Подгрев на горивото

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
chokolino771
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 24 апр 2011, 17:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2000 TDCI 130кс. 2002г.
Местоположение: Търговище
Status: Извън линия

Подгрев на горивото

Мнение от chokolino771 » 19 юли 2014, 19:33

Здравейте колеги,някой знае ли дали Мондео 2,0 130кс има подгряване на горивото и ако има ако може да качите някоя схема да видя къде се намира точно че зимата не вярвах и на свещите за подгряване на антифриза но докато не ги сложих нищо не се оправи а сменях и двата термостата + чисто нова кора под двигателя + кашон пред радиатора и НИЩО накрая сложих нови свещи на антифриза и работата заспа.Благодаря предварително за мненията.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Подгрев на горивото

Мнение от specialista » 19 юли 2014, 20:18

Не мисля че сериозно задаваш този въпрос.
Направи си труда да проследиш горивопроводите и сам ще си отговориш на въпроса.
Резервоар, филтър,ГНП,излишно от помпа и дюзи във филтъра през тройник!
Загряването на горивото става при сгъстяването от помпата към дюзите.
На изхода им се събира и се отвежда пак към началото,това е принципа и прати много здраве на тия дето ти мътят мозъка!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
chokolino771
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 24 апр 2011, 17:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2000 TDCI 130кс. 2002г.
Местоположение: Търговище
Status: Извън линия

Re: Подгрев на горивото

Мнение от chokolino771 » 19 юли 2014, 22:58

Защо някой да ми го мъти просто си разсъждавам днес от 4-те ми подгревни свещи излезе че работи само една!!! И не се знае откога е така ама никой не го видя май нали :(: .Предполагам в завода да не са по прости щом са ги сложили свещите и надали са там за украса ?Или си на друго мнение ? А пък ако мисля че много разбирам естествено че нямаше и да питам щях сам да си го видя и нямаше да правя и други неща като че ли!!!

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Подгрев на горивото

Мнение от specialista » 21 юли 2014, 12:11

chokolino771 написа:Защо някой да ми го мъти просто си разсъждавам днес от 4-те ми подгревни свещи излезе че работи само една!!! И не се знае откога е така ама никой не го видя май нали :(: .Предполагам в завода да не са по прости щом са ги сложили свещите и надали са там за украса ?Или си на друго мнение ? А пък ако мисля че много разбирам естествено че нямаше и да питам щях сам да си го видя и нямаше да правя и други неща като че ли!!!

Те в завода са ти сложили и ЕГР система,ама се е намерил някой да е изолира!
И не съм аз!Свещите както виждаш не ти решават проблема,а защо са сложени на този двигател съм казвал не веднъж.
Ти вземи се замисли защо след прекодиране на дюзи проблемите подчти винаги изчезват и дали твоя компютър не си губи разсъдъка поради някаква причина
че да иска прекодиране постоянно.Другия въпрос е че се пропусна да се направи още един наложащ ремонт който може да е причина дюзите да се променят постоянно!?!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
chokolino771
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 24 апр 2011, 17:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2000 TDCI 130кс. 2002г.
Местоположение: Търговище
Status: Извън линия

Re: Подгрев на горивото

Мнение от chokolino771 » 21 юли 2014, 14:38

:D не си го губи разсъдъка просто Никито каза че сте ги кодирали по реда на запалване а аз ги кодирах по реда както си се броят откъм ангренажа и така се оправи по скоро му бяхте бръкнали в мозъка и сега го оправих.Просто съжалявм че не ви казах да погледнете оборотите просто няма как да не са играели особенно на студен двигател.А пък за кодирането това че на 150 000(приблизително) Фордовете си забравят кодовете поне някои от тях аз нямам вина и това се случи един път когато не открихте повредата а то всъщност не беше нещо механично а всичко си стана на компютър и не мисля че на моя компютър нещо му има нито съм първия нито последния с такава грешка каквато беше преди.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Подгрев на горивото

Мнение от specialista » 21 юли 2014, 21:47

Цилиндър 1 = инжектор А
Цилиндър 3 = инжектор В
Цилиндър 4 = инжектор С
Цилиндър 2 = инжектор D

