Страница 1 от 1

Ескорта не пали

Публикувано: 15 авг 2013, 15:41
от enviro
Форда нещо неможе да пали от доста време и днес сутринта като му подавах контакт забелязах че пак релето не се чува като изключва, къде се намира това реле да го сменя току виж се оправи. Защото няма логика да е от свещите според мен тъй като като запаля един път после да неможе да пали. Пък ми се разката фамилията да будат често за да запаля :D 95год ескорт 1.8 ТД 90к.с.

Re: Ескорта не пали

Публикувано: 15 авг 2013, 17:51
от specialista
Толкова много са причините да не може да запали че се чудя какво да ти кажа.Трябва ти доктор!
Поздрави!

Re: Ескорта не пали

Публикувано: 15 авг 2013, 23:58
от enviro
Да за жалост трябва на доктор да го водя, имало тук в Бургас някакъв Бай Иван форд-а само с фордове работил и много ги ччувал доста ми го хвалят и утре ако ми остане време ще го посетя и аз
A някой неможе ли да ми каже къде се намира самото реле за да го погледна и сменя направо? :)

Re: Ескорта не пали

Публикувано: 16 авг 2013, 00:10
от ЯЛТА
enviro написа: Пък ми се разката фамилията да бутат често за да запаля :D 95год ескорт 1.8 ТД 90к.с.
След серия от "бутане" за палене, ще прескочи ангренажен ремък, и това ще ти доведе 400 + - пари-разход. Не е само до свещи, трябва ти точно Specialista,- писал над мен.

Re: Ескорта не пали

Публикувано: 16 авг 2013, 18:47
от enviro
Да но неможах да сваря сервиза днес :( дано утре работи, може ли да ми обясните как с пробна лампа да изпробвам свещите кое къде да закача плюс от акумулатора или? Искам да изляза сега да го пробвам това.За всеки случай
Не е от свещите сега ги пробвах но без последната тъй като неможах да стигна до нея а и взе доста да духа вятър, подадох на контакт но релето не щратква както преди, преди винаги като подам на контакт и ми изгасва лампата но паля чак когато ми изкл релето, но сега не се чува кога изключва и дали изобщо изключва :(

Re: Ескорта не пали

Публикувано: 17 авг 2013, 22:33
от enviro
Днес ходих на еладжия , замери ми акумулатора и ме накара да изгася при въртене падаше до 9в. но после закачи мултицета на свещите и видя че релето за подгряване не изключва накара ме да купя ново, купих ново сега ще трябва да заредя и акумулатора ми се струва тъй като предполагам че щом свещите греят непрекъснато и фаровете постоянно светят динамото неможе да смогне да зареди акумулатора. Дано да е от това

Re: Ескорта не пали

Публикувано: 17 авг 2013, 23:02
от specialista
Я кажи кога разбра че релето на свещите не изключва? Този човек знае ли че има подгрев и след като стартираш за пределен период от време?
Когато все пак запалиш какво напрежение подържа генератора в системата?
Пздрави!

Re: Ескорта не пали

Публикувано: 17 авг 2013, 23:44
от enviro
specialista написа:Я кажи кога разбра че релето на свещите не изключва? Този човек знае ли че има подгрев и след като стартираш за пределен период от време?
Когато все пак запалиш какво напрежение подържа генератора в системата?
Пздрави!
Колата работише доста, той след 4-5 мин може би закачи мултицета на свеща и пишеше 12волта, след още 2-3 мин изключи релето, генератора подържа около 13,75 някаде доколкото помня но утре може да си го замеря и аз де. След като сложих новото реле сложих една пробна лампа на свещите и минуса на акумалтора подадох контакт и след няколко секунди лампата изключи, и релето сега го чувам както преди че изключва. т.е. предполагам че е било заминало предното, сега се надявам акумулатора като се зареди и да си паля без проблем и да се окаже че е точно от това че свещите греят непрекъснато и тормозят още повече акумулатора. _friends_

Re: Ескорта не пали

Публикувано: 07 сеп 2013, 21:27
от enviro
От акумулатора било имал пробита клетка , но сега ми дадоха една варта временно нова 55ah, на сутринта видях че пак се мъчи докато запали, чудя се вече че аман от майстори , мога ли някакси да проверя дали имам някаде оттечка? или с обикновен мултицет няма как да се разбере, сега оставих колата и утре сутринта ще измеря акумулатора, обясниха ми че когато колата е в покой трябвало тока да пада до 12,5в а утре вечер ще махна и двете клеми и на другата сутрин когато ги сложа ще видя как ще запали , вече аман от този форд. :(

Re: Ескорта не пали

Публикувано: 08 сеп 2013, 09:31
от HACKO
Ами ти със 55А акумулатор палиш Дизел и се оплакваш, че върти мудно, радвай се че изобщо е завъртял. Ама и този дето ти го е дал, явно вече го е прежалил, защото ако продължиш да го мъчиш ще го повредиш.

Re: Ескорта не пали

Публикувано: 08 сеп 2013, 17:06
от enviro
HACKO написа:Ами ти със 55А акумулатор палиш Дизел и се оплакваш, че върти мудно, радвай се че изобщо е завъртял. Ама и този дето ти го е дал, явно вече го е прежалил, защото ако продължиш да го мъчиш ще го повредиш.
Даже не е 55 а 52ah :Д взех го да го ползвам 4-5 дни дано няма проблем и да не го повредя , просто чакам да престигне моят в сряда ще е тук най късно, 74Аh дано е достатъчен :)

Re: Ескорта не пали

Публикувано: 08 сеп 2013, 17:45
от mi6o
Здравей колега. Както е казал колегата Наско акумулатора е прекалено слаб за дизел. С 74А вече е друго нещо. Работил съм в магазин и сервиз за акумулатори-в покой здравия акумулатор показва 12 в. или малко повече,при палене (докато върти стартера) мисля,че не трябваше да пада под 10 в.,при включени консуматори и работещ двигател на празни обороти-фаровете на къси светлини и вентилатора на парното на втора степен трябва да показва между 13,50 и 14,50 в. зареждане от алтернатора. Утечката трябваше да е не повече от 0,5,но не помня точно на каква имервателна единица се слагаше мултицета (май беше на омове,но не съм сигурен) а и повечето от мултицетите бяха с изтрити надписи по тях и си знаехме на изуст къде трябваше да слагаме копчето :) . Утечката се мери при вдигнати стъкла,спряно радио (махнат панел),заключена с алармата или с ключа-както я оставяш пред блока примерно вечерта или за дълго време някъде. При нас са идвали хора с нови акумулатори изтощени само от едно плафонче в багажника,което като затвориш капака продължава да свети (поради някаква повреда) и не го виждаш-при седан и хечбек купетата става така,на комбитата се вижда. Дано да съм бил полезен.
Поздрави

Re: Ескорта не пали

Публикувано: 09 сеп 2013, 23:39
от enviro
Няма утечка, днес ми го замериха и ми казаха че съм в нормите 0,02 , чакам с нетърпение този акумулатор казаха ми че в четвъртъй ще е тук 74ah 680 стартов ток, ще видим какво ще стане с него , интересно че днеска минах 420км и като спрях за 5 мин и мъча да запаля и трудно запалих , забелязах следните неща днес когато бях на преглед, 1-во стартера едната му гайка беше развита и момчето я стегна но ми каза да ги сваля почистя добре с шкурка и да сложа нови гайки, 2-ро ремъка на динамото има дупка интересно как се е получила, утре по обяд ще купя ремък и ще отида да ми го поставят, и ако имам време ще почистя кабелите на стартера.

Re: Ескорта не пали

Публикувано: 10 сеп 2013, 08:52
от HACKO
Може и стартера да иска ревизия, четки, втулки, почистване, смазване (където трябва), но първо сложи новия акумулатор.

Re: Ескорта не пали

Публикувано: 10 сеп 2013, 14:30
от enviro
HACKO написа:Може и стартера да иска ревизия, четки, втулки, почистване, смазване (където трябва), но първо сложи новия акумулатор.
Стартерта беше свален почистен както си му е реда и майстора дори каза че ми дава гаранция за много време че няма да имам проблеми, почисти го преди 4-5 месеца :D Нямам търпение и аз да ми престигне в четвъртък сутринта акумулатора и да го сложа.

Re: Ескорта не пали

Публикувано: 11 сеп 2013, 17:15
от enviro
Днес ми пристигна акумулатора сложих го , и много добре се представя колата или поне за сега, ще я видя утре сутринта като е студена как ще запали надявам се всичко да е готово и да нямам проблеми вече че голям ужас :D Благодаря на всички отзовали се в темата. _friends_