Въпрос за обороти - Mondeo MK2
- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Въпрос за обороти - Mondeo MK2
Искам да се допитам до колегите съфорумци, които карат Мондео за това дали и техните са така, както е моето, а именно сега ще опиша:
Примерно карам си аз със 140 на 4-та с 4-5 000 оборота и изключвам от скорост, колата си върви по инерция ... следя оборотите - в момента на изключване от скорост те плавно падат до около 1300-1500, но там се задържат и не слизат до обичайните 800 ... колкото повече инерцията намалява, пропорционално оборотите падат, но пак не стигат 800 и чак когато спре напълно колата, падат на 800 и то след 2-4 секунди след пълното спиране. Прави впечатление, че с колкото по-висока скорост и по-високи обороти се движа, след изключване от скорост, толкова по-високи са и оборотите, които се задържат в неутрална позиция, тоест ако съм с 60 на 3-та и изключа те са около 1100-1200, но ако съм с 180 на 4 и изключа, те са около 1500! Това всичко дето описвам нормално ли е? Аз си мисля, че би трябвало независимо от скоростта и предавката, веднага щом изключа от скорост, плавно да падат до нормалните 800-900, независимо колко време и с каква скорост се движи колата по инерция, тоест неутрална предавка на скоростния лост?
Примерно карам си аз със 140 на 4-та с 4-5 000 оборота и изключвам от скорост, колата си върви по инерция ... следя оборотите - в момента на изключване от скорост те плавно падат до около 1300-1500, но там се задържат и не слизат до обичайните 800 ... колкото повече инерцията намалява, пропорционално оборотите падат, но пак не стигат 800 и чак когато спре напълно колата, падат на 800 и то след 2-4 секунди след пълното спиране. Прави впечатление, че с колкото по-висока скорост и по-високи обороти се движа, след изключване от скорост, толкова по-високи са и оборотите, които се задържат в неутрална позиция, тоест ако съм с 60 на 3-та и изключа те са около 1100-1200, но ако съм с 180 на 4 и изключа, те са около 1500! Това всичко дето описвам нормално ли е? Аз си мисля, че би трябвало независимо от скоростта и предавката, веднага щом изключа от скорост, плавно да падат до нормалните 800-900, независимо колко време и с каква скорост се движи колата по инерция, тоест неутрална предавка на скоростния лост?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта