Дюзи Форд Фокус 1.8 tdci 2001г.
Публикувано: 12 ное 2013, 15:19
Здравейте,
Колеги скоро както си карам фокуса ми светна на таблото индикатора за подгревните свещи и колата почна да придърпва и трака като дизел от 80-те ! На следващия ден сутринта се опитах да запаля колата и от третия път запали. Имах чувството че работи на 3 цилиндъра, а от ауспуха пушеше страшно много бял пушек с миризма на недоизгоряла нафта. С мисълта че някоя дюза се е окотила записах час в МП-Русе. Като отидох ми казаха че дюзите не ставали за нищо и трябвало да се сменят или ремонтират! Цена на нова ми казаха около 800 лв
или ремонт на старите като са ги пращали в Пловдив (най- вероятно в Авел) и излизало около 350 на дюза! Накрая майсторчето каза, ако искаш мога да настроя дюзите наново но няма да изкарат дълго така. Прави там ко прави колата запали нормално и не пуши бяло но има леко тракане при подаване на газ! Не бях сигурен дали е правил тест за обратна нафта и реших да направя. Вие какво мислите колеги какво да правя, че работата е сериозна?! Теста е правен на празен ход на двигателя за 2 мин!
Колеги скоро както си карам фокуса ми светна на таблото индикатора за подгревните свещи и колата почна да придърпва и трака като дизел от 80-те ! На следващия ден сутринта се опитах да запаля колата и от третия път запали. Имах чувството че работи на 3 цилиндъра, а от ауспуха пушеше страшно много бял пушек с миризма на недоизгоряла нафта. С мисълта че някоя дюза се е окотила записах час в МП-Русе. Като отидох ми казаха че дюзите не ставали за нищо и трябвало да се сменят или ремонтират! Цена на нова ми казаха около 800 лв
