и на мен ми намигна подгревната лампа след което изгасна мот

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
artman111
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 05 сеп 2013, 17:24
Модел на автомобила: mondeo mk3 2.0 tddi
Status: Извън линия

и на мен ми намигна подгревната лампа след което изгасна мот

Мнение от artman111 » 15 дек 2013, 19:37

здравейте колеги
може да е стар проблем но досега не бях карал форда по магистрала
след 60км каране със 120-130 премигна лампата за погрева и колата направо гасне така няколко пъти
горивния филтър ми е сменен с хубав сутринта на студен мотор работи нервномерно 1 минута и пуши , мотора е тдди 115 коня
утре ще се ка4ва за диагностика казват 4е инжекторите на този мотор не се разваляли но може и това да е според мен
последната седмица на два резервоара сипах 2 литра газ за осветление съдържаща керосин а преди 2 месеца сипах един брдал за 4истене на системата
мондео 2003
2.0 ТДДИ

Потребителски аватар
ford4o
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 30 дек 2005, 14:31
Модел на автомобила: Skoda Fabia 3 1.2 TSi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: и на мен ми намигна подгревната лампа след което изгасна мот

Мнение от ford4o » 16 дек 2013, 09:30

При мен правеше така от датчика на разпределителния вал. Направо гасне. Доколкото знам, не съм експерт, при проблем с горивната система влиза в авариен режим, но не гасне.

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: и на мен ми намигна подгревната лампа след което изгасна мот

Мнение от DTM » 16 дек 2013, 18:12

ford4o написа:При мен правеше така от датчика на разпределителния вал. Направо гасне. Доколкото знам, не съм експерт, при проблем с горивната система влиза в авариен режим, но не гасне.
Гасне и още как....
Има доста теми изписано във форума какво и как трябва да се направи, за да се провери от къде идва проблема.
Качествена диагностика е цялата работа, иначе е лутане.
Колега, виж под стойката на акумолатора, има реле което захранва гориво-нагненатателната помпа. Явно дава дефекти, при възможност го смени.
Колега от форума имаше проблеми с него, и точно така гаснеше и така и палеше когато си поиска.

artman111
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 05 сеп 2013, 17:24
Модел на автомобила: mondeo mk3 2.0 tddi
Status: Извън линия

Re: и на мен ми намигна подгревната лампа след което изгасна мот

Мнение от artman111 » 16 дек 2013, 21:38

днес след диагностика показа следните грешки
P0149
P1563
P1564
P1664
P0335
P0216
една от тях е за дат4ик колянов вал и няколко са свързани с гнп-то а въпросът ми е откъде да запо4на да ремонтирам
мондео 2003
2.0 ТДДИ

Потребителски аватар
ford4o
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 30 дек 2005, 14:31
Модел на автомобила: Skoda Fabia 3 1.2 TSi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: и на мен ми намигна подгревната лампа след което изгасна мот

Мнение от ford4o » 17 дек 2013, 09:29

Същата работа беше и при мен. След диагностиката показваше грешка за ГНП и разпределителния вал. Още повече, че показваше стойности някакви на датчика за вала, което заблуди хората от сервиза къде е проблема, което ми костваше не малка сума за репатрак :) При мен гаснеше като позагрее. От другия сервиз ми обясниха ,че грешката в ГНП се появявала, защото колата не може да запали и да създаде налягане ,ама може и да не съм ги разбрал, просто бях прекалено развалнуван ,че съм минал само с датчика, а прогнозите бяха помпи ,дюзи , абе хиляди пари :) . Датчика нов е 150 лв.

artman111
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 05 сеп 2013, 17:24
Модел на автомобила: mondeo mk3 2.0 tddi
Status: Извън линия

Re: и на мен ми намигна подгревната лампа след което изгасна мот

Мнение от artman111 » 17 дек 2013, 18:56

добре де но при мен грешката е 0335-датЧик колянов вал
мондео 2003
2.0 ТДДИ

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: и на мен ми намигна подгревната лампа след което изгасна мот

Мнение от Didibao » 17 дек 2013, 20:33

Точно от датчик колянов вал ти гасне колата, а не от разпределителен.
Изображение

Потребителски аватар
ford4o
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 30 дек 2005, 14:31
Модел на автомобила: Skoda Fabia 3 1.2 TSi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: и на мен ми намигна подгревната лампа след което изгасна мот

Мнение от ford4o » 20 дек 2013, 07:00

Те и давата датчика, и на коляновия, и на разпределителния, имат подобни функции, явно :) Освен да създават проблеми, дават информация за синхрона м/у двата вала :) И като изчезне синхрона, компютъра гаси колта за да не стане веселба в двгателя. Аз исках да споделя, че грешката за помпата понякога измиза в "комплект" с други грешки :)

artman111
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 05 сеп 2013, 17:24
Модел на автомобила: mondeo mk3 2.0 tddi
Status: Извън линия

Re: и на мен ми намигна подгревната лампа след което изгасна мот

Мнение от artman111 » 22 дек 2013, 16:37

колеги смених датчика на коляновия вал но колата пак гасне в движение и студена работи неравномерно и пуши дори смятам че се влоши--преди гаснеше при шофиране на по-дълги разстояния а сега вече и на къси
мондео 2003
2.0 ТДДИ

sergo_np2
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 08 окт 2012, 16:43
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: и на мен ми намигна подгревната лампа след което изгасна мот

Мнение от sergo_np2 » 22 дек 2013, 17:11

Здравей колега,твоят проблем с гасненето в движение го имах и аз.На мен ми смениха някакъв датчик в помпата и кондензатор,от тогава не мие гаснала да чукна на дърво,но и на мен ми работи неравномерно и пуши докато е студен двигателя.Надявам се да съм бил полезен

dimitarr
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 07 ное 2008, 17:42
Модел на автомобила: Ford escort 1,8 tdi 95-ta 100magareta escort 1,8tdi 99-ta 90 magareta
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: и на мен ми намигна подгревната лампа след което изгасна мот

Мнение от dimitarr » 26 дек 2013, 23:54

кофти центровка на предварението на гнп-то води до бял пушек и неравномерно работене на двигателя при студен старт ........ би трябвало да изпуши черно и да изчисти.......полу изгорели свещи така ще го нарека защото те работят но нагряват по бавно от останалите 2 примерно и става се едно палим на 2 и половина свещи..... и може само сравнение на нова свещт за време и сила на тока да се хване или през отвора на дюзите ако могат да се видят.....много народ заради такива свещи неможаха да накарат един ескорт да пали лесно зимата

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 113 госта