Кое не е вярното?
Кое е различното което си направил?
Незнам да ли съм ти дал листа със кодовете,ако не значи е при мен и трябва да го потърся.
Интересно ми е ти кой кодове си сложил ,тези дето ги пише на капака ли?
Предния път пак ти се оправи проблема след прекодиране на дюзи! Нещо много често се случва това за да е нормално.
Остави ме мене,аз може и за нищо да не ставам и нищо да не разбирам.Важното е ти да си оправиш проблема!
Когато си взе колата оборотите бяха като заковани!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
chokolino771
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 24 апр 2011, 17:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2000 TDCI 130кс. 2002г.
Местоположение: Търговище
Status: Извън линия

Re: Подгрев на горивото

Мнение от chokolino771 » 21 юли 2014, 22:48

Re: Подгрев на горивото

Ново мнениеот specialista на Пон 21 Юли, 2014 21:47
Цилиндър 1 = инжектор А
Цилиндър 3 = инжектор В
Цилиндър 4 = инжектор С
Цилиндър 2 = инжектор D Греда!!! Цилиндрите се кодират не по реда на запалване А ПО ФИЗИЧЕСКИЯ СИ РЕД !!!Това е зададено даже в програмата пише го и в други форуми и не съм казал че не знаеш и не разбираш хубаво е да си приемете грешките два ремонта ми струват 3200 български лева мисля че нямате много право на грешки.
Цилиндър 1=инжектор А
Цилиндър 2=инжектор Б
Цилиндър 3=инжектор Ц
Цилиндър 4=инжектор Д това е реда и начина на кодиране нищо друго не съм казал съжелявам вече че не пробвах по обстойно колата и тъпото е че оставих 1000 лева капаро и накрая аз съм виновен!И сложих кодовете от дюзите не от капака защото при смяна само на клапани без разпръсквачи не се налага изкарване на нов код макар че аз мисля че все пак ще е по добре.Не се налага често прекодиране не знам кой от вас кодира но не се е получило на втория ден тракаше като комбайна и пушеше като краз слещу 1224лв. това ли не приемаш че го казвам сега :D малко трудно се отделят толкова пари за експерименти и след това да харча пари и за други майстори!!!Няма да изброявам процедурите който извърших след предния ремонт и колко струваха ако държиш ще дам отчета за тях.Поздрави и на Вас!

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Подгрев на горивото

Мнение от specialista » 22 юли 2014, 10:12

Така,както виждам нещата тук вече не са зада се помогне за отстраняване на някакъв проблем,а зада се направи всичко възможно да се омаскари някой.
При мен има две различни диагностични програми и двете когато започнеш да правиш кодировка първо те предопреждават за реда и след това те водят в действията ти.И на двете програми се действа по начина по който съм описал.И тъй като не намирам вече причина да ти се обеснявам във ефир като някоя учеичка,ще ти кажа само това:"нямам никаква вина че си се оженил за мъжко"
При други обстоятелства не бих си позволил да кажа тия думи,но ти прекаляваш със търпението ми.
А сега си сложи ръка на сърцето и кажи на всички,колко пъти те предопреждавах да не правиш ремонт на дюзите ДОКАТО НЕ СЕ РЕМОНТИРА ПОМПАТА!!!
Те колегите във АВЕЛ знаеш ли какво правят със такива като теб?Правят дюзите и когато им направиш рекламация,ти казват след прегледа"в дюзите има стружки" ако искаш ще ги направим на ново но трябва да се направи и помпата!!! Иначе колата ще работи от ден до пладне!
Бъди честен и си признай че си бил информиран за всичко.Това че не вярваше и че трябваше допълнителна инвестиция,аз какво да направя!За справката само колегите вземат 1600 лв само за ремонта на помпата!Направил съм това което си искал т.с. всичко което се случва в последствие е благодарение на твоето желание.Ами много се извинявам ама каквото сам си направиш и господ не може да ти го направи.Ако не е имало кой да ти каже разбирам,но в тоя случай пич носи си кръста!
Съжалявам че толкова дълго познанство и сътрудничество ще приключи по този начин.Аз лично бях готов да помогна със каквото мога,но ти явно не го разбра и потърси начин да се разправяш със мен в ефир.Чудесно имаш пълното прави да изкажеш на глас недоволството си,обаче го направи като ПОДЧТЕН ЧОВЕК,кажи всичко ,апък тези дето четат сами ще си направят заключенито кой крив и кой прав, а не да ми излизаш със номера дадох 3200 лв.
На кой и за какво си ги дал?Този път аз ще отговоря,дал си ги защото първо си купи кола със повреден мотор и второ защото правиш работите наполовина.
Аз като нямам пари си карам старта Темпра. Не слагам на гол гъз чифте пищови!
Жив и здрав бъди!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Подгрев на горивото

Мнение от Didibao » 22 юли 2014, 11:30

chokolino771 написа:мод: баси цитатите .....

Колега съжалявам, че трябва да те разочаровам но специалиста е абсолютно прав при 2.0 TDCi инжекторите се кодират по реда на запалването, не по физическия ред, по физически ред са на 1,6 и 1,8. В моята диагностика и в документацията това пише, така че колегата си е свършил работата както трябва за мен!
Изображение

Потребителски аватар
chokolino771
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 24 апр 2011, 17:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2000 TDCI 130кс. 2002г.
Местоположение: Търговище
Status: Извън линия

Re: Подгрев на горивото

Мнение от chokolino771 » 22 юли 2014, 13:19

Мдааа сега вече го правя и наполовина защото не направих профилактиката на помпата нали? Къде дадох 3200?Ами при тебе как къде предния ремонт ми беше 1300лева части (поне толкова дадох) + 700 труд .Тези 2000 лева ремонт на двигател някой може ли да каже че е наполовина тогава при условие че още 800 дадох за други дюзи?Това ли е наполовина?Жалко наистина за дългогодишното сътрудничество о познанство наистина но не се чувствам виновен за нещо за тези пари трябваше колата да е опъната откъм всичко.Затова че попитах във форума от какво мърдат оборотите за тебе явно е обидно!По-скоро аз съм обидения за отношението което ми демонстрирахте защото съм лекичко балък но повече вече няма да греша да предплащам това е грешката явно.А Авел не ме интересуват не съм отишъл при Авел а при вас .И по-добре е в ЕФИР защото нямам какво да крия.А като гледам се вживявяш на жертва не виждам някъде в темата да съм написал"Гошо имам ли подгрев или Гошо защо ми играят оборотите".Преди дни си взех колата от вас ако мислех че ще ми помогнете в случая имам ти телефона щях да звънна а не да "омаскарявам " някои никъде не съм те споменал в темите или ако съм казал нещо винаги съм те препоръчвал а кой за какво се е оженил си запази мнението за тебе защото както каза търпението е на ръба за да не ме баннат модераторите държа добрия тон.Сам си започна разговора на въпреки преди 5 дни те питах ти какво отговори "НЕ знам" имаш компютър гледай :lol: -ами благодаря за изчерпателния отговор помогна ми и колата стана.Ама безплатен обяд нямааа това е причината. Така приключвам с този разговор това е друга тема.

Съжалявам Колеги че се проточи точно по този начин разговора и че се отплеснахме с това.
Последна промяна от chokolino771 на 22 юли 2014, 16:00, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
chokolino771
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 24 апр 2011, 17:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2000 TDCI 130кс. 2002г.
Местоположение: Търговище
Status: Извън линия

Re: Подгрев на горивото

Мнение от chokolino771 » 22 юли 2014, 14:22

Програмиране на инжектор

--------------------------------------------------------------------------------

Поради производствените допуски на инжекторите, стойностите за актуалното и изчисленото количество на впръскване могат да се различават. След производството тези отклонения се определят за всеки инжектор и се определя стойност за калибриране, стойността се превръща в код и се отпечатва върху инжектора. Този код се програмира за всеки цилиндър в контролния модул на двигателя. Използвайки тези кодове, контролният модул на двигателя коригира изчисленото количество гориво за всеки цилиндър и по този начин подобрява работата на двигателя и отделяните емисии. С помощта на тази функция можете да въведете в контролния блок на двигателя новите стойности за калибриране, когато сменяте инжекторите или контролния блок на двигателя.
Данните за инжектора се намират на самия инжектор, вижте фигурата. Те се състоят от 16 символа (цифри и букви).
Забележка:
Вижте фигурата. Следвайте реда на цилиндрите (не поредността на възпламеняване).


Тестови условия:
Включен стартер, изключен двигател.
Процедура:
Стартирайте функцията.
Следвайте инструкциите.
Функцията е завършена.
Ако функцията не се завърши успешно, проверете условията за провеждане на теста и отстранете неизправностите.


До колегата DIDIBAO ето това ми дава програмата ако не е вярно и аз лъжа тогава ако имаш интерес ще кача снимки .По принцип черпи данните от производител поне така пише логото е на ДЕЛФИ.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Подгрев на горивото

Мнение от specialista » 22 юли 2014, 22:04

Отново и отново много приказки с цел да се изкараш жертва.Помолих те за мъжкарско поведение и да казваш нещата със истинските им имена!
Така,за 2000 лева си получил основен ремонт на мотора който включва смяна на КРИВИТЕ БИЕЛИ които съм сигурен че още пазиш,смяна на сигменти и лагери на коляновия вал,смяна на гумичките на клапаните,пасване на същите,смяна на два повдигача и ремонт на две от дюзите.И кой знае още колко подробности за които не се сещам,да не говорим че накой трябваше да разбере какво и е на колата.Който е отварял такъв мотор знае за какво става дума като труд инструменти и т.н.Имаш някакви претенции за извършения ремонт КОЙТО Е ОТ ПРЕДИ НЯКОЛКО ГОДИНИ или за цената му.Кажи за да знам как да продължа и аз на татък.Тези 800 лева за дюзи не си ги дал на МЕН ,както и не си дал на мен още няколко хилади лева за какви ли не ремонти по тая кола. Сега и за прословутите кодове на дюзи защото си се хванал като удавник за сламка ще ти кажа че по време на работа компютъра на колата непрекъснато си прави адаптация и корекция на управлението на дюзите.Нямам намерение повече да казвам по тази тема,теб не считам че нужно да те ограмотявам.А нещо ако те сърби езика имаш ми телефона,давай.
Както ти казах в последния ни разговор а и тук в една тема като не знаеш какво да гледаш поне кажи какво си видял.Ама да ми приказваш че си направил колата,а всъщото питаш защо ти играя оборотите нещо ми се разминават нещата.И за капак не защото съм гаден а защото така ще стане
положението съвсем скоро ще се влоши още.Тогава когато вече няма да можеш със прекодиране да я вкараш във правия път вземи се обади може и тук в ефир,ако трябва напсувай ме,но кажи"да ти беше прав не трябваш да се прави така".От начало ми беше криво за това че имаш накакъв проблем и сега е момента да ти благодаря за това че ми помогна да продолея това чувство.Намам угризения никакви.Не ми отговори и от къде взе кодовете?А това също има значение за мен!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
chokolino771
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 24 апр 2011, 17:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2000 TDCI 130кс. 2002г.
Местоположение: Търговище
Status: Извън линия

Re: Подгрев на горивото

Мнение от chokolino771 » 22 юли 2014, 22:29

:D Кодовете ги извадих от дюзите и не е нужно да ме ограмотяваш ако се интересувах от твоя занаят досега нямаше да идвам 10 пъти до ЯМбол.Сега моля прекрати това темата не съм я пуснал да си говорим а имам питане към някой със същия проблем и вземи слез малко на земята и се поогледай че светът не се върти около теб и сервиза щото докато не вземеш парите не говориш такива неща сега вече аз съм прецакания и дай газ :lol: .Не нужно да отговаряш то и без това нищо смислено научи поне да си приемаш грешките без да оплюваш и пак казвам никъде не съм те споменавал или поне не с лошо.Сега като се замисля виждам и защо си по форумите.....има и други като мен.Лека вечер!Опа и гледам че преди казваш че си ми правил дюзи ? Това ли значи 2 години или 15000 км това ли е че забравяш за дюзи като ги ремонтираш?

Заключена

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта