Форд Фокус МК2- Проблем студен двигател
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Форд Фокус МК2- Проблем студен двигател
Здравейте,
исках да Ви попитам нещо, което цяла зима ми правеше впечатление, но така и не го коментирах!
Сутрин паля колата, тръгвам и като включа 1-2-3-та предавка, понякога колата глъхне!
Смисъл гледам като е студена да не и вдигам оборотите и затова карам на ниски. Сменям на около 2000 оборота и като сменя и примерно от първа включа втора и оборотите паднат на 1500 и подам газ, няма никой! Едно замисляне се получава, все едно се дави! Кача ли я над 2000 оборота и я карам така, никакъв проблем! Пушка си е!
Загрее ли, даже и при 1500 оборота няма подобно нещо!
Знаете ли от какво може да е това и проблем ли е?
Благодаря за отговорите!
исках да Ви попитам нещо, което цяла зима ми правеше впечатление, но така и не го коментирах!
Сутрин паля колата, тръгвам и като включа 1-2-3-та предавка, понякога колата глъхне!
Смисъл гледам като е студена да не и вдигам оборотите и затова карам на ниски. Сменям на около 2000 оборота и като сменя и примерно от първа включа втора и оборотите паднат на 1500 и подам газ, няма никой! Едно замисляне се получава, все едно се дави! Кача ли я над 2000 оборота и я карам така, никакъв проблем! Пушка си е!
Загрее ли, даже и при 1500 оборота няма подобно нещо!
Знаете ли от какво може да е това и проблем ли е?
Благодаря за отговорите!

Последна промяна от kito на 12 май 2013, 21:17, променено общо 1 път.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2- Проблем студен двигател
Еми студено и е ! Ти като скочиш от кревата, можеш ли веднага да започниш да спринтираш ? 500 метра на 1-ва, почти без газ, 1000 на втора, и така докато отлепи стрелката на антифриза.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2- Проблем студен двигател
По скоро имаш проблем с температурен датчик, това че е студена няма общо.
Sent from my 3310I.
Sent from my 3310I.

-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2- Проблем студен двигател
Температурния датчик е този, който е на тръбата за въздуха ли?
МАФ или МАП сензор или каквото там се води? Това ли е?
МАФ или МАП сензор или каквото там се води? Това ли е?
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2- Проблем студен двигател
Не тези за за температура на входящия въздух, става въпрос за ЕТЦ датчика, или ти е на термостатното тяло или някъде на главата.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта