Смяна на гарнитура

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
shaby
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 31 май 2006, 11:36
Модел на автомобила: Escort '96 1.8 TD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Смяна на гарнитура

Мнение от shaby » 12 окт 2006, 14:22

Бърз и за някои лесен въпрос: На топъл или студен двигател трябва да си сменя гарнитурата на двигателя? 10х предварително!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Смяна на гарнитура

Мнение от Brock » 12 окт 2006, 14:23

shaby написа:Бърз и за някои лесен въпрос: На топъл или студен двигател трябва да си сменя гарнитурата на двигателя? 10х предварително!
Студен!

:twisted:

Потребителски аватар
shaby
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 31 май 2006, 11:36
Модел на автомобила: Escort '96 1.8 TD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shaby » 12 окт 2006, 14:32

Благодарско, Brock!!!! *00134*

D_u_x_c_h_e_t_o
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 28 яну 2010, 22:35
Модел на автомобила: fiesta 1.1
Status: Извън линия

Re: Смяна на гарнитура

Мнение от D_u_x_c_h_e_t_o » 17 мар 2011, 00:09

братле мн се интересувам трудно ли направи центровката на двигателя . и после на колко Nm се затяга главата ????
:oops:

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Смяна на гарнитура

Мнение от specialista » 17 мар 2011, 22:21

Като се купи новата гарнитура на нея има схема за последователноста на стягане и начина на стягане!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Смяна на гарнитура

Мнение от red » 04 ное 2011, 09:02

shaby написа:Бърз и за някои лесен въпрос: На топъл или студен двигател трябва да си сменя гарнитурата на двигателя? 10х предварително!
Ако успееш на топъл ще те призная! :D
Снимаш клипче и ще обиколи света гаранция :D

Имаш ли прадстава колоко чарколяк трябва да се свали за да разцепиш двигателя да махнеш главата и да почнеш смяната? И то при положение, че не шлайфашглава.

danielkar
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 26 фев 2008, 22:27
Модел на автомобила: ford eskcort 1.4i- 1995god.
Местоположение: стара загора
Status: Извън линия

Re: Смяна на гарнитура

Мнение от danielkar » 04 ное 2011, 11:17

божке кви глупави въпроси,на топъл или студен двигател ще си сменял гарнитурата,ако искаш я смени без да гасиш двигателя у движение :D: .Ти на топъл двигател имаш ли представа ,4е немойш пипна нищо по мотора ,4е ще се изгориш.Все едно да питаш как да си семня гумата на колата у движение или кога е спряна.Ми 4етете малко книжки бе и тогава задавайте въпроси :D:

danielkar
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 26 фев 2008, 22:27
Модел на автомобила: ford eskcort 1.4i- 1995god.
Местоположение: стара загора
Status: Извън линия

Re: Смяна на гарнитура

Мнение от danielkar » 04 ное 2011, 11:22

леле сега видех 4е темата е от 2006,той тоз може да нема ве4е и ФОРд,ама както и да е

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Смяна на гарнитура

Мнение от HACKO » 04 ное 2011, 11:28

Не е чак толкова голяма философия, зора е докато източиш охлаждащата течност, после не е толкова горещо. И преди да скочите, да правил съм го, естествено работи се със ръкавици.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Смяна на гарнитура

Мнение от deathstorm » 04 ное 2011, 12:04

HACKO написа:Не е чак толкова голяма философия, зора е докато източиш охлаждащата течност, после не е толкова горещо. И преди да скочите, да правил съм го, естествено работи се със ръкавици.
Насе явно си имал късмет, щото навремето сменяхме гарнитура на един Москвич на горещ мотор, само че явно блока и главата изстинаха с ралична скорост и после като рекохме да сглобяваме половината от болтовете не искаха да си влялзат на мястото. Оправих се с нова глава, тъй че ако не искате да си отворите работа най-добре работете на студен мотор.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10847
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Смяна на гарнитура

Мнение от ЯЛТА » 04 ное 2011, 13:20

Сменявал съм гарнитура на глава на Жигулата на път с бременната си в 4-ия месец съпруга, след Михайловград на път за Видин. Най страшното са горещите части но те пък си изстиват, така че това не е проблем, но пък всичко се развива много лесно, а си беше септември месец-топло. И най важното-имаше си чешмичка до шосето.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта