Вакуум маркуч

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
keanu
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 22 окт 2008, 20:03
Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд '98
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Вакуум маркуч

Мнение от keanu » 02 май 2014, 13:48

DSC_0008~2~2~2~2.jpg
Някой има ли идея за какво е този маркуч? Че е спукан

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Вакуум маркуч

Мнение от Doin » 02 май 2014, 14:12

Наподобява вакума на ЕГР клапана, т.е. не ти отваря и затваря клапана за отработените газове.

keanu
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 22 окт 2008, 20:03
Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд '98
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Вакуум маркуч

Мнение от keanu » 02 май 2014, 14:22

Doin написа:Наподобява вакума на ЕГР клапана, т.е. не ти отваря и затваря клапана за отработените газове.
Това означава ли че мотора или турбината не ми работят нормално?

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Вакуум маркуч

Мнение от mi6o » 02 май 2014, 16:52

Точно мaркучa нa ЕГР-a е. Мойтa колa кaто я взех,мaркучa беше извaден от ЕГР-a и зaтaпен с винтче. Не съм усетил нищо нередно,a преди месец и мaлко го зaтaпих с пaрче от стaрaтa гaрнитурa нa всмукaтелния колектор.
Поздрaви

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Вакуум маркуч

Мнение от Doin » 02 май 2014, 20:39

keanu написа:Това означава ли че мотора или турбината не ми работят нормално?
Зависи в какво положение е клапата.
Колегата го е изолирал директно, ти може да смениш или залепиш маркуча и после да повториш неговата процедура.

keanu
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 22 окт 2008, 20:03
Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд '98
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Вакуум маркуч

Мнение от keanu » 03 май 2014, 10:14

Аз го смених, но не виждам промяна в работата на мотора, а именно като загрее и подам газ в ниските обороти сякаш се дави и няма мощност. Ходихме на Роженския манастир и точно на края има един остър завой дето трябва да спреш и леко да завиеш и тръгнеш по стръмното нагоре. Е там като пусна спирачката и дам яко газ на първа за да тръгне няма изобщо мощност и се дави. Едва тръгнах. Та как да го изолирам и в какво положение да е клапата? А и отделно трудно пали даже и топла,това има ли отношение към проблема?

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Вакуум маркуч

Мнение от mi6o » 03 май 2014, 13:27

Зaтaпвaнето можеш дa го нaпрaвиш тaкa-мaхaш кулерa и под него е тръбaтa която свързвa изпускaтелния колектор (едно цяло е с топлaтa чaст или "охлюв" нa турбинaтa) и ЕГР-a,който пък е вгрaден във всмукaтелния колектор. Нaй-лесно е дa рaзвиеш двете болтчетa (10-ки) нa тръбaтa от към изпускaтелния колектор,дa нaдигнеш леко тръбaтa и дa сложиш пaрче лaмaринa от кенче бирa или колa кaто го изрежеш горе долу по формaтa нa флaнецa. С тънкa отверкa отбележи и мястото нa дупките зa болтчетaтa,пробий дупките зa тях и слaгaш и зaтвaряш. Относно трудното пaлене дaже и нa топъл мотор и липсaтa нa мощност според мен ЕГР-a нямa връзкa a по-скоро центровкaтa. Прaвил ли си нещо по aнгренaжите ? Не е трудно и е без пaри дa мръднеш мaлко центровкaтa,aко рaзбирa се нямa друг проблем моторa.

keanu
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 22 окт 2008, 20:03
Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд '98
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Вакуум маркуч

Мнение от keanu » 04 май 2014, 10:40

Скоро ще сменям Ангренажите и се надявам там да е ключа :)

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Вакуум маркуч

Мнение от diesel1.6 » 04 май 2014, 11:47

Тази клапа е постоянно затворена ако маркучът е изваден или запушен и частите и вътре не са счупени. Срежи го и запуши от страната към купето, не към клапата.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта