Страница 1 от 1

Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?

Публикувано: 13 мар 2014, 00:00
от ubitak
Преди няколко дни се сдобих с въпросния фокусник (внос от Италия) и преди да го предам за обслужване забелязах 2 затапени маркуча очевидно водни. Единия излиза от задната страна на термостата дебел около 20мм, а другия може би малко по-дебел отива някъде отзад покрай всмукателния колектор. Двигателя работи нормално, отваря си кръговете, парното е наред, перките се активират точно на време. Имало ли е нещо вързано за тези 2 маркуча, и ако да от съществена важност ли е за охлаждане/загряване на нещо? Отделно има закачен температурен датчик отстрани на акумулатора, който очевидно е предвиден да се завива някъде ЦЪК, кабелите му излизат от снопа с кабели който, идва откъм левия фар, но има и закачен бушон и кабел към акумулатора. *00147*
Предварително се извинявам, ако го има дискутирано някъде във форума и не съм го намерил.

Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?

Публикувано: 13 мар 2014, 07:48
от ieiei
Явно е имало нещо,което е свалено-печка,изпарител(агу)

Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?

Публикувано: 13 мар 2014, 10:01
от madboy
Постни снимки на тия маркучи и датчика.

Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?

Публикувано: 13 мар 2014, 22:52
от ubitak
Ето ги двата маркуча 1 2 ,като ги видях на снимките къде какво минава май са премахнати картерните газове. Тук 1 2 е сензора, който все още ми остава мътен.

Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?

Публикувано: 14 мар 2014, 19:53
от atanas76
Здравей! Да затапили са маркуча за картерните газове защо ???? това е странно , а датчика го имат всички 1,8 и 2,0 двигатели там на кутията за акум е закрепен. По руските форуми датчика го пишат че е за мерене на температурата на двигателния отсек ,нещо като последна защита

Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?

Публикувано: 14 мар 2014, 20:01
от OgiDogi
atanas76 написа:Здравей! Да затапили са маркуча за картерните газове защо ???? това е странно...
Вероятно по някое време е инсталиран допълнителен маслоуловител (ако има съмнения за спечени сегменти при сериозна загуба на масло), който в последствие е премахнат. Евентуално след направен ремонт се е оказал напълно излишен и маркучът направо е затапен.

Re: Два затапени водни маркуча на Focus 1.8i `99. Защо?

Публикувано: 15 мар 2014, 00:05
от ubitak
Мерси много за помощта и информацията. Двигателя не знам колко е пазен и дали е отварян нацяло, но работи плавно и спокойно, не пуши и не тракат клапаните. След обслужването го понапънах, за да разбера какво може и как се държи, отзад не забелязах димни завеси, на място си прави хубава права струя от ауспуха. Някой само да сподели дали е нормално за около 5-10 минути на място да събира 4-5 капки конденз на ръба на ауспуха.