Интересен проблем с паленето Focus TDDI
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 19 сеп 2012, 01:48
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI Ghia
- Status: Извън линия
Интересен проблем с паленето Focus TDDI
Колеги здравейте. Искам да споделя един много странен проблем с паленето, който ми се случва напоследък.
Първо малко предистория.
Таа колата е Focus 1.8 TDDI 2001. Като я купих Октомври и смених консумативите (масло, и всички видове филтри) в последствие Декември и смених 4-те подгревни свещи, купих Beru. Смучеше въздух от горивния филтър и по-точно от клапанчето за обратната нафта, смених го и него. До тук добре, цяла зима колата си палеше без проблем, но напоследък се появи този проблем с който сега ще ви запозная.
Ето каква аномалия се появява отскоро. Значи отивам в гаража сутринта паля колата без проблем и отивам да си върша работата (колата загрява на нормална температура) връщам се и оставям колата пред гаража, да кажем в 12 на обяд. Шест часа по-късно (колата е напълно изстинала) решавам да я прибера в гаража, отивам паля, прибирам я. На другия ден обаче отивам в гаража, въртя да запаля и не пали, задържам ключа стартера върти, върти, въртииии, и накрая пали с зор.
На следващия ден я бях оставил на студа отвън...домързя ме да я прибера в гаража (като предната вечер колата беше загряла като я изгасих) качвам се, подгрявам и пали от четвърт оборот, след което веднага я прибирам в гаража и я изгасям студена (тъй като не ми се налагаше да ходя никъде и реших да я прибера да не я вали) И на другия ден пак старата история, пак не пали, и пак въртя стартера една камара време...
Значи не мога да си обясня какъв може да е проблема, свещите са нови не вярвам те да правят мизерии, след като съм я оставял навън и пали...
Възможно ли е да дърпа въздух отнякъде, и каква е логиката да дърпа въздух само когато съм я карал студена 10-20 метра и съм я изгасил, а при загрял двигател да не дърпа?
Айде, ако някой има мнение по въпроса нека сподели, да ме насочи откъде да започна с проверките...като пак казвам свещите са нови, клапана за обратната нафта е сменен и не смуче от него въздух.
п.п. Колата върви чудесно и гори малко, всичко и е изправно и самодиагностиката не показва грешки.
Първо малко предистория.
Таа колата е Focus 1.8 TDDI 2001. Като я купих Октомври и смених консумативите (масло, и всички видове филтри) в последствие Декември и смених 4-те подгревни свещи, купих Beru. Смучеше въздух от горивния филтър и по-точно от клапанчето за обратната нафта, смених го и него. До тук добре, цяла зима колата си палеше без проблем, но напоследък се появи този проблем с който сега ще ви запозная.
Ето каква аномалия се появява отскоро. Значи отивам в гаража сутринта паля колата без проблем и отивам да си върша работата (колата загрява на нормална температура) връщам се и оставям колата пред гаража, да кажем в 12 на обяд. Шест часа по-късно (колата е напълно изстинала) решавам да я прибера в гаража, отивам паля, прибирам я. На другия ден обаче отивам в гаража, въртя да запаля и не пали, задържам ключа стартера върти, върти, въртииии, и накрая пали с зор.
На следващия ден я бях оставил на студа отвън...домързя ме да я прибера в гаража (като предната вечер колата беше загряла като я изгасих) качвам се, подгрявам и пали от четвърт оборот, след което веднага я прибирам в гаража и я изгасям студена (тъй като не ми се налагаше да ходя никъде и реших да я прибера да не я вали) И на другия ден пак старата история, пак не пали, и пак въртя стартера една камара време...
Значи не мога да си обясня какъв може да е проблема, свещите са нови не вярвам те да правят мизерии, след като съм я оставял навън и пали...

Айде, ако някой има мнение по въпроса нека сподели, да ме насочи откъде да започна с проверките...като пак казвам свещите са нови, клапана за обратната нафта е сменен и не смуче от него въздух.
п.п. Колата върви чудесно и гори малко, всичко и е изправно и самодиагностиката не показва грешки.
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Интересен проблем с паленето Focus TDDI
Моят съвет е вземаеш от строителен магазин прозрачен маркуч и да го сложиш вместо този към помпата и след като престои колата както споделяш да хванеш някой да врътне стартера и гледай дали преминават мехурчета, за мен проблема е че смучи въздух. Горивният сменял ли си скоро? 
п.п.- завърти стартера на без да чакаш потгряването за 4-5 секунди и след това потгрей нормално - ако има разлика смучи все пак от някъде !

п.п.- завърти стартера на без да чакаш потгряването за 4-5 секунди и след това потгрей нормално - ако има разлика смучи все пак от някъде !
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: Интересен проблем с паленето Focus TDDI
Дали проблема не е електрически клапана на помпата да не отваря след като подадеш контакт не пуска гориво и не може да запали след като опиташ няколко пъти се задейства и пали пробвай и този вариянт потърси причината и във него.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта