проблем с ескорт след като загрее

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
miteto79
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 фев 2009, 23:11
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

проблем с ескорт след като загрее

Мнение от miteto79 » 25 юни 2013, 19:06

здравейте колеги имаме проблем с служебната кола която е ескорт 96г 1.6 16в проблема е в това че сега като са жегите колата като загрее и спира да върви стига до 2000 оборота и прекъсва и неще да се изфорсира гасиш палиш и върви минава 2,3kм и пак тъй докато не изстине напълно това го прави само когато е много горещо филтрите са сменени моля ако някой има идея да сподели колата няма агу и никога не е имала :(

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от opex » 25 юни 2013, 20:17

мръсни и неработещи датчици ама кои са..
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

miteto79
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 фев 2009, 23:11
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от miteto79 » 25 юни 2013, 21:45

възможно е но откъде да започнем утре мислим да проверим катализатора да не би да е запушен защото неще да върви както преди ако е наред ще се търси другаде проблема
Последна промяна от miteto79 на 27 юни 2013, 08:02, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от urgan » 26 юни 2013, 09:14

Ако катализатора е запушен няма да не върви когато загрее а винаги. Това непречи да го проверите. А разхода как ти е?
Изображение

miteto79
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 фев 2009, 23:11
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от miteto79 » 27 юни 2013, 08:01

разхода е нормален пали нормално всичко си работи както трябва вчера като беше малко по хладно нямаше никакъв проблем но като е жега неще и неще :(

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от essex » 27 юни 2013, 16:55

Като загрее и не пали, провери дали има искра. Ако има, виж дали работи бензиновата помпа, ако работи, значи може бензиновите дюзи да не работят.
Провери ги тези неща и пиши
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

miteto79
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 фев 2009, 23:11
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от miteto79 » 27 юни 2013, 21:02

колега колата си пали с това поне няма проблем иска ми се да замеря налягането на помпата когато неще да върви но нямам манометър аз си мисля че когато неще да върви колата влиза в сервизен режим но нали е така нз :?:

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от peigera » 27 юни 2013, 23:34

Това не е от дюзи. По скоро проблема се се стои СПОРЕД МЕН в повреден датчик който при по висока температура започва да работи не коректно. Съвета ми е да започнеш с почистването на дебитомера. Има теми как става. БЪДИ ВНИМАТЕЛЕН С НЕГО. Ако не се оправи проблема се насочи към магнитно индуктивните датчици.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от essex » 28 юни 2013, 00:23

Освен датчик на хол, не знам кой друг датчик би накарал колата да не пали. http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=10047
А доколкото знам датчика на хол или работи или не работи.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

miteto79
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 фев 2009, 23:11
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от miteto79 » 28 юни 2013, 10:15

колега колата си пали и никога не е спирала да пали просто като е много горещо и неще да върви стиго до 2000об и прекъсва като изгася и запаля пак върви перфектно и след няколко километра пак неще да се изрязва но не гасне когато не върви като я оставя на свободна оборотите са нормални и стабилни но като се даде газ и забива :(

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от essex » 28 юни 2013, 14:31

Така може да си разтягаме много локуми, най-добрият начин според мен е да идеш в сервиз, или просто прави горепосочените неща за да се изключват нещата едно по едно, докато не се стигне до проблема.
Или се обърнати към някой по вещ.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

miteto79
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 фев 2009, 23:11
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от miteto79 » 30 юни 2013, 15:22

вчера махнахме катализатора беше задънен за сега колата върви добре но сега е хладно като се затопли ще видим проблема дали е от него :D

колеги а кой датчик е за температурата на таблото и кой за температурата на инжекциона

мод: Използвай бутона "промени"

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от opex » 30 юни 2013, 18:19

На термостатното тяло от горе е за компютъра (инжекцион дето му викаш).
Пак на термостатното тяло, но отпред и отдолу откъм радиатора е за стрелката на таблото.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

miteto79
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 фев 2009, 23:11
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от miteto79 » 01 юли 2013, 07:09

мерси колега този за температурата на таблото не работи имам съмнение и за другия :)

Потребителски аватар
blenda
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 31 мар 2011, 08:47
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v 90кс. 94г.
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от blenda » 07 юли 2013, 11:00

Е в крайна сметка какво се оказа?

miteto79
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 фев 2009, 23:11
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от miteto79 » 19 сеп 2013, 07:20

в крайна сметка не разбрахме паднаха температурите и колата върви перфектно догодина лятото ще го мислим :D мерси на всички колеги за мненията :D

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от essex » 19 сеп 2013, 10:39

Да не се окаже че и при теб е от мафа http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... a&start=20
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

miteto79
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 фев 2009, 23:11
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт след като загрее

Мнение от miteto79 » 22 сеп 2013, 22:32

ами нз за сега всичко е ок пък лятото ще го мислим :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта