проблем
Публикувано: 07 май 2014, 01:03
Здравейте,имам проблем,който идната седмица се надявам да реша,и реших да чуя някакви предложения и насоки. ФОРД МАВЕРИК 2002г ,2,0 16в.ГИ ,наскоро почистена дросел клапа,стъпков мотор(преди почистването му имаше колебания в оборотите ),нов въздушен филтър
СИТУАЦИЯ : - Преход по магистрала Варна /Шумен -включвам темпоматът ,потдържа съответната скорост - ОК! Преди да сляза от магистралата го изключвам -колата се самофорсира и държи едни 4000об,след около 30 - 40секунди ги свали.Тъй като бях на майната си посред нощите,и нямах особено голям избор(вдигнах капака жилата на педала и на темпомата -ОК ,всичко си изглеждаше нормално колкото можах да видя с един начелник).Престоя ми на гостито, разкачих акомулатора -белким зануля евентуална грешка на компютъра.Закачам го -пали всичко нормално,след подаване на газ до над 3000об.се самофорсира отново по същият неприятен начин.При форсиране до под 2500об-реагира по своенвременно и си връща на празен ход.Магстралата отново на автопилот-тук темпомата варираше в скороста със около 10км/ч НАД забитата скорост(при спускане по надолнище).На входа на варна спрях в отбивка изгасих колата,разкачих темпомата от букста- ГРЕДА (отново имаме самофорсиране) до вкъщи карах нещо като автоматик,защото нямаше нужда да ползвам газта,и станах доста бърз в сменянето на предавките
СИТУАЦИЯ : - Преход по магистрала Варна /Шумен -включвам темпоматът ,потдържа съответната скорост - ОК! Преди да сляза от магистралата го изключвам -колата се самофорсира и държи едни 4000об,след около 30 - 40секунди ги свали.Тъй като бях на майната си посред нощите,и нямах особено голям избор(вдигнах капака жилата на педала и на темпомата -ОК ,всичко си изглеждаше нормално колкото можах да видя с един начелник).Престоя ми на гостито, разкачих акомулатора -белким зануля евентуална грешка на компютъра.Закачам го -пали всичко нормално,след подаване на газ до над 3000об.се самофорсира отново по същият неприятен начин.При форсиране до под 2500об-реагира по своенвременно и си връща на празен ход.Магстралата отново на автопилот-тук темпомата варираше в скороста със около 10км/ч НАД забитата скорост(при спускане по надолнище).На входа на варна спрях в отбивка изгасих колата,разкачих темпомата от букста- ГРЕДА (отново имаме самофорсиране) до вкъщи карах нещо като автоматик,защото нямаше нужда да ползвам газта,и станах доста бърз в сменянето на предавките
