Focus mk1 1.8TDDI vs 1.8TDCI

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
kazmin
потребител
потребител
Мнения: 159
Регистриран: 12 ное 2009, 01:06
Модел на автомобила: BMW e46 320D
Местоположение: Бургас, София
Status: Извън линия

Focus mk1 1.8TDDI vs 1.8TDCI

Мнение от kazmin » 03 мар 2013, 12:25

Здравейте колеги!

Смятам да си сменям ескорта с нещо по-ново. Един набелязан модел е фокусът. Интересува ме какви са предимствата и недостатъците на двата дизелови мотора, кой е по-издържлив и надежден, как се справят откъм разход и т.н.
Изображение

ATF
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 28 ное 2012, 13:02
Модел на автомобила: Focus DI
Status: Извън линия

Re: Focus mk1 1.8TDDI vs 1.8TDCI

Мнение от ATF » 03 мар 2013, 19:41

Навремето мен какво ме посъветваха колегите...с две думи....ако нямаш кинти за поддръжка взимаш стария мотор,ако имаш задължително комон рейла! И са прави! Доволен съм от колата си 1.8 TDDI,но TDCI би трябвало да доставя повече радост от шофирането,по малък разход и тн...

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Focus mk1 1.8TDDI vs 1.8TDCI

Мнение от Conan_1 » 05 мар 2013, 09:45

Колега ТДЦИ-то е много по-тих ,рафиниран, мощен в ниските и се развърта доста по бързичко от стария ТДДИ , като разход е горе долу едно и също но говорим все пак за 25 коня + което не е малко, тягата се усеща още от 1700-1800 оборота и няма нищо общо с по стария двг. Проблемът е че системата е много по-финна и капризна към консумативи, масло и горива. Дюзите са на челно място тъй като им е заложен определен ресурс след изчерпването на който трябва да се подменят или отремонтират, а повечето коли докарани в бг с този двиг. са на границата на този ресурс. Моите ги подмених и от тогава ядове с тоя мотор съм нямал 2 години вече. Ремонта на дюзите е 1200-1300 лева , може и да не ти се наложи , но купувай кола с този двигател с едно на ум за да не се вайкаш в последствие че се е прецакала, което не е вярно това просто си е консуматив на предела на ресурса _friends_ Кефа от тдци-то ако си фен на дизела си е голям все пак вземаш старичка кола с доста осъвременен двиг. , но според мен избери колата която е в най- добро общо състояние към момента , не толкова заради вида двигател. Успех и ако минаваш през Пловдив обаждай за един тест драйв на комън рейл ако искаш да го сравниш. _friends_
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
kazmin
потребител
потребител
Мнения: 159
Регистриран: 12 ное 2009, 01:06
Модел на автомобила: BMW e46 320D
Местоположение: Бургас, София
Status: Извън линия

Re: Focus mk1 1.8TDDI vs 1.8TDCI

Мнение от kazmin » 06 мар 2013, 16:05

Мерси за добре описания ти съвет. :)
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 57 госта