Умолявам за малко помощ! Форд Фиеста 1998 год.
Публикувано: 25 ное 2013, 19:08
Здравейте колеги и приятели!
Позволявам си да пусна още една тема във форума тъй като от няколко дни съм собственик на Форд фиеста 1.3,60 PS
1998 година номер на рама:WFOBXXGAJBWT80546 и имам няколко проблема,които не мога да отстраня.
Та директно на въпросите:
1.Показателя за температурата на арматурното табло не отчита нищо (постоянно е в крайно ляво положение)!
Днес смених температурния датчик(по Ваша заръка),който е на маркуча на охладителната течност.Колата загрява,отваря втория кръг на охладителната течност-термостата отваря,но датчика на арматурното табло пак е в крайно ляво положение.
Докато работеше на място може би се премести около един милиметър на дясно (съвсем леко докосна първата лява дебела черта),но като я подкарах пак се върна в крайно ляво положение.
Много Ви моля помогнете ми с мнение къде да търся проблема и как да го отстраня!
2.Преди да сменя температурния датчик парното духаше много горещ въздух,след смяната стана хладък,а изтече
не повече от 30-50 милилитра течност.Кажете ми как да го обезвъздуша или какво да направя за да си върна
топлото?
3.Моля,кажете ми вратата на багажника може ли да се отвори по друг начин,а не само с ключа? Т.е.след като е
отключен веднъж и го затворя след това няма ли някакво копче,с което да го отворя като на другите коли без да
вкарвам всеки път ключа отново?
Ще Ви бъда изключително благодарен и признателен ако ми помогнете да отстраня въпросните проблеми!
Позволявам си да пусна още една тема във форума тъй като от няколко дни съм собственик на Форд фиеста 1.3,60 PS
1998 година номер на рама:WFOBXXGAJBWT80546 и имам няколко проблема,които не мога да отстраня.
Та директно на въпросите:
1.Показателя за температурата на арматурното табло не отчита нищо (постоянно е в крайно ляво положение)!
Днес смених температурния датчик(по Ваша заръка),който е на маркуча на охладителната течност.Колата загрява,отваря втория кръг на охладителната течност-термостата отваря,но датчика на арматурното табло пак е в крайно ляво положение.
Докато работеше на място може би се премести около един милиметър на дясно (съвсем леко докосна първата лява дебела черта),но като я подкарах пак се върна в крайно ляво положение.
Много Ви моля помогнете ми с мнение къде да търся проблема и как да го отстраня!
2.Преди да сменя температурния датчик парното духаше много горещ въздух,след смяната стана хладък,а изтече
не повече от 30-50 милилитра течност.Кажете ми как да го обезвъздуша или какво да направя за да си върна
топлото?
3.Моля,кажете ми вратата на багажника може ли да се отвори по друг начин,а не само с ключа? Т.е.след като е
отключен веднъж и го затворя след това няма ли някакво копче,с което да го отворя като на другите коли без да
вкарвам всеки път ключа отново?
Ще Ви бъда изключително благодарен и признателен ако ми помогнете да отстраня въпросните проблеми!