Страница 1 от 1

Придръпване и въздух в системата

Публикувано: 23 ное 2013, 13:35
от ceco93
Здравейте колеги, вчера ходих да си сменя ангренажа и ролките при един "майстор", по време на смяната той откачи тръбичките за гориво, за да извади ангренажа, колата глътна въздух, както и да е с много мъки я запалихме. Но вече усещам, че шума на двигателя не е същия, както и когато я пусна на обороти на 1-ва колата почва да придръпва, подавам леко газ и когато захапе на 1000 об.има едно много рязко придръпване и после се оправят нещата.
Днес отворих капака и видях, че все още има доста въздух в системата, но мисълта ми е дали е от това или не е зацепил ремъка правилно, защото, като стой запалена на място не мени обороти.

Re: Придръпване и въздух в системата

Публикувано: 23 ное 2013, 15:47
от OgiDogi
ceco93 написа:Здравейте колеги, вчера ходих да си сменя ангренажа и ролките при един "майстор", по време на смяната той откачи тръбичките за гориво, за да извади ангренажа, колата глътна въздух, както и да е с много мъки я запалихме. Но вече усещам, че шума на двигателя не е същия, както и когато я пусна на обороти на 1-ва колата почва да придръпва, подавам леко газ и когато захапе на 1000 об.има едно много рязко придръпване и после се оправят нещата.
Днес отворих капака и видях, че все още има доста въздух в системата, но мисълта ми е дали е от това или не е зацепил ремъка правилно, защото, като стой запалена на място не мени обороти.
Като е откачал тръбичките, е отлепил залепналите до тогава втвърдени уплътнения и те вече не уплътняват - колата смуче въздух от там при по-високи обороти, поради създаващото се подналягане между резервоара и помпата. Понеже е много трудна смяната на самите уплътнения и излишно скъпа смяната на целите тръбички, най-разумният и лесен вариант остава рязане на старите пластмасови тръбички и снаждане с маркучи за гориво.