Страница 1 от 1
ПОМОЩ Форд Фокус 1.8 тди проблем с палене
Публикувано: 27 май 2013, 18:33
от gooner4
Здравейте !!!
Нов съм в този форум и първо да се похваля с новата ми придобивка - Форд Фокус 1.8 тди 75 конски сили . Имам колата от 1 седмица и честно казано ми харесва много и е много удобна . НО от 2 дена имам проблем - когато мотора е студен и сутрин при температура 10 градуса подгрявам свещите и въртя , но колата не пали , пали чак след като натисна малко педала на газта и после няма проблеми , нито гасне нито нищо . Но ме притеснява защо се получава така , преди около 2 часа при температура 24 градуса пак ми се налойи да дам газ , за да запаля . Полсе като карам малко и като я изгася няма проблеми - пали си от раз . Къде може да е проблема на тази кола , защото така няма да запали ако сега беше зима .. Благодаря предварително на всички , които биха помогнали макар и да не съм дал много инфо ..
Re: ПОМОЩ Форд Фокус 1.8 тди проблем с палене
Публикувано: 27 май 2013, 19:11
от Doin
Честито придобивка, да си я караш със здраве!
Напиши като си я купил какво обслужване си й правил - масла, ремъци, ролки, преди смяната пак ли е имало този проблем?
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=62801
ако мислиш, че симптомите са подобни!
Re: ПОМОЩ Форд Фокус 1.8 тди проблем с палене
Публикувано: 27 май 2013, 19:28
от gooner4
Благодаря за бързия отговор

Ами аз още не съм я обслужил , но маслото и е сменено през Март месец в Германия , има бележка и като я купужах като вадих пръчката за маслото ми се стори , че е сменено скоро , защото маслото не беше станало хубаво черно ,а още беше светло . Мисля , че моя проблем не е като този в темата на този колега , защото моята си пали веднага щом подам малко гориво , а сега ако отида да я запаля ще запали от 1/4 оборот . Просто този проблем ми го прави като не е карана повече време и не мисля , че е нормално да се подава газ , за да запали тази кола . Преди тази кола карах Пежо 306 1.9 турбо д интерколер и пежото никога не е имало проблеми с паленето , дори зимата на -15 палеше на 3 свещи .
Re: ПОМОЩ Форд Фокус 1.8 тди проблем с палене
Публикувано: 27 май 2013, 20:35
от Doin
Смени поне въздушния и горивния филтър и виж как е, свещите провери...
Re: ПОМОЩ Форд Фокус 1.8 тди проблем с палене
Публикувано: 27 май 2013, 20:45
от gooner4
Да , така и мисля да направя събота , понеже преди това нямам възможност ..
Re: ПОМОЩ Форд Фокус 1.8 тди проблем с палене
Публикувано: 27 май 2013, 20:52
от ЯЛТА
Първо не мисля че колата е 75 кс., 90 трябва да е. И не мисля че е от горивен, или въздушен филтър. Педала за газ на Фокус е електронен, и според мен, или е в него причината, или нещо датчик някой. Добре е да и направиш една диагностика,- и да е преспала колата в сервиза, за да бъде поизстинала.
Re: ПОМОЩ Форд Фокус 1.8 тди проблем с палене
Публикувано: 27 май 2013, 21:15
от gooner4
Да , знам , че е електронен педала , но като го натисна малко и си запалва . Инъче колата в талона пише , че е 75 коня , но все ми се струва , че върви повече от много други дизели по 90 коня .
Re: ПОМОЩ Форд Фокус 1.8 тди проблем с палене
Публикувано: 27 май 2013, 22:06
от paci
gooner4 написа:Инъче колата в талона пише , че е 75 коня , но все ми се струва , че върви повече от много други дизели по 90 коня .
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/3466.html
Re: ПОМОЩ Форд Фокус 1.8 тди проблем с палене
Публикувано: 27 май 2013, 22:22
от specialista
Грешка има и тя е в руския сайт! Там го водят комънреал а в действителност си е със помпа ВП 30 на Бош!
Иначе има модификация 75 к.с. на Фокус ТДди.
Проблема със паленето няма да коментирам в момента,защото на последния Фокус доста си поиграх докато намеря и отстраня проблема.
Какво е при теб в момента незнам.Зада се разбере е нужно куп проверки.
Поздрави!
Re: ПОМОЩ Форд Фокус 1.8 тди проблем с палене
Публикувано: 26 юни 2013, 20:35
от gooner4
Извинявам се , че пиша чак сега . Значи форда съм го обслужил напълно - ремъци , ролки , масло , филтри . Оказа се , че и 4-те свещи са ми изгорели , а палеше на +8 градуса както е с изгорелите свещи . Вече имам над 2 хиляди километра с колата и за сега съм повече от доволен

махнах катализатора понеже беше позапушен доста и сега се усеща разлика във вървежа , със същото гърне съм си (отрязаха го с агушлаифа, махнаха катализатора , почистиха го хубаво и после го направиха с ЦО ) . двигателя се чува колкото и преди , но сега турбината се чува повече като свири и върви малко повече от преди

и за сега е това ..