Страница 1 от 1
Фиеста 1.4 16v 80кс. 2002 Проблем с вентилатора
Публикувано: 07 юни 2013, 21:32
от nikipeto1
Колеги ще се радвам за всички съвети относно едно мое притеснение.Имам си Фиестичка видимо много читава,обслужих си я,както му е ред..... но....
Карайки я в града, не винаги но като спра и изгася двигателя се включва перката за около минута за да охлади,според мен това не .е нормално при тези температури.Вариянтите са много,но на прима виста се сещам за термостат,или ако при този модел това е нещо нормално,знам ли.Запърви път притежавам Фиестичка,възможно ли е това да е нормално при тях,при положение че в движение венилатораа не се включва,а температурата на таблото е в режим нормал.До сега съ карал само японки и несъм се сблъсквал с подобе проблем. Моля за мнения.
Re: Фиеста 1.4 в16 80кс. 2002 Проблем с вентилатора
Публикувано: 07 юни 2013, 22:10
от DigiPro
Re: Фиеста 1.4 в16 80кс. 2002 Проблем с вентилатора
Публикувано: 07 юни 2013, 22:13
от DTM
Да ти е честита първо, направи си тема в раздел моята кола и я покажи да я видим
На мен ми изглежда нормално, особено ако си се движил на 1-ва и 2-ра с ниска скорост преди да спреш.
Когато колата не е загряла до нормална температура пак ли прави така?
Провери си все пак нивото на охладителната течност.
Re: Фиеста 1.4 16v 80кс. 2002 Проблем с вентилатора
Публикувано: 07 юни 2013, 22:24
от nikipeto1
Колега от ,,Дентапраим,, благодаря за съветатите и за инфото относно сервиз ,,Фаворит,, гр Варна,свършиха чудесна работа, и преди съм ги ползвал но не знаех че отбират от Форд.Добри са момчетата.На Фиестичката по таблото като данни всичко е кей температурата е в режим нормал стрелката е в средата.Скоро ще я снимам и ще я пусна за сгляда.Обаче кахъра ми е друг,така както го описах.
Re: Фиеста 1.4 16v 80кс. 2002 Проблем с вентилатора
Публикувано: 08 юни 2013, 00:11
от ЯЛТА
Много марки автомобили са така- като загасиш двигателя за кратко се включва охлаждането. Нормално е, опитай преди да загасиш мотора, да поработи 30 секунди, смятам че тогава няма да се включи.
Re: Фиеста 1.4 16v 80кс. 2002 Проблем с вентилатора
Публикувано: 08 юни 2013, 00:40
от S_C
Много много...колко да са много...аз само френски съм виждал да го правят това и някакъв дърт Голф имаше такъв, на които датчика за температурата си е постоянно захранен и може да включи вентилаторите когато колата не е на контакт.
Съответно-като дефектира тоя датчик, колата изкарва няколко часа на вентилатор преди акумулатора да умре и после няма палене.
Форд, че и 2002-ра година така да са му свързани вентилаторите-много ще е тъпо ако наистина е така...
Re: Фиеста 1.4 16v 80кс. 2002 Проблем с вентилатора
Публикувано: 08 юни 2013, 13:56
от G_Lynx
При мен го е правила в хладно време, когато продължително съм я карал на ниски предавки. Като я изгася и се включва перката за 20-40 секунди. Но много рядко се е случвало, най много 2 пъти досега. иначе в жегата лятото пак градско с честа смяна на ниски предавки се е включвала и в движение и след спиране на двигателя. Все пак си провери нивото охладителната течност както каза колегата
Re: Фиеста 1.4 16v 80кс. 2002 Проблем с вентилатора
Публикувано: 09 юни 2013, 20:28
от deathstorm
Щом перката е така свързана, че да може да работи без контакт, съвсем нормално е да се включва след изгасяне на двигателя. Все пак то това спира циркулацията на охладителна течност.