ТРУДНО СТАРТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ НА ЕСКОРТ 1.8 16V DOHC

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kostadinov
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 03 окт 2006, 22:36
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 16V DOHC 92г.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

ТРУДНО СТАРТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ НА ЕСКОРТ 1.8 16V DOHC

Мнение от kostadinov » 03 окт 2006, 22:57

ЗДРАВЕЙТЕ,ИМАМ ВЪПРОС.ТРУДНО СТАРТИРА ДВИГАТЕЛЯ НА БЕНЗИН И НА ГАЗ ТРЯБВА ДА ВЪРТЯ СТАРТЕРА ОКОЛО 5-7 СЕКУНДИ ЗА ДА ЗАПАЛИ АКО ПОСЛЕДВА ПОВТОРНО СТАРТИРАНЕ В КРАТЪК ПЕРИОД ОТ ВРЕМЕ ПАЛИ ОТ РАЗ НО АКО МИНЕ ВРЕМЕ ОТ 15 МИНУТИ НАГОРЕ ПАЛЕНЕТО Е ТРУДНО.БЯХ НА ЕЛКОН В 'BOSH"НЕ ОТКРИХА ПОВРЕДА СЪЩТО БЕШЕ И В МОТО ПФОЕ.КАБЕЛИТЕ И СВЕЩИТЕ СА НА 20000КМ.РАБОРЯТ.ДАЙТЕ СЪВЕТ...БЛАГОДАРЯ.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 04 окт 2006, 09:13

Опитай като подадеш контакт да изчакаш 5-10 секунди, за да може бензиновата помпа да направи необходимото налягане. Ако ти запали нормално провери компресора за налягането на бензина (при спиране на помпата той поддържа налягането в системата на инжекциона да е 2.2 - 2.5) . А и бензиновия филтър може да ти е за смяна.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 04 окт 2006, 09:58

виж тази тема - http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1433. при теб тази система също я има. освен това провери всички вакуумни маркучи около всмукателния колектор.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 05 окт 2006, 18:15

друга много вероятна причина - клапан за празен ход, симптомите са точно такива.имах такъв проблем преди - ако си късметлия минаваш само с почистване иначе смяна.за да разбереш дали проблема е в него пробвай да заполиш след като си му изключил буксата. при мен с изключен клапан колата си палеше на половин оборот, а с включен точно както при теб.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 43 госта