Модернизация на сист. за вентилация на картера Ford Escort
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Модернизация на сист. за вентилация на картера Ford Escort
Eто това се получава при износена бутално- сегментна група на двигатели с пробег над 300 000 км. и каране на кратки градски разстояния:
Правим следното, ако не искаме зацапан филтър, замръзваща каша в тръбопроводите и мръсна дроселова клапа:
Въпросната модернизация е изпълнена както при Митсубиши галант, а именно маслените пари се отвеждат от капака на клапаните в въздухосборника след MAF датчика, а не както при Ескорт във въздушния филтър, където се превръщат в лед и запушват тръбите.
Намирате си подходящ тройник, например от VW № 06A 103 247 и го отрязвате така че да остане само единия край:
Отрязвате маркуча отиващ от капака на клапаните към кутията на въздушния филтър:
Затапваме с подходящ материал отвара на филтърната кутия
Поставяме шланга в преходника и отбелязваме мястото за пробиване на дупка в тръбата:
С макетен нож изрязваме подходяща по диаметър дупка и с двукомпонентно лепило залепваме преходника за тръбата:
Преди процедурата автомобилът е харчил 2 л. масло на 1000 км., а след това около 0.5 л. на 3 000 км.
Ето на колко километра е автомобила:
Отчет след 10 000 км:
Чиста дроселова клапа:
Малко масло в тръбата и чист MAF:
Правим следното, ако не искаме зацапан филтър, замръзваща каша в тръбопроводите и мръсна дроселова клапа:
Въпросната модернизация е изпълнена както при Митсубиши галант, а именно маслените пари се отвеждат от капака на клапаните в въздухосборника след MAF датчика, а не както при Ескорт във въздушния филтър, където се превръщат в лед и запушват тръбите.
Намирате си подходящ тройник, например от VW № 06A 103 247 и го отрязвате така че да остане само единия край:
Отрязвате маркуча отиващ от капака на клапаните към кутията на въздушния филтър:
Затапваме с подходящ материал отвара на филтърната кутия
Поставяме шланга в преходника и отбелязваме мястото за пробиване на дупка в тръбата:
С макетен нож изрязваме подходяща по диаметър дупка и с двукомпонентно лепило залепваме преходника за тръбата:
Преди процедурата автомобилът е харчил 2 л. масло на 1000 км., а след това около 0.5 л. на 3 000 км.
Ето на колко километра е автомобила:
Отчет след 10 000 км:
Чиста дроселова клапа:
Малко масло в тръбата и чист MAF:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта