как се сваля водна помпа на Пума 1.7
Публикувано: 11 авг 2013, 15:46
Колата ми е във София, а информацията е от "карач" и понеже говорим на различни езици не стигам до причината. Касае се за Форд Пума 1.7i. ZETEK 16V Докато беше при мене се наложи да сменя датчика за температува на водата. Карача не му харасало "тропането" по време на пътя и почнал да я води на различни "майстори". Твърдеше, че смененият от мене датчик (доставен ми от Драйв.бг) не работи и го сменил! После я водил по разни майстори, щото се хранила добре, докато го запитах за въздушният филтър;до него момент му проверявали инжекцията, управлението на вентила за засмукване или не знам как се нарича: та след като му казах да изпере в банята спортния филтър, изчезна и този проблем. Последните обяснения са за "изчезване" на "водата" някой му казал за гарнитура на главата (все за пари работа) другият го накарал да налее вода. Накрая карача ми се обажда и след дълги обяснения се разбираме да провери работата с термостата. С колеги го е свалил и твърди, че работи нормално с гореща вода от банята. Следва помпата. Сега проблемът е "дали двигателят се повдига", "как да свали капака на ангренажа, щото разстоянието е малко" за да развие 6 те болта на водната помпа. Това без да видя колата за мен е работа за екстрасенс. Дайте информация последователност на работата за демонтаж за да не пипе ангренажният ремък. С уважение "собственик" на котенце Пума 1.7