Страница 1 от 1
Ford C-max 2.0 TDCI EGR клапан-ПРОБЛЕМ
Публикувано: 22 окт 2013, 16:39
от chano
Има проблем тазии колица,като откача клемата на егр-а започвада си върви идеално но ми светва чека за грешка,сложих друг егр изтрихме грешките и не става,колата сутрин пуши бяло и мирише на нафта,мени обороти и се чува все едно някои целиндри само припалват едвам се удържа да не загасне като позагрее се оправя и по чва да пуши черно,като дадеш газ забива муцуната,ей такива неща като му дръпна кабелчето всичко се оправя,дайте съвет какво да правя,нов ли да купя или да го затапвам тоя и да се спре с мъката.гледам по английските сайтове има някакви нови по 300 лв,тук в мотото 800лв???,казаха ми че със софтуер ще го забранят но компа е simens и не стана,дали няма да стане да го запуша с една ламарина и нищо да не разкачам и дасе реши проблемът?
Re: Ford C-max 2.0 TDCI EGR клапан-ПРОБЛЕМ
Публикувано: 22 окт 2013, 20:49
от specialista
Това най-лесно се прави със ламаринка,но ме съмнява че проблемите на студено ще останат защото според мен те са от друго.
Re: Ford C-max 2.0 TDCI EGR клапан-ПРОБЛЕМ
Публикувано: 22 окт 2013, 22:27
от chano
като му изключа буксата и няма проблем пали си и само лекичко претриса 5 мин докато загрее,спира да пуши и върви като самолет,от какво мислиш че е друго?
Re: Ford C-max 2.0 TDCI EGR клапан-ПРОБЛЕМ
Публикувано: 23 окт 2013, 22:14
от specialista
Имаш проблем и с някоя дюза.
Re: Ford C-max 2.0 TDCI EGR клапан-ПРОБЛЕМ
Публикувано: 01 ное 2013, 13:36
от chano
смених турбината и егр клапъна и всичко е ок.
Re: Ford C-max 2.0 TDCI EGR клапан-ПРОБЛЕМ
Публикувано: 01 ное 2013, 22:43
от specialista
Доста скъпо решение,но аз продължявам да се съмнявам.Нито турбото нито ЕГР-а ще ти изкарат пушек със мириз на нафта.
Поздрави!