Ford Focus 1.8 Endura turbo diesel
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 авг 2014, 23:10
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Ford Focus 1.8 Endura turbo diesel
Здравейте,
купих си въпросния Фокус и ме и интересува:
1. Какво точно се сменя при смяна на ангренажен ремък. По-конкректно колко ремъка са, колко ролки и трябва ли да се сменя водната помпа?
2. При рязко ускорение се усеща силно претрисане. Мисля, че е вътрешно каре на дясна полуоска. Не се чува тракане при завиване, тоест не е външното. Някой да е имал подобен проблем?
3. Хидравличен ли е съдинителя на този автомобил? Настройва ли се по някакъв начин? Понякога като включвам трета скорост престъргва. Някой с подобен проблем?
Благодаря предварително.
купих си въпросния Фокус и ме и интересува:
1. Какво точно се сменя при смяна на ангренажен ремък. По-конкректно колко ремъка са, колко ролки и трябва ли да се сменя водната помпа?
2. При рязко ускорение се усеща силно претрисане. Мисля, че е вътрешно каре на дясна полуоска. Не се чува тракане при завиване, тоест не е външното. Някой да е имал подобен проблем?
3. Хидравличен ли е съдинителя на този автомобил? Настройва ли се по някакъв начин? Понякога като включвам трета скорост престъргва. Някой с подобен проблем?
Благодаря предварително.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8 Endura turbo diesel
1. Само един ремък и една ролка - между ГНП и разпределителния валhkrinkle написа:Здравейте,.
2. Вдигаш колата на подемник или слизаш в канал под нея и проверяваш каретата
3. Съединителят не, но лагерът за изключването му е хидравличен (известен като лагер-помпа). Не се настройва, вероятно хъркането идва от износен синхронизатор, щом е само на една от предавките.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 авг 2014, 23:10
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8 Endura turbo diesel
Това да не би да означава, че двигателя е с верига? Тоест как се предава движението от коляновия вал към разпределителния?OgiDogi написа: 1. Само един ремък и една ролка - между ГНП и разпределителния вал
Благодаря.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8 Endura turbo diesel
КВ - верига - ГНП - ремък - РВhkrinkle написа:Това да не би да означава, че двигателя е с верига? Тоест как се предава движението от коляновия вал към разпределителния?OgiDogi написа: 1. Само един ремък и една ролка - между ГНП и разпределителния вал
Благодаря.hkrinkle написа:Това да не би да означава, че двигателя е с верига? Тоест как се предава движението от коляновия вал към разпределителния?OgiDogi написа: 1. Само един ремък и една ролка - между ГНП и разпределителния вал
Благодаря.hkrinkle написа:Това да не би да означава, че двигателя е с верига? Тоест как се предава движението от коляновия вал към разпределителния?OgiDogi написа: 1. Само един ремък и една ролка - между ГНП и разпределителния вал
Благодаря.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта