Въпрос за Ford Focus 1.8 TDCI 100 hp
Публикувано: 09 юли 2014, 12:58
Здравейте на всички във форума. Нов съм за което се извинявам ако пускам на неправилното място моето запитване.
Въпросът ми е следният : Имам Ford Focus 1.8 TDCI 100 коня, карам го 2 години и половина, през първата година и половина колата вървеше доста прилично но се започнаха проблемите с дюзите.Влизаше в авариен режим или гаснеше при изпреварване. 3 дюзи съм рециклирал и 1 втора употреба. Рециклирани са с оригинални части от специалист. Замерваме стойностите на дюзите на компютър и те са в много добри стойности. Но пак проблема с аварийният режим се появява, не всеки път но се появява при 100-110-120 км. махнах и катализатора и работата се оправи за 300 км. колата си вдигаше 150-160 км. без много натискане на педала, но за мое голяма съжаление отново се случи на връщане от дълаг път, тръгнах да изпреварвам и пак в авариен режим, изключих двигаеля и го запалих отново, след което карах 30-на км. и отново на изпреварване пак в авариен режим, айде пак същата процедура с изгасването и паленето на двигателя и взе да си върви до 140-150 км. не посмях да я пробвам повече да вдигне. Проверена е и нафтовата помпа която показва много добра работа не знам с точност параметрите, клапана за високо налягане който е на помпата си работи. Когато влезне в авариен режим показва проблем в налягането. Казаха ми че има един ЕРЖ клапън който натрупва нагар и предизвиква този проблем. Решил съм да го почистя и да видя ще има ли някъква промяна.
Има ли колеги с този проблем и как те са се справили с него?
Моля пишете че ще се побъркам вече.
Въпросът ми е следният : Имам Ford Focus 1.8 TDCI 100 коня, карам го 2 години и половина, през първата година и половина колата вървеше доста прилично но се започнаха проблемите с дюзите.Влизаше в авариен режим или гаснеше при изпреварване. 3 дюзи съм рециклирал и 1 втора употреба. Рециклирани са с оригинални части от специалист. Замерваме стойностите на дюзите на компютър и те са в много добри стойности. Но пак проблема с аварийният режим се появява, не всеки път но се появява при 100-110-120 км. махнах и катализатора и работата се оправи за 300 км. колата си вдигаше 150-160 км. без много натискане на педала, но за мое голяма съжаление отново се случи на връщане от дълаг път, тръгнах да изпреварвам и пак в авариен режим, изключих двигаеля и го запалих отново, след което карах 30-на км. и отново на изпреварване пак в авариен режим, айде пак същата процедура с изгасването и паленето на двигателя и взе да си върви до 140-150 км. не посмях да я пробвам повече да вдигне. Проверена е и нафтовата помпа която показва много добра работа не знам с точност параметрите, клапана за високо налягане който е на помпата си работи. Когато влезне в авариен режим показва проблем в налягането. Казаха ми че има един ЕРЖ клапън който натрупва нагар и предизвиква този проблем. Решил съм да го почистя и да видя ще има ли някъква промяна.
Има ли колеги с този проблем и как те са се справили с него?
Моля пишете че ще се побъркам вече.