Страница 1 от 1

турбо форд фокус

Публикувано: 12 юни 2013, 20:23
от slav4ooo1984
При по ниски обороти турбото включва, но при по високи се чува някакво съскане и няма добра мощност. Някакви идеи какво може да е.

Re: турбо форд фокус

Публикувано: 12 юни 2013, 20:25
от ЯЛТА
Евентуално разхерметизиране- спукан маркуч на турбото. Проследи всичките турбо- пътища.

Re: турбо форд фокус

Публикувано: 12 юни 2013, 20:30
от slav4ooo1984
ЯЛТА написа:Евентуално разхерметизиране- спукан маркуч на турбото. Проследи всичките турбо- пътища.
Колко маркуча за въздуха има, съмнява ме някакъв такъв маркуч

Re: турбо форд фокус

Публикувано: 12 юни 2013, 21:07
от ЯЛТА
Двата дебелите, през левия смуче, а през десния надува,- и ако има пробив по него, при по високи обороти ще съска. Също така и управлението на турбото е важно, но там не мога да ти помогна.

Re: турбо форд фокус

Публикувано: 13 юни 2013, 06:55
от OgiDogi
ЯЛТА написа:Двата дебелите, през левия смуче, а през десния надува,- и ако има пробив по него, при по високи обороти ще съска. Също така и управлението на турбото е важно, но там не мога да ти помогна.
Бих казал, че и през двата надува, до колкото са след турбото. Турбо - маркуч - интеркулер - маркуч - колектор и всичко по тази верига е с едно и също налягане.

Re: турбо форд фокус

Публикувано: 13 юни 2013, 07:38
от slav4ooo1984
А след колектора може ли да има някоя пробойна,благодаря ви предварително

Re: турбо форд фокус

Публикувано: 13 юни 2013, 09:04
от MapTo_D
Щом съска значи имаш пробойна, както са ти казали колегите. С някой приятел се хванете, свалете всички предпазни кори по двигателя, запалете я и единия да дава газ, а другия да слуша около мотора, да опипва с ръце около интеркулера и турбопътищата. Въпреки, че в покой не надува така както в движение пак може лесно да се разбере къде точно е проблема. Преди години по тоя начин установих, че ми е спукан интеркулера и от там имаше не много добър вървеж на колата.

Re: турбо форд фокус

Публикувано: 13 юни 2013, 09:42
от ford4o
Имах същият проблем, оказаха се двата маркуча ,преди и след интеркулера. Имат едни метални пръстени и под пръстените бяха скъсани. И двата. Също така след смяната им си смених всички скоби по турбо пътищата и за сега нямам проблеми. При форсиране на място при мен не съскаше от дупките, само в движение се чуваше едно слабо свистене, но аз открих проблема след като видях ,че има масло по тези маркучи.

Re: турбо форд фокус

Публикувано: 13 юни 2013, 17:40
от slav4ooo1984
Днеска прегледах въпросните маркучи, и видимо неможах да видя нещо нередно. Но и мойте маркучи са доста омаслени.Искам да попитам от къде мога да закупя такива маркучи.
И другото което ми направи впечатление, е че неизлиза както обикновено пушек през ауспуха. Все пак излиза, но не както обикновенно.

Re: турбо форд фокус

Публикувано: 14 юни 2013, 10:23
от Меси
Какво разбираш под излиза пушек , но не както обикновенно. Обясни по-подробно.

Re: турбо форд фокус

Публикувано: 14 юни 2013, 14:05
от slav4ooo1984
Меси написа:Какво разбираш под излиза пушек , но не както обикновенно. Обясни по-подробно.
Когато форсирам колата почти не излиза пушек

Re: турбо форд фокус

Публикувано: 14 юни 2013, 15:19
от slav4ooo1984
Приятели и колеги, много съм щастлив да ви кажа, че проблема вече е решен. Днес я закарах на сервиз, и се оказа че и на двата маркуча имало съвсем леки дупчици. Монтьорът ми каза че са ги залипили по някакъв начин. Незнам дали ще издържат много време, но ще карам докато пак изпуснат, след това ще ги сменя. Най важното, е че проблема се разбра какъв е и сега съм по спокоен. Благодаря на всички, които ми писаха. Живи и здрави.

Re: турбо форд фокус

Публикувано: 14 юни 2013, 19:27
от G_o_c_e_v
Само да ти обадя една работа, не ти изпушва повече, заради изпускането на турбо пътищата и не достатъчното налягане в колектора. Нормално, когато турбината направи 1,4 бара мап сензора отчита налягането и казва на помпата (или на компа ако той управлява помпата) да пусне повече гориво, заради повечето въздух и затова пуши повече.

Re: турбо форд фокус

Публикувано: 15 юни 2013, 10:09
от Меси
За профилактика-удължаване живота на турбото използвах моторната добавка за двигателно масло на дуралюб ,по препоръка на колегата от форума Фокус.
На кутията пише DURA LUBE POUR & GO и платих 76.50 лв. Доставиха ми я по еконт. Турбото ми шумеше , виеше , свистеше ...
На 200 км след слагането на дура люба , турбото умекна и заспа.Много съм радостен и щаслив.

Re: турбо форд фокус

Публикувано: 15 юни 2013, 11:22
от ЯЛТА
Меси написа: На кутията пише DURA LUBE POUR & GO
Прати ми линк,- от къде си го поръчал.

Re: турбо форд фокус

Публикувано: 17 юни 2013, 09:31
от Меси
Поръчах го от Дуралюб България на тел. 0 888 804 228

ето ти линка : http://duralube.free.bg/

Re: турбо форд фокус

Публикувано: 13 фев 2014, 13:40
от gnedelchev
По темата за турбо пътищата. Аз като имам проблем на която и да е от колите - измивам маркучите, обезмаслявам и после хубаво облепям с гафер, гафра или както се нарича сивата блестяща, наподобяваща тиксо лепенка - сещате се за какво говоря. Поне по година и половина нямам проблем (около 40,000 км).

Що се отнася до Дуралюб - аз не съм го ползвал. И може би бих го ползвал, но не и когато турбината вече е преполовила пътя към сервиза. Аз лично съм почитател на друг продукт - Металтек. Но преди няколко години се опитах точно така да закърпя една турбина. Имаше подобрение, карах около 15000км и на един баир турбината сдаде багажа и изсмука цялото масло от картера, а колата гасих на скорост със спирачка, защото беше получила ускорение като торпедо и хич не я интересуваше дали въртя ключа или не. Т.е. навярно благодарение на добавката после само със смяна на турбината и масло всичко се оправи и не съм имал повече проблеми с двигателя. Но ако този баир ми се беше случил например в Гърция а не във Владая щеше да бъде глупаво. И като заключение - дали ще е една или друга добавката, която ползвате - ползвайте я преди да е необходимо посещението на сервиз!