Страница 1 от 1

Антифриза "намери"пролука в радиатора:((

Публикувано: 17 окт 2006, 18:42
от noface
Е не е точно пролука,а тече от уплътнението от страни на радиатора.Мисля ,че е гума,между пластмасовата част и "питата" на от 2-те страни.Сменяват ли се тия уплътнения,слага ли се нещо за да умекне :? гумата или.....Само от там тече от друго място-не,за 2 дена напаво си отиде ~литър :x

Публикувано: 17 окт 2006, 18:44
от orlinm
За 2 дена литър не е малко.
Да видим какво ще посъветват другите. Моя съвет (след като чуеш и други мнения) е да опиташ с прахче за спиране на течове.

Публикувано: 17 окт 2006, 19:04
от paci
orlinm написа: Моя съвет (след като чуеш и други мнения) е да опиташ с прахче за спиране на течове.
А шамари :evil:
:D :P
Не бухайте тея боклуци !
Пък и теч 2 дена литър ми се струва, че трябва да купи един кашон прахчета. :D
Имаше някъде писано сменяваха се тея неща дето се пита за тях.
Но аз не съм сменявал. Ако има някой да е сменявал да каже или ако изрови темата да дава линка.

Публикувано: 17 окт 2006, 22:50
от J6B
свали си радиатора, потсуши го,запушиго от единия край хубаво ,напълни го и виж къде е точно дупчицата и ако позволява пробвай да го залепиш с поксиполче... и моя сълзи но е малко и не съм доливал от 5-6 месеца..като се засили теча ще го свалям и аз ще го мъча ако не в някоя морга..

Публикувано: 17 окт 2006, 22:57
от HACKO
Особенно праха не го препоръчвам на никого(инак спира и по-сериозни течове) на стария орион сипах и останах без парно просто запуши радиаторчето. Казанчетата са валцовани към питата и имат уплътнение помежду им. Пробвай да притегнеш казанчето с клещи но внимавай да не счупиш пласмасата. Ако не си сигурен занеси го някъде където ремонтират радиатори, но не слагай прахове.

има едно нещо на holts- май е с белтък :)

Публикувано: 17 окт 2006, 23:33
от diesel1.6
По бензиностанциите на ОМВ има едни шишета на Холтс за запушване на пуклнатини в блокове и глави и за течове. Струва по 13 лв и някакви стотинки. Това нещо работи много добре, пробвано е вече 4 години. Не запушва радиаторите и други подобни и се втвърдява след контакт с газове - значи вътре в радиатора не може.
Използването му не е лесно, трябва да се спазва 120% упътването. 20-те процента отгоре се докарват с опит и умуване какво става.
Това е уникален продукт - даже работи :) .
Течно е, не е прахче. Технологията ми напомня за рецептите с белтък, жълтък и счукана керемида на старите шофьори от времето на мадарките и волво ф80

Публикувано: 17 окт 2006, 23:53
от Georgiev
Същия проблем го имах миналия месец с форда на баща ми.Течеше че чак подлагахме една изрязана пластмасова бутилка да събира антифриза ,че го сменях пролетта.Купих си добавка на прах, но преди да си купя питах насам натам хора които са ползвали и така се реших. Отидох в магазина поисках такава струваше 2.50 лева.В жълта опаковка. И реших проблема.Парно си има колата няма проблем. Ще пусна снимка на опаковката.
Неможах да си намеря батериите на апаратчето, но намерих снимка в интернет на адреса написан на опаковката http://www.malcopro.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 18 окт 2006, 12:50
от velko
Ми аз бъцнах едно шишенце добавка за течеве за радиатор на Лики-моли на моята каляска и проблема беше решен! Но тя тази добавка беше течна и имаше някъкви бляскащи частици вътре и няма проблеми с парно , запушване е т.н. спомням си само че цената беше сериозна за това шишенце около 150-200 ml.

Публикувано: 18 окт 2006, 15:04
от nikolovvd
Аз съм ползвал такова нещо на STP. Дори половината е още в бутилката. Цялата бутилка беше 9 лева и нещо.
Лятото като тръгнах за Варна сипах половината, защото така ме бяха инструктирали. Ако не бе спрял теча (който бе минимален) тогава трябваше да сложа и останалото. Изришно попитах дали няма да запуши някъде, но ме успокоиха, че е оригинално и няма опасност от това. Единствено трябва да се сипва приди дълъг път, а не да се прибере в гаража. Като допълнителен ефекта се получи по-добро охлаждане и работната темпратура на двигателя спадна малко под средата.

Публикувано: 18 окт 2006, 15:58
от orlinm
paci написа:
orlinm написа: Моя съвет (след като чуеш и други мнения) е да опиташ с прахче за спиране на течове.
А шамари :evil:
:D :P
Не бухайте тея боклуци !
Пък и теч 2 дена литър ми се струва, че трябва да купи един кашон прахчета. :D
Имаше някъде писано сменяваха се тея неща дето се пита за тях.
Но аз не съм сменявал. Ако има някой да е сменявал да каже или ако изрови темата да дава линка.
Паци не мисля, че слагането на такова прахче би влошило нещо на течаш радиатор на кола на 15 и повече години. Ако си с един Фокус на 3-4 години ще си купиш нов радиатор, но на нашите стари коли какво значение има. За това споменах да чуем повече мнения, защото на мен не ми е текъл радиатор до сега, но някога като продавах части за Форд хората си купуваха такива прахчета за старите фордове и си ги ползваха. Прав си, че трябва да се внимава като се слагат и nikolovvd даде точен съвет, това да се прави непосредствено в началото на по-дълък курс и разбира се при запален двигател.

Публикувано: 18 окт 2006, 16:08
от valboy
Моя радиатор е с БГ прахче вече май повече от година, но беше се пукнал някъде самия радиатор.... Сипах половината, но в самия радиатор отдиде май половината на половината, щото друго отиде по земята де. :oops: Но течът спря и не съм забелязал нещо да се промени в тази връзка заради прахчето... Все пак имах резервен вариант- радиатор от Шкода 120 L, същия беше като размери....(ооо ерес ... не се поддадох!)
:wink:

Публикувано: 18 окт 2006, 19:55
от venom4o
Отиваш в Красна Поляна ако си в софия и ти сменя Цялатапластмасова планка заедно с уплътнението... При броняджията точно срещу китайската стена и пазара!

Публикувано: 18 окт 2006, 21:50
от noface
Мдааа значи за 4 дена(толкова не съм карал колата) кво се оказа,хммм ами изтекло е всичко има нъма 7л :shock: .Май трябва 2-3кг.гипс да сложа дза да запуша тия упътнения :idea: Колега на кое в к.поляна викат китайска стена??

Публикувано: 19 окт 2006, 12:51
от chains
В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НИКАКВИ ПРАХЧЕТА - МНОГО ПЪТИ ПИСАХ КАК СИ ИЗПАТИХ ОТ ТЯХ - свали радиатора, ако нямаш добра видимост и поле задействие, локализирай цепнатината, почисти хубаво с корселин или ацетон и след това с поксипол отработи проблема - до сега двама знам със сигурност дето са си лепили пластмасовите части на радиаторите по този начин и има положителен ефект, но ако проблема е съединяването на пластмасовата и металната част е кофти и трябва да започнеш да се оглеждаш за нов/стар радиатор!

Публикувано: 19 окт 2006, 19:59
от J6B
ако радиатора ти е с пласмасови краища които са защипани от алуминиви пластини,сваляй го отваряш пластините с една отверка,махаш пласмасата,подсушаваш ,мажеш с червен силикон,затваряш по обратния път и ще ма споминаш поне 10 години...

Публикувано: 19 окт 2006, 20:08
от venom4o
това е големия блок в красна поляна който стройха до него хиляди продължения.Точно на старата неработеща трамвайна линия.При броняджиийте и 28 или 128 училище не съм сигурен...!28 Алеко Константинов май беше.. там СМЕНЯТ планките