компресия 1,8Д 18-30-29-28 защо е така?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

компресия 1,8Д 18-30-29-28 защо е така?

Мнение от kurshuma » 16 ное 2006, 15:23

колеги днеска бях в лукас и като премерихме компресията на фордо се оказа че има големи разлики
1 цил -18
2 цил -30
3 цил -28
4 цил -28
а аз се чудя що колата на баира ми е се едно съм на газ 120 лек баир и скороста отива на 80 а това все пак е дизел повече от 130 неще да откине :shock: стария ми дизел перкаше с 160 без да ги осеща :?

Та въпроса ми е възможно ли е заради слабия цилиндър да не върви колата вярно че така става три цилиндрова но не трябва ли това да оказва влияние само сутрин на студен мотор все пак после като загрее би трябвало да работи добре :?

Забравих да спомена че е правен реглаж на клапаните преди 2 седмици
Сипахме и масло през отвора на дюзата и компресията пак не се промени май ще да е клапан :x
Купи си Форд и бъди щаслив

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 16 ное 2006, 16:27

Май в твоя случаи свалянето на главата е неизбежно........ щом и маслото не вдига компресията имаш или пренатегнат клапан или пробит / нелягащ добре такъв...........

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 16 ное 2006, 17:00

Или изгорял тц-тц-тц-тц-тц абе и на мен така ми се струваше ама дали поне ще се оправи вървенето като отстраним този (незначителен)проблем
Купи си Форд и бъди щаслив

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 17 ное 2006, 11:21

Би трябвало ако обаче нямаш и други " незначителни проблеми " по колата..... :lol:

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 17 ное 2006, 11:52

Да бе после ако не се оправи тея в лукас ми искат 200лв за ремонт на помпата ако повтарям ако е нужен разбирасе и гледай как и забивам една бошова щот я има на склад в сервиза и да тръгне най накрая тас печка че ми е мъка така като се гавря с нея обичкам си я вече нищо че от скоро сме заедно :oops:
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 17 ное 2006, 23:45

при така описаната ситуация - можеби наистина е клапан - бих те посъветвал като отваряш главата да смениш всички клапани /има хора които сменят само изгорелия!?!?, което според мен е направо неразумно, защото обикновено като замине един, скоро след това започват да заминават и другите, а последващото отваряне са допълнителни и ненужни разходи/.

Хубавото в случая е /мой познат майстор казва, че в тази ситуация трябва да се радваш/, че само един от цилиндрите е с отклонение, защото ако вс бяха зле - значи осн. ремонт! Просто твоята кола е Италия и там са я юркали малко повече!


А колкото до помпата - не се забърквай в глупости - бош са много по-зле!

KPETEH
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
Модел на автомобила: ford scorpio
Контакти:
Status: Извън линия

1.8д

Мнение от KPETEH » 18 ное 2006, 19:39

Здравей, имам един въпрос. Ти ли ще си сменяш клапаните или на сервиз ще ходиш?
Аз сменях преди време на ескорта 90' защото скъсах, ремъка и се понакривиха клапаните. Комплекта струва по-спомени към 180 лева.

omax
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 30 май 2005, 09:10
Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 2000г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от omax » 21 ное 2006, 08:58

Извинявам се че леко се отклонявам от темата но колегата може ли да ни разясни, къде в момента се намират ЛУКАС и дали е останал като цяло доволен от тях! Предварително му благодаря

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 21 ное 2006, 09:22

Kurshum искам да те попитам чади ли много черен дим отзад при тази компресия като я настъпваш :?:
Be happy

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 21 ное 2006, 10:35

Чаденето в повечето случаи се дължи на разместена/лошо регулирана ГНП, прецакани дюзи, некачествено гориво или комбинация от по-горните. Виждал съм МБ 220 СДИ /от тези бившите немски таксита/ с много амортизиран двг, който отзад се държеше съвсем прилично!

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 21 ное 2006, 19:07

Сори че се забавих с отговора си но сега ходя на училище за професионална компетентост на превозвачите и съм доста зает :lol:

Та да си доидем на думата :P
Лукас сервиз в София за който още се резервирам да дам мнение но колегите са доволни като гледам тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5212" onclick="window.open(this.href);return false; Ако ти е трудно да го намериш като си там някъде ми клипни и ще ти звънна да ти го обесня по точно телефонът ми е 0896608480 Иван
Няма аз да си сменям клапаните ще го правят в един сервиз имам им доверие :D
Колата не пуши много а съвсем в реда на нещата но за сметка на това не върви и ми харчи 9/100 а за чист дизел това е безумие след проста равносметка изчислих че за 2 месеца съм изгубил от това поне 200лв
Незнам дали ще сменя всички клапани но по скоро не защото финансовата страна на въпроса ме тревожи :evil:
Утре я вкарвам в бокса за смяна на следните чаркове ;

1. Ремонт 1 цилиндър и шлайфане леглата на другите клапани смяна гумички
2. Смяна биалетки и тампони ст. щанга
3. Смяна шарнири
4. Накрайници
5. Маншон дясно каре
6. Профилактика стартер
7. Ангренаж ролки +ремък хидравлика
8. Смяна масло
9. Е вие още ли искате не ви ли писна да четете вече *00118*

П.П.
ще пиша цени на чарковете цена за работа и дали има ефект от ремонта :P
Купи си Форд и бъди щаслив

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 21 ное 2006, 20:41

На моя форд като му измерих компресията нещата бяха така 10-6-10-10. След като сипахме масло(е верно малко се пооляхме) стрелката заби докрай(непомня колко беше скалата на мануметъра). Викам си сегмент. Свалям главата и без да я поглеждам картера и издевам биелата с буталото. Гледам сегменти ок. Меря с индикатора износване 2 стотни. И тук шах. Обаче като налях главата с бензин на този цилиндър единия клапан направо направи вадичка. Айде на майстор да ги пасне и после всички цилиндри компресията 11 атм.
Така, че колега и при теб най-вероятно е клапан и може да не е изгорял а само да се пасне леглото.

omax
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 30 май 2005, 09:10
Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 2000г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от omax » 23 ное 2006, 08:47

kurshuma, благодарности за предложената помощ! Тази тема я бях пуснял аз защото като ходих на въпросното място сега там има сервиз на Ситроен. Мислех че са прекратили дейноста /Лукас/. Но като прочетох твоят пост просто се оказа че не съм търсил на правилното място :oops:

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 01 дек 2006, 18:49

Разковаха ме мноо пари похарчих :twisted:
ремъци и ролки 181лв
водачи 2 бр 40лв
гумички на клапаните 16лв
Бренери 75лв
гарнитура за главата 22
ремонт глава 120лв
масло+филтър 63лв
семеринги 30лв
ролка 50
маншон и накраиник 35
Купи си Форд и бъди щаслив

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 01 дек 2006, 19:11

Какво е бренер и какво е включвал ремонта на главата за 120 лева?
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 01 дек 2006, 22:33

kurshuma написа:Разковаха ме мноо пари похарчих :twisted:
ремъци и ролки 181лв
водачи 2 бр 40лв
гумички на клапаните 16лв
Бренери 75лв
гарнитура за главата 22
ремонт глава 120лв
масло+филтър 63лв
семеринги 30лв
ролка 50
маншон и накраиник 35
е тва ако можеш да го напишеш в Кой, какво, откъде и за колко...
па и адреса и телефона ако дадеш
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 02 дек 2006, 15:10

Vaklin написа:Какво е бренер и какво е включвал ремонта на главата за 120 лева?
И да допълня към въпросите..
И как върви след ремонта колата? Дай малко подробности колега че е хубаво да се знае какво си постигнал или не след този ремонт :)

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 04 дек 2006, 12:32

Ремонта има поразителен ефект колата сега върви супер тоест нормално за 60кс а не като преди да се чудиш как да испревариш :D
БРЕНЕРИ - това са едни железни неща намиращи се точно под дюзата на дизеловите двигатели там става запалването на нафтата моите бяха напукани и с раширени отвори
Смениха ми помпата с бошова и сега колата си варви екстра преди на перва ускорявах до 4000об/мин за да поеме нормално втора а сега на 2800 като хакна 2 сичко е ок за разхода още незнам :D
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 04 дек 2006, 12:37

Pepy1 е тва ако можеш да го напишеш в Кой, какво, откъде и за колко...
па и адреса и телефона ако дадеш
Пепи за съжаление немога да кажа от къде са частите защото от сервиза са ги копували аз не съм присъствал иначе сервиза е в люлин ако някои иска ще му обесня каде е тел ми е 089660480
Купи си Форд и бъди щаслив

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 04 дек 2006, 13:11

Пламъкозащитна подложка... Ще знам, че и казват Бренер. :oops:

Продай ми помпата ако е Лукас. Много моля... :cry:
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта