За Ескорт 1.8д защо пали трудно сутрин

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ixtis
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

За Ескорт 1.8д защо пали трудно сутрин

Мнение от ixtis » 06 сеп 2005, 22:14

Купих колата преди месец е се чудя защо не пали на първо завъртане а малко повече всеки майстор ми казва Форда е така двигателя ти е добре не се притеснявай. Имам акумулатор на три месеца Монбат 62ам/ч , амаше изгоряла свещ смених я . Когато е топла пали много лесно та се чудя имам ли проблем и къде да го търся заслужавали си да меря компресия , да гледам как са дюзите дали не е нещо по ела или да изчакам студовете. Забелязвам само че лампичката ми изгасва много бързо .

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 06 сеп 2005, 22:25

Колко бързо, при мен е около 4-6 секунди и пали от раз, ако е по-малко може и релето за подгряване да има пръст в проблемати, но нека кажат и ескортаджийте как е при тях.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Ех този дизелн на Форд.

Мнение от bilder » 06 сеп 2005, 22:35

Е що не мери компресията като купи колата?
Тогава пак ли палеше така?
Пуши ли от пръчката дори и малко?
Като изгасне лампата изчакай още 4-5 секунди-тогава изключва релето.
Пробвай следното:
Гасне лампата завърташ за окло 5 секунди (предполагам няма да запали)
Грееш пак чакаш да чукне релето и ако не запали на 2рото завъртане имаш някакви ядове.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 06 сеп 2005, 22:36

А подгряващите свещи как са? :roll:
Изображение

Потребителски аватар
ixtis
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от ixtis » 06 сеп 2005, 22:53

Свещите са добре като държа на стартер за 5 , 6 сек. пали без проблем . Въпроса е защо не е от раз още е топло все пак , а съм имал и други дизели и правя разлика.

Потребителски аватар
ixtis
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от ixtis » 06 сеп 2005, 22:59

Моето усещане е , че след дълъг престой 10 - 12 часа например в помпата няма нафта и докато нагнети иска повече въртене говорим за Лукас незнам имали логика кажете.

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 07 сеп 2005, 09:55

Има логика затова ти предложих варианта да врътнеш малко да нагнети помпата горивото и при второто завъртане да запали от раз както ти искаш.При мен дейсташе този номер,но го прзвех зимата иначе лятото си въртях докато запали.

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 07 сеп 2005, 18:21

Премери си напрежението на свещите.Трябва да е 11 - 11,5V.Това с връщането на нафтата се оправя с един допълнителен клапан, струва 10-15лв, пропуска горивото само в една посока.

Потребителски аватар
ixtis
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от ixtis » 07 сеп 2005, 21:40

Благодаря на всички и да попитам за последно това за нафтата да не се връща не трябва ли да го прави електро магнитния клапан на помпата дали не може да му се направи профилактика или направо смяна , а какво ще кажете?

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 12 сеп 2005, 10:39

Малко късно се включвам по-темата, но поне да си кажа и аз мнението. От година имам същия двигател и наистина така си палят фордовете малко трудно като са студени не се притеснявай за това. Моят съвет е ако можеш да си смениш акумулатора. 62Аh е малко слаб за дизел. 72 или 75 ще върти много по-добре
през зимата. Аз съм в момента с 62Аh от старата ми бензинова,лятото върти без проблем ама зимата в големия студ доста се мъчи(и дори ме качи на такси сутринта 1-2 пъти :) ) Слагъл съм за малко 72Аh въртенето е доста по-добро!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 12 сеп 2005, 13:03

Въртенето много зависи и от стартера,може да имаш нов 75Ah,no ако са ти износени втулките пак няма да върти като хората.

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 12 сеп 2005, 16:46

Колегата е прав, ако имаш износени втулки стартера се тормози. Ако можеш сам провери, ако не някой познат може да ти свали стартера да го погледне втулките или в краен случай на сервиз...

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 20 сеп 2005, 10:09

От три години си чукам главата с 1 -1.8д-който не си знае километрите-ако лампата гасне бързо трябва да изчакаш изпукването на подгревното реле и тогава да въртиш!Ако това не даде резултат е по-добре да изчакаш студовете-това със сигурност ще покаже кое куца в колицата!Моят служебен миналата зима просто грохна-10 пръскания със стартспрей,факли с безин,кабели за ток,дърпане и всички възможни останали ЕКСТРИ заедно-не дадоха никакъв резултат!Чалъмат на служебното возило
е следния-подгрев до изпукване на релето-1път,лекозавъртане-1-1.5сек,подгрев още веднъж-и пак въртене!На второто завъртане пали веднага-като загрял!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
ixtis
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от ixtis » 30 сеп 2005, 20:44

В крайна сметка проблема се реши само с 14лв. свалих си стартера и го дадох на майстор и на другия ден си го взимам , сменил ми само втулката била една , а другото е иглен лагер. Почистил го само , четките били още оригиналните и имали много хляб . Монтирам си го аз и о чудеса завъртя като на чисто ново Тико , сега паля както и не съм очаквал дори , а при -15 ще видим.

csteffanov
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 08 ное 2005, 16:37
Модел на автомобила: Orion 1.8 Diesel
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Искам и аз

Мнение от csteffanov » 08 ное 2005, 17:16

И моя 1.8 дизел Орион 92 пали зле. Смених свещи, акумулатора е Монбат 75 АН нов та кажете, някой знае ли такъв майстор за стартери в Пловдив??

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта