Не пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
miroslav_bachvarov
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 13 фев 2014, 14:53
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Не пали

Мнение от miroslav_bachvarov » 19 фев 2014, 17:45

Здравейте колеги наскоро се сдобих с форд фокус 2010г с италиянски газов инцекцион BRC
Имам проблем с паленето и по конкретно колата много трудно палеше когато сам я загазил на газ и по принцип не работеше добре на газ оказа се че всъщност се е давела защото мембраните на изпарителя са били за смяна, след ремонта колата си работи супер на газ но проблема с паленето си остана забелязвам че пали трудно независимо дали я паля на автоматично или сам я превключил само на бензин. Колата е със шлайфани клапани така че изключвам вариянта липна на компресия.
Като пали трудно имам в предвид че ако не подам газ при палене няма да запали и доста варти преди това, след като запаля нямам проблем със следващите паления, но ако я загася само за половин час пак не пали

Потребителски аватар
bobop
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 07 сеп 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Focus II 2008 2.0 LPG SYDA
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Не пали

Мнение от bobop » 06 окт 2016, 23:54

Здравей колега,
Намери ли решение на проблема, тъй като и аз съм в същата ситуация: от скоро имам Фокус MK2.5 2008г. - 2.0 16V SYDA с фабрична газ на BRC, който пали предимно само с подаване на газ. Много рядко запалва без подаване на газ. Ако я мъча без подаване на газ - пали едва след 5-6-8 секундно въртене, след което в повечето случаи като запали, оборотите са много ниски (почти угасва - респ. следва ново палене с подаване на газ).

Помагайте колеги!
Последна промяна от bobop на 07 окт 2016, 16:02, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не пали

Мнение от madboy » 07 окт 2016, 14:12

Една диагностика няма да е лошо. Да не би ГИ да бърка адаптациите?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Dimitar Mihov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Не пали

Мнение от Dimitar Mihov » 20 окт 2016, 12:29

Принципно знам от познати газаджии, че е хубаво отвреме навреме да се ходи да се настройва компютъра и да му се задават коректни стойности за работа на газ. Защото след известно време стойностите се променят и почват проблеми, като "давене", "прекъсване", "кихане" и т.н. Така че няма да е лошо да прегледаш газовия инжекцион при специалист.

Потребителски аватар
Иван Златков
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 16 окт 2016, 18:07
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Не пали

Мнение от Иван Златков » 22 окт 2016, 15:27

Направих диагностика и се оказа,че имам спад на напрежение в 5v верига,на която са вързани датчиците за разпределителния,коляновия и още един друг,но забравих за какво беше.Обясниха ми ,че до датчиците ако не достига 5v компа отчита проблем и съответно влиза в авариен режим и не пали .... Въпросът ми е от къде може да идва този спад на напрежение.За сега никои не може да каже,моля ако някой се е сблъскал с този проблем да пише.Благодаря

Потребителски аватар
bobop
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 07 сеп 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Focus II 2008 2.0 LPG SYDA
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Не пали

Мнение от bobop » 01 ное 2016, 14:24

Здравейте колеги,

Да споделя и решението на моя проблем с паленето. Благодаря на всички за съвета за посещение в газ сервиз.
Наистина се оказа проблем с ГИ, но не с адаптации и настройки, а просто беше скъсана/и мембрана/и на редуктора (не съм подменял само тях - монтираха ми чисто нов редуктор). След подмяната му, колата вече пали "от 1/4", без никакви проблеми :D :): .
Обяснението на майсторите в сервиза е, че при скъсана мембрана, при палене редуктора изпуска газ във всмукателния колектор, където се смесва с бензин и мотора "се дави". И оттам трудното палене.

:): :D :):

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 45 госта