Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от freeqwerty » 04 мар 2013, 20:31

Здравейте,от доста време зареждам гориво от "ШЕЛ" бензин V-Power ,и ми направи впечатление,че докато е студена,при превключване на скорост придърпва назад. Т.е може би недостиг на гориво. В петък заредих от "Петрол" и тази сутрин паля,и двигателя тресе и работи на 3 цилиндъра.След 2-3 опита угасва,пали след дълго въртене,при положение,че палеше от един оборот студена. От Красна Поляна до Дружба,постоянно подавах леко газ по светофарите,за да не угасне. Спирам в Дружба, колата угасна без да натискам газта,след това въртя пали от половин оборот и работи нормално.След обяд,обратно по дестинацията нямах никакъв проблем.На какво може да се дължи това?

Потребителски аватар
BoroSekirof
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 15 окт 2011, 01:21
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V '92
Status: Извън линия

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от BoroSekirof » 04 мар 2013, 22:06

freeqwerty написа:Здравейте,от доста време зареждам гориво от "ШЕЛ" бензин V-Power ,и ми направи впечатление,че докато е студена,при превключване на скорост придърпва назад. Т.е може би недостиг на гориво. В петък заредих от "Петрол" и тази сутрин паля,и двигателя тресе и работи на 3 цилиндъра.След 2-3 опита угасва,пали след дълго въртене,при положение,че палеше от един оборот студена. От Красна Поляна до Дружба,постоянно подавах леко газ по светофарите,за да не угасне. Спирам в Дружба, колата угасна без да натискам газта,след това въртя пали от половин оборот и работи нормално.След обяд,обратно по дестинацията нямах никакъв проблем.На какво може да се дължи това?
Свещи!(+кабели) карбуратор, филтър...
При мен имаше такъв проблем- дрънчеше на три цилиндъра. Смених свещите с на бош и сега е като пушка- не съм си и представял, че е възможно да пали така. Препоръчвам ти ги- не са много скъпи, аз лично по спомен ги взех за около 20 кинта- мой приятел има магазин и ми направи страхотна отстъпка-ако прецениш, може да попитам, ще се помага няма как :)
Преди време се правех на интересен и сипвах някакъв бензин с 5 стинки по-евтин. Резултата беше- скапани клапи и рециклиране на карбуратор. Нов карбуратор(ако изобщо намериш) се котира на цена за около 300 кинта.
Сменяй редовно и филтъра- нищо, че изглежда като "запазен"- задръства се с микрочастици и съответно затормозява паленето, като няма читав въздух.
Бъди толерантен шофьор. За повече култура на пътя

Потребителски аватар
npace
потребител
потребител
Мнения: 126
Регистриран: 10 дек 2006, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC
Местоположение: Пловдив/Смирненски
Status: Извън линия

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от npace » 05 мар 2013, 10:56

freeqwerty написа: Свещи!(+кабели) карбуратор, филтър...
....... Нов карбуратор(ако изобщо намериш) се котира на цена за около 300 кинта. ..........
1.8 16V карбуратор???
http://fordclub.bg/forum/escort-orion/v ... avaneto-i/

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от Didibao » 05 мар 2013, 11:11

Смени и свещите, на беру има добра алтернатива аз съм с тях в момента и работи много добре, не са платина като моторкрафта но няма проблем с тях.

Sent from my 3310I.
Изображение

Потребителски аватар
BoroSekirof
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 15 окт 2011, 01:21
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V '92
Status: Извън линия

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от BoroSekirof » 05 мар 2013, 19:45

npace написа:
freeqwerty написа: Свещи!(+кабели) карбуратор, филтър...
....... Нов карбуратор(ако изобщо намериш) се котира на цена за около 300 кинта. ..........
1.8 16V карбуратор???
http://. . ./forum/escort-orion/vuzmozhni-neizpravnosti-pri-eskort-92-98-g-%28mk5-6-i-7%29-zetec-i-otstranyavaneto-i/

Извинявам се, имах спомен, че е бензин ескорта на колегата, с него си комуникираме, благодаря, че си ме "светнал".
Линка, който си пуснал не работи!

:)
Бъди толерантен шофьор. За повече култура на пътя

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от KOss » 06 мар 2013, 09:43

BoroSekirof написа:
npace написа:
freeqwerty написа: Свещи!(+кабели) карбуратор, филтър...
....... Нов карбуратор(ако изобщо намериш) се котира на цена за около 300 кинта. ..........
1.8 16V карбуратор???
http://. . ./forum/escort-orion/vuzmozhni-neizpravnosti-pri-eskort-92-98-g-%28mk5-6-i-7%29-zetec-i-otstranyavaneto-i/

Извинявам се, имах спомен, че е бензин ескорта на колегата, с него си комуникираме, благодаря, че си ме "светнал".
Линка, който си пуснал не работи!

:)
Е, то си е чист бензин........

Меси
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 06 мар 2013, 10:45
Модел на автомобила: 2,0 l Duratorq-TDCi
Status: Извън линия

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от Меси » 06 мар 2013, 11:02

Имах подобен проблем с Мондеото.Смених горивния филтър и всичко се оправи.Беше се задръстил от боклуци.
От голямо значение е къде зареждате

freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от freeqwerty » 06 мар 2013, 18:38

BoroSekirof написа:
npace написа:
freeqwerty написа: Свещи!(+кабели) карбуратор, филтър...
....... Нов карбуратор(ако изобщо намериш) се котира на цена за около 300 кинта. ..........
1.8 16V карбуратор???
http://. . ./forum/escort-orion/vuzmozhni-neizpravnosti-pri-eskort-92-98-g-%28mk5-6-i-7%29-zetec-i-otstranyavaneto-i/

Извинявам се, имах спомен, че е бензин ескорта на колегата, с него си комуникираме, благодаря, че си ме "светнал".
Линка, който си пуснал не работи!

:)
Да фордето е бензин. Странното е,че го направи само веднъж и сега нямам проблеми слава богу. Нямам карбуратор,както е писал колегата по-горе,а колате е инжекцион,което много ме радва. Ще се ориентирам към смяна на свещи+ кабели,като за начало+ бенз. филтър. Незнам дали да инвестирам толкова в тази кола,че е старичка,обаче ми върши перфектна работа. Свалих й разхода под 10/100 зимата (Софийско) (бензин). До сега съм я стегнал почти изцяло.Остава малко ремонт по предницата и яко натискане на газта. :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от HACKO » 06 мар 2013, 20:38

Щом се е оправила, не пипай нищо, ще я повредиш.
freeqwerty написа:....... колате е инжекцион,което много ме радва....
Това не трябва да те радва а да те притеснява, за съжаление вече масови коли с карбуратор не се произвеждат. В България стара инжекционна кола си е таралеж в гащите, няма адекватна диагностика и най-често проблема се отстранява с хаотично сменяне на на части докато се позакърпи.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
BoroSekirof
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 15 окт 2011, 01:21
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V '92
Status: Извън линия

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от BoroSekirof » 08 мар 2013, 22:05

freeqwerty написа: Да фордето е бензин. Странното е,че го направи само веднъж и сега нямам проблеми слава богу. Нямам карбуратор,както е писал колегата по-горе,а колате е инжекцион,което много ме радва. Ще се ориентирам към смяна на свещи+ кабели,като за начало+ бенз. филтър. Незнам дали да инвестирам толкова в тази кола,че е старичка,обаче ми върши перфектна работа. Свалих й разхода под 10/100 зимата (Софийско) (бензин). До сега съм я стегнал почти изцяло.Остава малко ремонт по предницата и яко натискане на газта. :)
Бе не, че нещо ама бях останал с впечатление, че е като моята- сиреч 16 V, но 1,6... все тая важното е, че я е оправил- а па аз некак си не знам всеки модел с какво е карбуратор, инжекция, моно инжекция, комън рейл, цедки, щеки и тн... Извинете ме за невежеството :)
Бъди толерантен шофьор. За повече култура на пътя

Потребителски аватар
eleena
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 28 ное 2005, 17:35
Модел на автомобила: ford escort1.6-zetec-1996г.-комби
Местоположение: Ст.Загора
Status: Извън линия

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от eleena » 09 мар 2013, 23:45

Не че нещо, ама тя и твоята няма карбуратор, освен ако си слагал допълнително.. :D

Потребителски аватар
BoroSekirof
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 15 окт 2011, 01:21
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V '92
Status: Извън линия

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от BoroSekirof » 10 мар 2013, 22:56

eleena написа:Не че нещо, ама тя и твоята няма карбуратор, освен ако си слагал допълнително.. :D
Дай пак... :) Смисъл кфо аз не го виждам или ти го виждаш в някой справочник? Ще се окаже, че май и Форд нямам а ?! :D
Съжалявам за отклонението от темата :))))
Бъди толерантен шофьор. За повече култура на пътя

freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от freeqwerty » 13 мар 2013, 19:19

Насе не виждам, защо инжекциона да ми е проблем. Просто се радвам на бързото ускорение,добър двигател. На светофар не мога да чуя двигателя как мърка,като котенце. Вчера му постегнах и предницата. Нови носачи,тампони,шарнири,кормилни накрайници (предни и задни) и едно реглажче на предницата и сега няма троп,няма хоп. :) Да кажа само,понеже я ремонтирах при познат, с отстъпката за носачите,които са в комплект с тампоните и шарнирите,50 лв бройката. Иначе носач 2-ра употреба 30 лв.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от HACKO » 13 мар 2013, 22:05

freeqwerty написа:.... Просто се радвам на бързото ускорение,добър двигател. На светофар не мога да чуя двигателя как мърка,като котенце......
И защо смяташ, че това не може да се случи с карбуратор?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от freeqwerty » 14 мар 2013, 08:30

Не исках да кажа това,а че съм доволен от колицата. Успешен ден.@

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от HACKO » 14 мар 2013, 09:21

Не сме се разбрали. Аз пък исках да кажа, че 90% от проблемите на инжекционите ги няма при карбураторите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Re: Сутрин започна да пали на 3 цилиндъра..?

Мнение от freeqwerty » 14 мар 2013, 19:09

Е разбира се,че си прав. При инжекциона доколкото знам е по-сложничко и проблемите може да костват много,отколкото при карбуратора.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта