Страница 1 от 1

Картерни газове

Публикувано: 05 окт 2006, 18:03
от TIN
Здравейте колеги....
ИМам следния проблем....:(

Оказа се че ми липсва маркуча който отвежда картерните газове......някъде....
Случайно видях че горе в дясно на капака на ДВГ-то има едно цилиндърче и от него хвърля мъничко малсо с времето, на кабелите намиращи се отсреща....
Казаха ми че там трявба да има маркуч за картерните газове....
Въпроса ми е къде отива този маркуч ?

И нормално ли е хвърля от там масло....съвсем малко по кабелите срещу него....?

Публикувано: 05 окт 2006, 21:17
от pepy1
отива във въздушния филтър поне на ескорта е така
там където влиза маркуча би трябвало да има едно дунапренче в кутията отвътре - ако си си купил филтъра от МП де
и аз незнам каква му е функцията ама щом е сложено там значи има причина

Публикувано: 05 окт 2006, 22:31
от TIN
Ако някой има възможност да качи снимнка къде точно влиза на мондео..,,, :?
Моля...
Както и какъв трябва да бъде маркуча ? ( маслоустойчев и т.н. ?)
Явно моя го няма.....
Възможно ли е промяна в работата на мотора....по тази причина ?

Публикувано: 06 окт 2006, 08:44
от TIN
Проблема е отстранен ..

Публикувано: 17 окт 2006, 23:13
от john3v
Определено маркуча трябва да е масло и топлоустойчив. Аз дълго търсих такъв, като в магазините за авточасти, на които имаше и емблемката на форд ме гледаха някак странно и ми предлагаха някви маркучи на метър, дето и не можеш ги пробва. Та накрая срам не срам влязох в един магазин за тракторни части и хоп - готово. Продавачката ми отряза точно 20-те сантима, които ми трябваха, платих 48 стотинки и си тръгнах доволен.

Публикувано: 18 окт 2006, 09:05
от nikolovvd
Въпросът ми е по-скоро теоретичен. Става дума за следното:
Каква може да е причината картерните газове да излизат от щеката за измерване на нивото на маслото с доста високо налягане и дори да пръска масло при ДВГ работещ на бензин и оборудван с карбораторно хранене.

Маслен и/или компресионен сегмент?
Повече масло от нормарното?
Или нещо друго?

Публикувано: 18 окт 2006, 12:07
от buhap
По принцип секи мотор духа от някаде.Ако са запушени останалите маркучи за вентилациа ,отвора на щеката е единствения отдушник.Провери тези маркучи като начало ,ако не си го правил.
От компресионни сигменти духа ,понеже тяхната роля е да не допускат компресиата в картера.

Публикувано: 18 окт 2006, 14:54
от nikolovvd
Опасенията са за счупен компресионен сегмент, защото налягането е ненормално високо. Почти изхвърля щеката за маслото. Ако е от движението на буталата според мен не би трябвало да духа толкова, защото когато две от буталата се движат надолу, другите две се движат нагоре и като цяло налягането не би трябвало да се движи в широки граници.

Не става дума за моя двигател!!! :roll:

Публикувано: 19 окт 2006, 00:11
от diesel1.6
nikolovvd написа:Опасенията са за счупен компресионен сегмент, защото налягането е ненормално високо. Почти изхвърля щеката за маслото. Ако е от движението на буталата според мен не би трябвало да духа толкова, защото когато две от буталата се движат надолу, другите две се движат нагоре и като цяло налягането не би трябвало да се движи в широки граници.

Не става дума за моя двигател!!! :roll:
замърсено и запушено е кечето в отдъшника или е запушен маркучът за отвеждането на картерните газове. от буталата не става никакво налягане. всичко е от пропуски покрай буталата, но докато не гори досадно много масло, няма какво да се прави, освен един маркуч от отдушника до земята (за да не цапа въздушният филтър )