Въпрос за нафта с добавки?
Публикувано: 05 май 2014, 10:09
Здравейте колеги!
Днес ще пътувам и реших да поглезя малко мотора и да сложа или ECTO от лукойл или V-Power от Шел. Обаче като се позачетох на сайта на на Лук видях, че при преминаване от обикновена към нафта с миещи свойства е възможно да се запушел горивния филтър от отделените натрупвания. Според мен това е лишено от всякакъв смисъл, защото в горивопровода преди филтъра едва ли има толкова наслоена мръсотия. Помислих си, обаче, дали не е възможно от филтъра да се отделят мизерии, които да направят проблем след това в някой инжектор?
Въпроса ми е към хората с опит с дизела с добавки: има ли как да си навредя или да зареждам смело и коя нафта бихте и препоръчали на шел или лук?
Благодаря предварително!
Днес ще пътувам и реших да поглезя малко мотора и да сложа или ECTO от лукойл или V-Power от Шел. Обаче като се позачетох на сайта на на Лук видях, че при преминаване от обикновена към нафта с миещи свойства е възможно да се запушел горивния филтър от отделените натрупвания. Според мен това е лишено от всякакъв смисъл, защото в горивопровода преди филтъра едва ли има толкова наслоена мръсотия. Помислих си, обаче, дали не е възможно от филтъра да се отделят мизерии, които да направят проблем след това в някой инжектор?
Въпроса ми е към хората с опит с дизела с добавки: има ли как да си навредя или да зареждам смело и коя нафта бихте и препоръчали на шел или лук?
Благодаря предварително!