За Ескорт 1.8д защо пали трудно сутрин
- ixtis
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
- Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
За Ескорт 1.8д защо пали трудно сутрин
Купих колата преди месец е се чудя защо не пали на първо завъртане а малко повече всеки майстор ми казва Форда е така двигателя ти е добре не се притеснявай. Имам акумулатор на три месеца Монбат 62ам/ч , амаше изгоряла свещ смених я . Когато е топла пали много лесно та се чудя имам ли проблем и къде да го търся заслужавали си да меря компресия , да гледам как са дюзите дали не е нещо по ела или да изчакам студовете. Забелязвам само че лампичката ми изгасва много бързо .
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ех този дизелн на Форд.
Е що не мери компресията като купи колата?
Тогава пак ли палеше така?
Пуши ли от пръчката дори и малко?
Като изгасне лампата изчакай още 4-5 секунди-тогава изключва релето.
Пробвай следното:
Гасне лампата завърташ за окло 5 секунди (предполагам няма да запали)
Грееш пак чакаш да чукне релето и ако не запали на 2рото завъртане имаш някакви ядове.
Тогава пак ли палеше така?
Пуши ли от пръчката дори и малко?
Като изгасне лампата изчакай още 4-5 секунди-тогава изключва релето.
Пробвай следното:
Гасне лампата завърташ за окло 5 секунди (предполагам няма да запали)
Грееш пак чакаш да чукне релето и ако не запали на 2рото завъртане имаш някакви ядове.
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Малко късно се включвам по-темата, но поне да си кажа и аз мнението. От година имам същия двигател и наистина така си палят фордовете малко трудно като са студени не се притеснявай за това. Моят съвет е ако можеш да си смениш акумулатора. 62Аh е малко слаб за дизел. 72 или 75 ще върти много по-добре
през зимата. Аз съм в момента с 62Аh от старата ми бензинова,лятото върти без проблем ама зимата в големия студ доста се мъчи(и дори ме качи на такси сутринта 1-2 пъти ) Слагъл съм за малко 72Аh въртенето е доста по-добро!
през зимата. Аз съм в момента с 62Аh от старата ми бензинова,лятото върти без проблем ама зимата в големия студ доста се мъчи(и дори ме качи на такси сутринта 1-2 пъти ) Слагъл съм за малко 72Аh въртенето е доста по-добро!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
От три години си чукам главата с 1 -1.8д-който не си знае километрите-ако лампата гасне бързо трябва да изчакаш изпукването на подгревното реле и тогава да въртиш!Ако това не даде резултат е по-добре да изчакаш студовете-това със сигурност ще покаже кое куца в колицата!Моят служебен миналата зима просто грохна-10 пръскания със стартспрей,факли с безин,кабели за ток,дърпане и всички възможни останали ЕКСТРИ заедно-не дадоха никакъв резултат!Чалъмат на служебното возило
е следния-подгрев до изпукване на релето-1път,лекозавъртане-1-1.5сек,подгрев още веднъж-и пак въртене!На второто завъртане пали веднага-като загрял!
е следния-подгрев до изпукване на релето-1път,лекозавъртане-1-1.5сек,подгрев още веднъж-и пак въртене!На второто завъртане пали веднага-като загрял!
fiestaracing-just race!!!
- ixtis
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
- Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
В крайна сметка проблема се реши само с 14лв. свалих си стартера и го дадох на майстор и на другия ден си го взимам , сменил ми само втулката била една , а другото е иглен лагер. Почистил го само , четките били още оригиналните и имали много хляб . Монтирам си го аз и о чудеса завъртя като на чисто ново Тико , сега паля както и не съм очаквал дори , а при -15 ще видим.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 08 ное 2005, 16:37
- Модел на автомобила: Orion 1.8 Diesel
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Искам и аз
И моя 1.8 дизел Орион 92 пали зле. Смених свещи, акумулатора е Монбат 75 АН нов та кажете, някой знае ли такъв майстор за стартери в Пловдив??
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта