Въпрос за Ford Focus 1.8 TDCI 100 hp
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 09 юли 2014, 12:25
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 100 hp
- Status: Извън линия
Въпрос за Ford Focus 1.8 TDCI 100 hp
Здравейте на всички във форума. Нов съм за което се извинявам ако пускам на неправилното място моето запитване.
Въпросът ми е следният : Имам Ford Focus 1.8 TDCI 100 коня, карам го 2 години и половина, през първата година и половина колата вървеше доста прилично но се започнаха проблемите с дюзите.Влизаше в авариен режим или гаснеше при изпреварване. 3 дюзи съм рециклирал и 1 втора употреба. Рециклирани са с оригинални части от специалист. Замерваме стойностите на дюзите на компютър и те са в много добри стойности. Но пак проблема с аварийният режим се появява, не всеки път но се появява при 100-110-120 км. махнах и катализатора и работата се оправи за 300 км. колата си вдигаше 150-160 км. без много натискане на педала, но за мое голяма съжаление отново се случи на връщане от дълаг път, тръгнах да изпреварвам и пак в авариен режим, изключих двигаеля и го запалих отново, след което карах 30-на км. и отново на изпреварване пак в авариен режим, айде пак същата процедура с изгасването и паленето на двигателя и взе да си върви до 140-150 км. не посмях да я пробвам повече да вдигне. Проверена е и нафтовата помпа която показва много добра работа не знам с точност параметрите, клапана за високо налягане който е на помпата си работи. Когато влезне в авариен режим показва проблем в налягането. Казаха ми че има един ЕРЖ клапън който натрупва нагар и предизвиква този проблем. Решил съм да го почистя и да видя ще има ли някъква промяна.
Има ли колеги с този проблем и как те са се справили с него?
Моля пишете че ще се побъркам вече.
Въпросът ми е следният : Имам Ford Focus 1.8 TDCI 100 коня, карам го 2 години и половина, през първата година и половина колата вървеше доста прилично но се започнаха проблемите с дюзите.Влизаше в авариен режим или гаснеше при изпреварване. 3 дюзи съм рециклирал и 1 втора употреба. Рециклирани са с оригинални части от специалист. Замерваме стойностите на дюзите на компютър и те са в много добри стойности. Но пак проблема с аварийният режим се появява, не всеки път но се появява при 100-110-120 км. махнах и катализатора и работата се оправи за 300 км. колата си вдигаше 150-160 км. без много натискане на педала, но за мое голяма съжаление отново се случи на връщане от дълаг път, тръгнах да изпреварвам и пак в авариен режим, изключих двигаеля и го запалих отново, след което карах 30-на км. и отново на изпреварване пак в авариен режим, айде пак същата процедура с изгасването и паленето на двигателя и взе да си върви до 140-150 км. не посмях да я пробвам повече да вдигне. Проверена е и нафтовата помпа която показва много добра работа не знам с точност параметрите, клапана за високо налягане който е на помпата си работи. Когато влезне в авариен режим показва проблем в налягането. Казаха ми че има един ЕРЖ клапън който натрупва нагар и предизвиква този проблем. Решил съм да го почистя и да видя ще има ли някъква промяна.
Има ли колеги с този проблем и как те са се справили с него?
Моля пишете че ще се побъркам вече.
-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за Ford Focus 1.8 TDCI 100 hp
Дебитомер, MAP сензор, регулатор налягане, 2-та клапана на турбото, обратното гориво на дюзите...
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 09 юли 2014, 12:25
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 100 hp
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за Ford Focus 1.8 TDCI 100 hp
Благодаря за препоръките, до 2-3 дни ще я зякярям на тест зада ги проверя тези неща и ще пиша за резултата. Проверих им цените и ме радва мисълта че няма да има главорезница. Благодаря отново за отговора. Дано се окаже нещо от тях.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 09 юли 2014, 12:25
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 100 hp
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за Ford Focus 1.8 TDCI 100 hp
След като търсих усърдно из нета попаднах случайно на един тунинг сайт в който пишеше за проблемите и симптомите на зацапан ERG клапън, всичко споменато в сайта приличаше до сущ като моите симптоми. Реших да се поровя още по обстойно зада видя мога ли сам да си оправя проблема, оказа се доста елементарна процедура която всеки малко по грамотен може да я направи и сам. Купих си един руски спрей за почистване на карбуратори и ERG клапан за 7лв. и 70 стотинки и се пробвах сам. Резултатът е доста усезаем, колата стана малко по-тиха и не припушва колкото преди на старт, има си пушек но е сравнително по-малко. Изкарах я извън града и я изпробвах както когато ми влизаше в авариен режим. дигнах 140-145 км. без проблем, нямаше как да вдигна повече, и не ми влезна в авариен режим, след което минах през моя майстор и му казах как се държи колата но той ме посъветва за още по добра работа на клапана трябва да се свали целия и да се почисти до основи, че заяждало и буталото. Смятам другата седмица ако имам свободно време да го свърша и това. Пълният резултат от цялостно почистване ще го споделя тук. Големи благодарности на колегата Milcho за съвета му.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за Ford Focus 1.8 TDCI 100 hp
Следващия път като я изведеш някъде, където е безопасно да вдигнеш малко по-висока скорост натисни стабилно педала на газта като ускоряваш на високите предавки, нещо имам някакви съмнения, че с почистването на ЕГР-а си решил проблема. По принцип не е зле и да го затапиш направо тоя клапан, има писано тук по въпроса как точно става.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 09 юли 2014, 12:25
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 100 hp
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за Ford Focus 1.8 TDCI 100 hp
Чак днес успях да мина през моя майстор. За всеки случай погледнахме и резервоара да неби да е с боклуци но си беше чист. След това малко ми почисти ЕГР-а със спрей и после му затапи вакума, определено проблемите са ми от ЕГР-а, сега колата мърка като коте и няма грам пушек отзад, изпробвах я но за съжаление само до 150 км успях да дигна и не ми влезна в авариен режим, не успях да я понапъна повече че един чичко реши да изпреварва и забрави да се прибере в дясно та трябваше да намалям и после нямаше къде да се дигат по високи скорости
Определено усещам колата по-добре, дано си и остане все така и да не влиза повече в авариен режим
Благодаря на колегата за помоща със съвета му.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта