Форд фиеста 1.25i Zetec 16V проблем със запалването

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
tanya.lakovska
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 07 фев 2014, 19:10
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25i Zetec 1998
Status: Извън линия

Форд фиеста 1.25i Zetec 16V проблем със запалването

Мнение от tanya.lakovska » 07 фев 2014, 19:53

Здравейте!
В сервиза на баща ми се озова въпросния Форд с проблеми в запалването. Знам, че има не една тема за проблеми със запалването при различни модели на Форд и на какво могат да се дължат. Изчетохме всичко което намерихме, но без успех. Днес сутринта колата запали, работи около 10 минути и изгасна. До сега: crash бутона - не е от там, датчика на коляновия вал - и той не е, комутатор - не е от него, с друга бобина и от там не е, с друг компютър и пак не пали, всички бушони са проверени. При смяната на компютъра запали от втория-третия път, за около 5 минути, най-много... Закачана е към компютър за диагностика - не откриха нищо. Освен баща ми я гледаха най-различни еладжии, компютърджии и майстори никой не я разбира. Може да пропускам нещо, което е пробвал, може и да съм се изказала неправилно в терминологията, съжалявам за което, не съм специалист. Ако някой има идея къде може да е проблема ще сме много благодарни.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд фиеста 1.25i Zetec 16V проблем със запалването

Мнение от essex » 07 фев 2014, 20:50

Интересно, когато аз взех колата не беше карана от година и половина, ламбдата беше счупена но запали 2-3 пъти и спря, искра има вс е на 6 ама не иска и се загледах в самата свещ като излиза искрата че свеща пуши и е много слаба, от гарнитурата на капака на главата беше протекло точно към свещите защото са в най-ниска точка, а като ги вадих да видя дали има неква искра се е достекло маслото при отвиване на свеща и заради това не искаше да запали и като добавя че много въртях и доста бензин беше вкарало в цилиндрите, изчаках 1 час със махнати свещи и сложих едни други дето са сухи но изядени и запали от раз. Другото нещо е да проверих дали има 3 бара налягане на бензиновата помпа, трябва да има при самата рейка като капачка за вентил за помпане, с обикновен манометър се мери мисля. И не на последно място дюзите пръскат ли гориво, да не е в тях проблема.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

tanya.lakovska
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 07 фев 2014, 19:10
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25i Zetec 1998
Status: Извън линия

Re: Форд фиеста 1.25i Zetec 16V проблем със запалването

Мнение от tanya.lakovska » 07 фев 2014, 21:22

Благодаря. Ще я ровим утре пак и да видим какво ще стане.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд фиеста 1.25i Zetec 16V проблем със запалването

Мнение от essex » 07 фев 2014, 21:25

Кога за последно е сменян горивния филтър, ако не е сменян от както е кола може и той да е виновника.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 671
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST

Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Форд фиеста 1.25i Zetec 16V проблем със запалването

Мнение от ivan_racing » 08 фев 2014, 12:14

Проверете състоянието на двигателя! Не всичко е електроника.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта