Escord 1.8 TDI '96 Не пали сутрин
Публикувано: 06 мар 2013, 23:14
Здравейте колеги. Получих ужасен проблем с колата, и след консултации с няколко "майстора" реших да се обърна към вас. Ноември месец си купих Ford Escort 1.8 Tdi 1996 и всичко беше наред.

Карах си го, правех някои леки ремонти(смяна на филтри, накрайници и т.н.) но нищо сериозно. Преди съм карал само коли на бензин/газ и исках да пробвам и дизелите. Реших, че зимата е подходящия период да пробвам стар Форд, нали все пак казват, че "Зимата Форд и циганин не работят"
Оказа се точно обратното... Форда в най-студените сутрини, подгрявах 2 пъти и палеше от раз. От 1 месец насам, когато температурите сутрин рядко падат под нулата, колата спря да пали...... Подгрявам 2-3 пъти, върти и само препалва, без да забръмчи гладко, както в най-студените дни. След първото палене няма проблеми, пали на четвърт... Но изстине ли блока край..
Първата ми мисъл бяха свещите. Проверих ги, и 2те не работеха... Смених 4те свещи, тъй като четох някъде във форума, че трябва да се сменят комплект. Ефекта беше нулев... Сутрин няма палене... Казаха ми, че можело да губи налягане в системата и сложих "възвратен клапан" да пропуска нафта само в едната посока. Казаха ми, че трябва да е преди ГНП-то и го поставих ето тук..

Смених и маркучите за обратната нафта, защото бяха малко напукани...

Ефект отново нямаше.
Проверих с пробна лампа дали релето подава ток на всяка една свещ и там нямаше проблем..
Горивния филтър го смених преди 1000км. Акумулатора е добър.Дизел зареждам само от една и съща бензиностанция от както съм купил колата.
Сутрин пробвах да задържа "обогатителя" ръчно, да не би нещо вакумната машинка или някой датчик да се е прецакал, но пак нищо..
Компресията не съм я замервал, защото колата не гори и капка масло, и на много стръмни наклони, като я оставя на 1ва скорост, без ръчна не мърда... Мисля си, че няма смисъл да я замервам. Само една джаджа в този двигател не ми е ясна, и ето я и нея..


Намира се до горивния филтър, на нея има закачена някаква букса, и през нея минава нафтата преди да навлезе във филтъра.

Чудя се къде може да е проблема, че само при студен двигател да не пали(само припалва) а при топъл си работи чудесно.
Ще Ви бъда много благодарен ако успеете да ми помогнете по някакъв начин. Извинявам се за толкова дългия ми пост, и многото снимки, обработени грозно с Paint, но целта ми е да няма излишни догадки, и да знаете какво съм правил по двигателя. Четох доста теми, но не намерих решение на проблема ми.
Ако успея чрез вашата помощ да си оправя колицата, ще съм много щастлив. Ако ли не, ще приготвя една солидна сума и потеглям към Ямбол, при SPECIALISTA
П.С. Благодаря предварително на хората, които отделиха от времето си, да прочетат темата ми

Карах си го, правех някои леки ремонти(смяна на филтри, накрайници и т.н.) но нищо сериозно. Преди съм карал само коли на бензин/газ и исках да пробвам и дизелите. Реших, че зимата е подходящия период да пробвам стар Форд, нали все пак казват, че "Зимата Форд и циганин не работят"

Оказа се точно обратното... Форда в най-студените сутрини, подгрявах 2 пъти и палеше от раз. От 1 месец насам, когато температурите сутрин рядко падат под нулата, колата спря да пали...... Подгрявам 2-3 пъти, върти и само препалва, без да забръмчи гладко, както в най-студените дни. След първото палене няма проблеми, пали на четвърт... Но изстине ли блока край..


Смених и маркучите за обратната нафта, защото бяха малко напукани...

Ефект отново нямаше.
Проверих с пробна лампа дали релето подава ток на всяка една свещ и там нямаше проблем..
Горивния филтър го смених преди 1000км. Акумулатора е добър.Дизел зареждам само от една и съща бензиностанция от както съм купил колата.
Сутрин пробвах да задържа "обогатителя" ръчно, да не би нещо вакумната машинка или някой датчик да се е прецакал, но пак нищо..
Компресията не съм я замервал, защото колата не гори и капка масло, и на много стръмни наклони, като я оставя на 1ва скорост, без ръчна не мърда... Мисля си, че няма смисъл да я замервам. Само една джаджа в този двигател не ми е ясна, и ето я и нея..


Намира се до горивния филтър, на нея има закачена някаква букса, и през нея минава нафтата преди да навлезе във филтъра.

Чудя се къде може да е проблема, че само при студен двигател да не пали(само припалва) а при топъл си работи чудесно.
Ще Ви бъда много благодарен ако успеете да ми помогнете по някакъв начин. Извинявам се за толкова дългия ми пост, и многото снимки, обработени грозно с Paint, но целта ми е да няма излишни догадки, и да знаете какво съм правил по двигателя. Четох доста теми, но не намерих решение на проблема ми.
Ако успея чрез вашата помощ да си оправя колицата, ще съм много щастлив. Ако ли не, ще приготвя една солидна сума и потеглям към Ямбол, при SPECIALISTA

П.С. Благодаря предварително на хората, които отделиха от времето си, да прочетат темата ми
