Смяна на крайно гърне и елиминиране на катализатор!!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Lusy
потребител
потребител
Мнения: 100
Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Смяна на крайно гърне и елиминиране на катализатор!!!

Мнение от Lusy » 03 фев 2013, 21:08

Здравейте колеги.Искам да си сменя крайното гърне защото вече много изгни и пърпоранете нее никък приятно.Харесъл сам си едно уж "спорто" гърне за 74лв.Много хора ми казват да не слагам тъкива боклуци защото ламарината им е много рехава.Катализатора също мисля да го изкормя защото той вече е на милион, и отгоре, километра :lol:Въпросът ми е следния:
1)Да махна ли кожуха на катализатора и да снадя генерацията със траба или да го оставя с надежда малко да обира шума от първо гърне (пламако-огасително).
2) ако оставя кожуха на катализатора да не стане звука като на калибрите и да реве на ламарина.Аз няма да слагам "РЕМУС".То уж е спортно но гаранция няма да реве(или поне момчето в магазина така ми вика) :lol:
3)Ако кожуха на катализатора отпадне с каква тръба да снадя генерацията,всмисъл по тънка... (да прави по голямо налягане в крайното) или по широка... (за по малко буботене на крайното гърне).
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Смяна на крайно гърне и елиминиране на катализатор!!!

Мнение от deathstorm » 03 фев 2013, 21:57

На мястото на катализатора сложи обикновено резонаторно гърне, не тръба или пък изкормен катализатор. Отзад въпрос на избор, за тия пари най-добре си вземи едно качествено гърне, щом така и така не искаш да "реве". И не забравяй да ревизираш цялата инсталация, понеже вътрешността на катализатора обикновено оставя по другите гърнета.

Потребителски аватар
Lusy
потребител
потребител
Мнения: 100
Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Смяна на крайно гърне и елиминиране на катализатор!!!

Мнение от Lusy » 05 фев 2013, 10:30

deathstorm написа:На мястото на катализатора сложи обикновено резонаторно гърне, не тръба или пък изкормен катализатор. Отзад въпрос на избор, за тия пари най-добре си вземи едно качествено гърне, щом така и така не искаш да "реве". И не забравяй да ревизираш цялата инсталация, понеже вътрешността на катализатора обикновено оставя по другите гърнета.
КАде са тия качествени гърнета?Дайте малко линкове да разгледам качествено (но и евтини) гърнета _friends_
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Смяна на крайно гърне и елиминиране на катализатор!!!

Мнение от deathstorm » 05 фев 2013, 21:58

Хаха е такова животно няма - качествено и евтино. Ще ти кажа моя опит - като взех Форда след 2 години смених задно и средно гърне - реших да мина евтино за 70 лева двете. Еми изкараха 2 зими и се разпаднаха буквално. След това си взех пак средно и задно за 150 лева, е още съм си с тях, някаде около 4 години от тогава и още си светят, като нови са. Как да ги различиш ли ами тия скъпите бяха доста тежки особено задното просто стеничката е много по дебела и покритието е по добро. А къде да търсиш незнам за твоя град, аз моите първите ги взех от Димитровградския пазар, а вторите хубавите ги прави един майстор пак там, който си има цех за ауспуси.

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Re: Смяна на крайно гърне и елиминиране на катализатор!!!

Мнение от dimbatami » 19 фев 2013, 21:03

Колега първо катализаторите ги изкупуват и свалят безплатно в гергушки маи ще лапнеш един педесетак но ти си решаваш успех

Потребителски аватар
Lusy
потребител
потребител
Мнения: 100
Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Смяна на крайно гърне и елиминиране на катализатор!!!

Мнение от Lusy » 20 фев 2013, 00:43

Разгледах как вървят цените и наистина варират от 60 до 90лв "уж" качествени.Спрях се на една фирма АУСПО-БГ!Дават ги за качествени производители и мисля да се спра на тях за резонаторно а за крайно както казах искам :"спортно" за да има фаца.Тия при "Тони-ауто" (колегата от Плевен знае за каде говоря) ми се струват много лефтерни а и много хора ми казват че при него ходят само за крушки и течност за чистачки :lol: Резонаторното ми гърне е бая голямо(колкото крайно на всеки автомобил) а крайното ми е ОГРОМНО :lol: Ма като ви казвам ОГРОМНО-прилича на гърне на С-класа.За моя модел крайното няма нищо общо с това с което съм сега.Това означава че момчето от което взех форда го е сменял и е забил нещо бая голямо и яко.Незнам до сега на колко години е,но като гледам бая отдавна е сменяно.Толкова е дебело че пре спокойно мога да го сваля и да го рециклирам (с CO'то) :lol: Но нали мерака ми е да има фаца от зад,а това с накрайниците е голяма селения за това не ми го и предлагайте :lol: Кайете някой сайт за спортни гърнета да разгледам и евентуално да си поръчам по нета,защото в тоя Плевен има само спин,наркотици и катаджий *banned*
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Смяна на крайно гърне и елиминиране на катализатор!!!

Мнение от deathstorm » 20 фев 2013, 12:39

Ами крайното гърне за 16V мотора трябва да е огромно и трудно за вдигане от земята. То и на мене първия път ми дадоха тип пура евтинко - резултата хем не вървеше колата както трябва, хем прегоря за 2 зими. Извивките са същите само, че диаметъра е по-малък.

Потребителски аватар
Lusy
потребител
потребител
Мнения: 100
Регистриран: 24 яну 2013, 22:33
Модел на автомобила: Ford Escort /джия/ 1.6 EFI 16V Зетек-1997
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Смяна на крайно гърне и елиминиране на катализатор!!!

Мнение от Lusy » 20 фев 2013, 13:13

deathstorm написа:Ами крайното гърне за 16V мотора трябва да е огромно и трудно за вдигане от земята. То и на мене първия път ми дадоха тип пура евтинко - резултата хем не вървеше колата както трябва, хем прегоря за 2 зими. Извивките са същите само, че диаметъра е по-малък.
Ами това което ми предлагат АУСПО за резонаторно и крайно са доста малки?!Това трябва ли да ме плаши?
Научи правилата...за да знаеш как да ги нарушаваш правилно
http://prikachi.com/images.php?images/110/6289110e.jpg

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Смяна на крайно гърне и елиминиране на катализатор!!!

Мнение от deathstorm » 20 фев 2013, 18:28

Ако диаметъра на тръбите съвпада, не би трябвало да е проблем. Сега не мога да ти кажа колко точно е, измери си сегашното. Гледай стените да са дебели, то се усеща като го вдигнеш :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 40 госта