става, ей така без пари, направи ми услуга, човека. Той погледна колата и ми каза, че има вероятност да е от това радиаторче, ноооо силно се съмняваше, по-скоро в щуцера имало едно гумено уплътнение и то било заминало, каза ми да поръчам уплътнението и една скоба, да изчакам 2 седмици и да видим какво може да направим тогава! Като също така ми каза, че въпросното радиаторче не струвало 1100 лева, можели за 480 лева да ми го доставят, също така и отделните компоненти, който той спомена бяха на значително по-ниски цени от споменатите ми преди това от колежката му, за което го и попитах как става тоя номер, едно и също нещо в един и същи сервиз, различни цени.

И какво оказа се, че в крайна сметка една глупост за 30 стотинки може да ти докара много проблеми на главата! Най-трудното обаче си остана да се види това сълзене, защото капеше върху изолацията на купето, която е черна и нищо не се виждаше. Пак малкия дявол, а сега си се радвам на Фокуса, наказвайки Голфчета!

Благодаря на Иван Стоев от МП-Младост, на няколко пъти човека ми помага наистина много, за разлика от колегите му там!
-
- потребител
- Мнения: 409
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
- Местоположение: гр. Силистра
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2- Проблем с Антифриз
За съжаление в родните сервизи искат да ти одерат кожата,а не да свършат работа.Но поне си разбрал при кого да отидеш следващия път.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2- Проблем с Антифриз
Как се манипулира човешкото съзнание, казваш му 1100лв и после му продаваш това което му трябва 14пъти по-скъпо (уплътнението и скобата не може да струват повече от 1лв) и той е доволен.kito написа:.... Поръчах ги за 6 лева уплътнението и 8 лева скобката или нещо такова бяха като цени. ....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2- Проблем с Антифриз
Може и да си прав, манипулират ме, но в един момент, просто няма как да реагирам! Не може да ми свалят щуцерите и аз тепърва да ходя да гледам какво ми е уплътнението, че да търся къде го продават евтино!HACKO написа:Как се манипулира човешкото съзнание, казваш му 1100лв и после му продаваш това което му трябва 14пъти по-скъпо (уплътнението и скобата не може да струват повече от 1лв) и той е доволен.kito написа:.... Поръчах ги за 6 лева уплътнението и 8 лева скобката или нещо такова бяха като цени. ....
Истината е, че ако си разбирах от колата, щях да си го направя сам, но излизат и много други фактори. Нямам нито гараж, къде да я разхвърля, а и мога да и обърна внимание евентуално само събота и неделя, през другото време съм на работа до 18:30 всеки ден и просто няма кога и как да се занимавам с нея!
А да само да спомена за МП-Младост, което се сетих! Дамата, която работи там бе уникално любезна, когато ми бъркаше поръчката!
"Момче, ти не можеш ли да разбереш, че нещата не са като едно време! Преди, карахме Лади, Москвичи и т.н. , счупиш бутало примерно отиваш в магазина и купуваш бутала или там каквото ти се е развалило. Ние вече не сме така, счупи ти се бутало сега, направо цял двигател предлагаме, няма вече отделни части и после да си го оправяш сам в гаража. Счупи ти се нещо по скоростната кутия, направо нова скоростна кутия взимаш." Та от тази логика ми изкара онези 1100 лева, за които говорих, че за един щуцер или радиаторче, трябваше да купя цялата система едва ли не!

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2- Проблем с Антифриз
Изказването ми не е срещу тебе, а срещу некоректните търговци и най-вече срещу зверските надценки.
Ти не си виновен, а може би всички сме виновни, че търпим тези неща ами
на всички некоректни търговци и монтьори.
Ти не си виновен, а може би всички сме виновни, че търпим тези неща ами

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2- Проблем с Антифриз
Няма проблем и към мен да бе обърнато изказването! Аз нямаше да се засегна, защото знам, че така или иначе сам нямаше как да се оправя. А относно търговците, думички нямам, но това е много дълга тема, защото не се отнася само за тях,това че не трябва да ги траем, а и много други хора. Просто трябва да си знаем правата и да ги гоним докрай, за да се научат, че има гражданско общество, но без да прекрачваме в границите на нормалното.HACKO написа:Изказването ми не е срещу тебе, а срещу некоректните търговци и най-вече срещу зверските надценки.
Ти не си виновен, а може би всички сме виновни, че търпим тези неща амина всички некоректни търговци и монтьори.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта