Страница 1 от 1

Помощ за прескочил ангренаж на 1.8ТДЦИ

Публикувано: 27 юни 2013, 23:21
от VIPER_Ltd
Извинявам се предварително ако някъде из форума я има необходимата ми информация но с 3 часа ровене неможах да я открия.

Необхдими са ми размерите (чертеж по възможност) на таиминг пин-а за фиксиране на колянов вал в ГМТ при 1.8 ТДЦИ(Ford No. 303-193(21-104)). Ще съм много благодарен

А като бонус въпрос... ако някой има идея при работа с хлабав(несменян 100 хил. км) ангренажен ремък при същия мотор, изтракал моторр и след това обтегнат от обтяжната ролка и продължи да трака, защо може да дава с по 6 бара занижена компресия на 1 и 4 цилиндър в сравнение с 2 и 3. Жокер: на 1-ви цилиндър всмукателен клапан е ковал по буталото, а на четвърти са ковали по-сериозно и всмукателен и изпускателен. Клапаните са добре, седла, водачи и т.н. са ок, а главата има нужда само от един вятър не повече от 0.1 Благодаря предварително

Re: Помощ за прескочил ангренаж на 1.8ТДЦИ

Публикувано: 27 юни 2013, 23:41
от HACKO
Само като бонус, клапаните са криви :D:

Re: Помощ за прескочил ангренаж на 1.8ТДЦИ

Публикувано: 27 юни 2013, 23:45
от VIPER_Ltd
Няма криви клапани, няма потънали легла, нама счупени водачи, няма клапани с прекалено малки хлабини, всичко по главата е ок. Единствено имаха нужда от леко пасване клапаните

Re: Помощ за прескочил ангренаж на 1.8ТДЦИ

Публикувано: 27 юни 2013, 23:47
от HACKO
Как ги тествахте за херметичност? Колко е хлабината на клапаните след монтажа?

Re: Помощ за прескочил ангренаж на 1.8ТДЦИ

Публикувано: 28 юни 2013, 00:02
от VIPER_Ltd
Еми в шлайф сервиз я пратих главата, ся как ги тестват за херметичност немога да ти кажа, ама едва ли е като нас бабешката с бензин или коресилин. Знам само че момчетата си разбират от работата защото фирмата им е в топ 3 на Варна за шлайф на глави и блокове, Работят с машини с дигитално управление. Казаха ми че само са ми паснали клапаните, сменили са ми маслообирачите, 2 или 3 клапана са имали нужда от корекция на хлабините и главата и е взето от лицето 0.07(ако не беше метална гарнитурата и това нямаше даже да се налага).



И пак да рева за timing pin-a 303-193 :)

Re: Помощ за прескочил ангренаж на 1.8ТДЦИ

Публикувано: 28 юни 2013, 09:04
от synthez 3D
Ето тук има размери на 303-193.
http://www.focus-club.ru/forum/viewtopi ... 20&t=26785
И тук малко по-надолу на страницата има картинка, но за да се види трябва да се регистрираш
http://forum.adact.ru/index.php?showtopic=18609

Re: Помощ за прескочил ангренаж на 1.8ТДЦИ

Публикувано: 30 юни 2013, 18:55
от specialista
Някой направили си труда да изчете всичко за инструмента който е показан?
Още като видях размерите ми стана ясно че не е това което ти трябва!
Инструмента е такъв както при Мондео и Ескорт и Фиеста 1,8 д/тд !!!
Има много чертежи във форума. Дължината със резбата е 47мм.
Успех!

Re: Помощ за прескочил ангренаж на 1.8ТДЦИ

Публикувано: 30 юни 2013, 19:56
от synthez 3D
Не ставаше въпрос за първата картинка, а малко по-надолу в сайта, където за 303-193 е дадено това:
Изображение
Не знам дали това е правилният инструмент, но би трябвало да изглежда така. Колега specialista, съжалявам ако не съм прав, но се опитах да помогна.

Re: Помощ за прескочил ангренаж на 1.8ТДЦИ

Публикувано: 01 юли 2013, 16:35
от specialista
Това със размер 47 мм. е вярното.Дължината на вън е според модела и мястото.

Re: Помощ за прескочил ангренаж на 1.8ТДЦИ

Публикувано: 01 юли 2013, 17:02
от HACKO
Само дето човека вече не се интересува от нас, от три дни не е влизал.

Re: Помощ за прескочил ангренаж на 1.8ТДЦИ

Публикувано: 01 юли 2013, 21:56
от specialista
Тия подробности няма да се науча да ги следя и това си е.Жалко за барута :D
Поздрави!