Подуване на маркуча след термостата
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Подуване на маркуча след термостата
Здравейте колеги.Става въпрос за колата от подписа ,от няколко дена забелязах ,че маркуча от термостатното тяло се издува и като отворя капачката на казанчето се чува силно бълбукане и маркуча спада.Първото което се сетих ,че имам друга капачка и я смених но ефект няма.За сега не се губи антифриз ,но от време на време си пуши бяло повече от обикновено това като загрее.Маслото е добре не се збозва.Колата има газова ,но от 1 седмица карам на бензин и газ в бутилката няма така ,че спукано платно и пускане на газ в системата се изключва от уравнението.
Проверих свещите при тях всичко е нормално няма бели следи ,че е влизала вода в цилиндрите а също така и не прекъсва.
Какво бихте ме посъветвали?
Проверих свещите при тях всичко е нормално няма бели следи ,че е влизала вода в цилиндрите а също така и не прекъсва.
Какво бихте ме посъветвали?
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Подуване на маркуча след термостата
Другата капачка която си сложил нова ли е? Ако не е вземи нова. Щом всичко друго изглежда нормално, това е първото което е редно да направиш. Виждал съм капачки да правят големи бели, не е приятно. Антифриза изчезва ли?
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Подуване на маркуча след термостата
Капачката която я сложих не е нова ще взема нова и ще видя как е .Антифриз не се губи.
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Подуване на маркуча след термостата
За справка - като взимаш капачка трябва да е на 1.2bar. Може и да е малко по-малко (различните производители менят параметрите в малки граници на налягането за една и съща кола), но не ти препоръчвам да е на повече.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Подуване на маркуча след термостата
Колега съдейки по описанието на проблема.... си компетентен. Като за начало не е зле да провериш и армировката на маркуча (конците в него) дали е здрава. Естествено като за целта го подмениш с друг. Друго което мога да те посъветвам е да запалиш двигателя когато е студен с отворена капачка на разширителното казанче и да гледаш какво става като загрява автомобила. Да не би да става въпрос за накъсана армировка на маркуча и затова да се издува. Ако е гарнитура и от там изтърва компресия във водната система е логично когато загасиш двигателя въпросния цилиндър да се пълни с вода от охладителната система.
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: Подуване на маркуча след термостата
Колегата не е споменал проблемен цилиндърpeigera написа:въпросния цилиндър

Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
-
- потребител
- Мнения: 76
- Регистриран: 05 юни 2009, 10:32
- Модел на автомобила: Мондео 2.0i Ghia 16V/1997г + ГИ Stargaz.
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Подуване на маркуча след термостата
При мен само че на 1.8 дизел за беше запушило маркучето от горната страна на термостата и от блока към разширителното казанче. А през него става обезвъздушаването. Надуваше дебелия маркуч към радиатора и като отворя капачката на разш.съд бълбукаше здраво. След като изчистих маркучето нещата се пооправиха. Е след няколко месеца смених и гарнитурата на главата
и всичко заспа. Тъй че според мен гарнитурата е тръгнала.

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Подуване на маркуча след термостата
Дааа, може да направиш газов анализ на антифриза,- за наличие на компресионни газове в него.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Подуване на маркуча след термостата
Здравейте колеги,има развитие по темата.Маркуча продължава да се надува и вече от тази вечер има и прекъсване.След повторен преглед на свещите установих кафяво-ръждив цвят на първи цилиндър и леко влажно бутало.Мотора ще се обезглавява.
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: Подуване на маркуча след термостата
При първичният преглед /ако е имало такъв/, тази свещ, която споменаваш е била леко бяла.peigera написа: Ако е гарнитура и от там изтърва компресия във водната система е логично когато загасиш двигателя въпросния цилиндър да се пълни с вода от охладителната система.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта