Страница 1 от 1

1.8 TDCI Connect 90кс гасне и влиза в авариен режим

Публикувано: 05 сеп 2013, 20:19
от danii
Здравейте В момента съм в чужбина и колата се прецака и незн. какво ще правя. Колата е 1.8 TDCI Connect 90кс. Проблема е следния: Още на идване започна да влиза в авариен режим и естествано светва лампата за подгряване и колата изгасва в движение. Като върна контакта и после си пали. Първо започна да гасне в байрите,когато се налага да подам газ а после започна да го прави и когато съм на голяма предавка с малка скорост и реша да ускорявам без да връщам на по ниската предавка. След известно време установих,че гасне също когато я вкарам в по големи обороти на малка предавка. Гасненето започна да се случва все по често и се оказа, че колата може да се движи само когато, съм подал съвсем малко газ. И така 600км. Само на 3та и 4та. без газ. Когато пристигнах я изгасих и се оказа,че вече дори не пали. Да отбележа,че колата имаше проблем с едната дюза и докато е студана тресеше на ниските,но като загрее се оправяше,дюзата я знам коя е. Също така палеше трудно,но предполагам,че е било от дюзата. Ако някой се сеща нещо ще му бъда благодарен. Извиняавам се за дългия пост.

Re: ПОМОЩ!!! Моля помагайте!

Публикувано: 05 сеп 2013, 20:50
от ЯЛТА
Невинният вариант е педал за газта,-ако е електронен. Другият е дюзи, за това вече си трябва компютърна диагностика.

Re: ПОМОЩ!!! Моля помагайте!

Публикувано: 05 сеп 2013, 21:25
от danii
Благодаря за отг. Мина ми през акъла за педала утре ще го сваля да го разгледам незн.как се разглобява но ще разбера.

Re: 1.8 TDCI Connect 90кс гасне и влиза в авариен режим

Публикувано: 05 сеп 2013, 22:19
от ЯЛТА
А дали е дюза ще разбереш като измериш количеството излишна нафта за единица време, на четирите цилиндъра. Която дюза хвърля най малко излишна нафта е прецакана.

Re: 1.8 TDCI Connect 90кс гасне и влиза в авариен режим

Публикувано: 05 сеп 2013, 22:44
от danii
Ок това добре ама според мен ако е прецакана само една от дюзите би трябвало поне да запали.

Re: 1.8 TDCI Connect 90кс гасне и влиза в авариен режим

Публикувано: 05 сеп 2013, 23:54
от ЯЛТА
Явно познанията са ти за обикновен дизел. Щом една дюза се прецака, тя пуска повече гориво, това от своя страна води до изпразване на горивото в "рейла", а компа отчита "ниско налягане на гориво в системата". Ремонтират се и четирите дюзи.

Re: 1.8 TDCI Connect 90кс гасне и влиза в авариен режим

Публикувано: 06 сеп 2013, 10:49
от danii
Ясно значи най вероятно е дюзата кояато ми тресеше на ниски обороти при студен двг. сигурно вече напълно е сдала багажа. Днес намерих един диагностик който ми обеща по късно да я прочете да видим какво се случва.

Re: 1.8 TDCI Connect 90кс гасне и влиза в авариен режим

Публикувано: 06 сеп 2013, 11:15
от ЯЛТА
Така е, първо една дюза се поврежда, ако се отремонтира само тя,- в последствие отремонтираната дюза започва да товари другите не-ремонтирани. За това е за предпочитане да се ремонтират всичките, за да не се заплаща труд поотделно за ремонти.

Re: 1.8 TDCI Connect 90кс гасне и влиза в авариен режим

Публикувано: 06 сеп 2013, 11:33
от danii
За момента сигурно ще сменя само едната за да се прибера до бг. и в сф. ще ги сваля 4те. имаш ли представа къде ги ремонтират и дали си заслужава да ги ремонтирам или д търся втора употреба?

Re: 1.8 TDCI Connect 90кс гасне и влиза в авариен режим

Публикувано: 06 сеп 2013, 12:21
от ЯЛТА
Ремонтират се в доста сервизи вече, и цената им падна до около 250 лв. за брой мисля. Във всички по големи градове.

Re: 1.8 TDCI Connect 90кс гасне и влиза в авариен режим

Публикувано: 07 сеп 2013, 11:53
от danii
Вчера я прочетохме и изписва ниско наляагане в реъла пича каза че е дюза,но нямяхме нужната апаратура да ги замерим аз да разберем коя е. Както и да е аз мисля,че знам коя е. вече поръчах една рециклирана за 140 Евро и във вторник ще е примен. Само се моля накрая да не излезе помпата. :(