ангренажен ремък

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
gegana61
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 20 ное 2012, 20:56
Модел на автомобила: ford c maks
Status: Извън линия

ангренажен ремък

Мнение от gegana61 » 27 яну 2014, 14:42

Колеги ,на колко км се сменява ангренажния ремък на нова кола?Чета различни мнения и се обърках.Майсторчетата казват едно ,чета друго... :D Скоро правя 60 000км

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ангренажен ремък

Мнение от DigiPro » 27 яну 2014, 17:50

На нова, която е купена лично от теб, от магазина - на 160 хил.км. или 10 години (което настъпи първо). Ето официален сайт в който си пишеш номера на рамата (VIN) и ти излиза график за сервизно обслужване: http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do

gegana61
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 20 ное 2012, 20:56
Модел на автомобила: ford c maks
Status: Извън линия

Re: ангренажен ремък

Мнение от gegana61 » 28 яну 2014, 15:46

Благодаря за отговора!Не мога да се справя с този сайт .Това сигурно ли е ,че майсторчетата искат на 60 000км да го сменяват.Дали са изгладнели.....

kosta69
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
Status: Извън линия

Re: ангренажен ремък

Мнение от kosta69 » 28 яну 2014, 20:45

Здравейте Колеги,
Аз си мисля нещо,и ще го споделя с Вас.
Добре ! Има график за обслужване на нов автомобил. На 160хил. или 10 г. смяна на ангренажен ремък !
Колата е обурудвана с ремък марка "Х".След тези 160 или 10, сменяме пак от същата марка "Х".Какво се променя след това,че после след 50хил.км..пак да се смени? Това ми е интересно ! Кара ме да си мисля,че или пъвото е много дълъг период, или майсторите са си казали 50 .,за по сигурно! Може и да не са майсторите!
То сигуно няма.Аз като сменях ремъка,майстора ми казва"-Миналата седмица сменяме ремък на една кола,и на другия ден се къса"!Малко изтръпнах, но колата ми е на канала вече,какво да се прави. Всичко е ОК. за сега,вече 3год.!
Ако някой мисли по друг начин,нека сподели!
С уважение към всички в този полезен Форум!
Последна промяна от kosta69 на 28 яну 2014, 22:06, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10845
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ангренажен ремък

Мнение от ЯЛТА » 28 яну 2014, 21:08

Сменяваш ремъците, и всички контактуващи с тях ролки на 160 000, и вторият път пак може да е на 160 000.
За това като навършат 10 год., Европейците ги хвърлят,- нямат пари за подръжка, ние обаче имаме пари за подръжка...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

tushan
потребител
потребител
Мнения: 118
Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: ангренажен ремък

Мнение от tushan » 06 фев 2014, 22:05

Ако смениш и агренажните колела при смяната на ремъка и ролките спокойно можеш да си караш още 160 хил.Почти всички ние май пренебрегваме тези колела-включително и аз.
:oops:

Филипов
потребител
потребител
Мнения: 504
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ангренажен ремък

Мнение от Филипов » 17 сеп 2014, 00:37

Я да изровя една тема и да питам на колко трябва да се сменява този ремък? Всеки приказва и пише общо взето каквото изсмуче от пръстите.

Както се полага, като си взех колицата от Германия смених ремъка + 3 ролки. Помня, че едната беше наред, другата наполовина, а третата тотално заминала. Не помня каква точно марка съм купил. Не е най-евтиното, вероятно средно като цена. Може би и малко над средната.

Та мнения всяякакви - от 5 години / 50000 км до 10 години/160000км Някои не споменават за години, други пишат че с един комплект ролки може да се изкарат и 2-3 ремъка.

Та къде е истината?

Като цена - от 118 докъм 200 лв за ремък + 3 ролки. Предложения всякакви. Засега съм се ориентирал към фирмен комплект SKF за 125 лв. От официалното представителство (2 седмици доставка), иначе ги има налични и за около 180.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ангренажен ремък

Мнение от S_C » 17 сеп 2014, 06:19

Смених го преди 4 години като взех колата. Преди това е сменян пак и беше минал трийсетнина хиляди. За ремък-никакви ядове, беше все едно вчера е излязъл от завода.Но здрава ролка нямаше! Три пластмасови ролки-и трите спукани Радиални пукнатини, от края до основата. 4 години по-късно ремък-нов.Ролки....поне тези, дето се виждат, са здрави.

На Фиата италианеца е сменял редовно всичко по книжка, обаче с ангренажа има изненада, Ремъкът от завода се сменя пак на 160 хиляди. На километража пише 140. После през 60.Ремъкът е в ужасно състояние- напукан, външният слой гума се лющи.По всичко изглежда да е оригиналния, с който колата е излязла от завода преди 12 години. Това освен много каран ремък, е и много стар ремък. До такива неща се стига след 7-8 години експлоатация минимум...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Филипов
потребител
потребител
Мнения: 504
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ангренажен ремък

Мнение от Филипов » 08 ное 2015, 15:21

Да взема да завърша темата.
Ангренаж комплект сменени с фирмени на SKF - 122 лв с доставката. В комплекта имаше болтове и пружини. Нямаха забележими щети, можеха да карат поне още 15000/

Рових за друго. Та в линка от DigiPro прочетох някои работи - да са от полза за други вместо да се пита:

Поддръжка в разширен период

Спирачна система На всеки 2 години: Сменете - спирачната течност (раб.поз. 12 154 4)

Климатична инсталация На всеки 3 години: Проверка на температурата на пароуловителната изходяща тръба. Проверка на нивото на течността в климатичната инсталация, както и състоянието на тръбопроводите за теч и нараняване (РП 34 619 1) (ТСБ 67/2002)

Охладителна система На всеки 4 години: Проверете/почистете капачките за налягането, сменете, ако уплътнението е износено

Охладителна система На всеки 6 години: Източете синя/зелена охладителна течност, промийте и заредете с нова пурпурна Super Plus(раб.поз. 24 122 4)

Охладителна система На всеки 10 години: Източете, промийте и заредете с пурпурна Super Plus(раб.поз. 24 122 4)

Ремък газоразпределение, обтегачи и водачи На всеки 120 000 км или 5 години: Сменете (без автоматичен обтегач)

Почистване клапани На всеки 150 000 км или 10 години: Проверете. Zetec (с автоматичен обтегач). Ако е необходим реглаж, препоръчителна е отделна поръчка (раб.поз. 21 213 5)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта