Страница 1 от 1
Омаслени маркучи за налягане на кулера
Публикувано: 13 сеп 2014, 17:09
от peniko
Здравейте искам да попитам дали е лошо за колата да са омаслени маркучите в гънкитe на обръчите , като левия е по-малко омаслен а десният повече.Трябва ли да се подменят?
Re: Омаслени маркучи за налягане на кулера
Публикувано: 13 сеп 2014, 20:17
от ЯЛТА
Подменят се когато се спукат, или са спукани. Можеш да ги свалиш и почистиш от вътре, въобще целите тръбопроводи, отвън е лесно, но същата гняс я има и отвътре,- стара кола- така е.
Re: Омаслени маркучи за налягане на кулера
Публикувано: 14 сеп 2014, 14:37
от Besniq
Щом маркучите са омаслени значи имат пробив на 100%, другия вариант е да са ти хлабави скобите но не мисля....минах по тоя път, взех други, не нови но здрави и всичко заспа.
Re: Омаслени маркучи за налягане на кулера
Публикувано: 14 сеп 2014, 15:05
от ЯЛТА
Bobi81 написа:Щом маркучите са омаслени значи имат пробив на 100%.
Стига бе, ако са пробити колата е толкова "спънат кон", че само дебил може да я изтърпи да се движи така.
Re: Омаслени маркучи за налягане на кулера
Публикувано: 14 сеп 2014, 15:11
от Besniq
Колега пробивът е толкова малък, че не се усеща, но пък е достатъчен за да се омаже всичко...
Re: Омаслени маркучи за налягане на кулера
Публикувано: 14 сеп 2014, 16:27
от ЯЛТА
Bobi81 написа:Колега пробивът е толкова малък, че не се усеща, но пък е достатъчен за да се омаже всичко...
Боби, хайде не спори моля те, и най малкия пробив, автоматично става голям щом подадеш доволно газ !
За проба можеш да сложиш обикновен тънкостенен маркуч, и ще видиш как с подаването на газ се
ПУКА!
За това цената им е 40 лв. броя, защото не е обикновен, а пък се поинтересувай силиконовите каква цена са, за да се ориентираш.................
Re: Омаслени маркучи за налягане на кулера
Публикувано: 14 сеп 2014, 17:08
от Besniq
ЯЛТА пак да се повторя, минах по тоя път, положението ми беше същото на същата кола, подмених маркучите и омазването ми изчезна, напълно сухо е...сам казваш, че маркучите не са обикновенни, естественно, че не са, подсилени са и няма как да се разкъсат толкова лесно. Да не казвам, че със старите ми омасляващи маркучи карах над 6м. и не се бяха пръснали. И да, колата си ми върви доста добре и със старите и с тези маркучи, турбината си ми надува добре така, че да изключим ниско налягане в тракта. Пазя старите маркучи, ако искаш ти ги пращам да си ги тестваш.
Не обичам да споря, излагам факти понеже колегата е със същия проблем !!!
Re: Омаслени маркучи за налягане на кулера
Публикувано: 14 сеп 2014, 19:19
от opex
На бмв-то се оказа, че кулера е имал отдавна някаква малка дупчица, но не е имал проблеми с вървежа, харченето и пушенето.
Като са се прибирали миналата седмица от италия са имали инцидент в хърватска и са орали някаква нива... без подробности в последствие от едната страна преходната част м-у маркуча и кулера. която е пластмасова леко се е пукнала и от там избива масло от пътищата по малко като има налягане - пак няма проблем с вървеж, харчене и пушене.
Днес като ходихме на насрания канал в овча купел уж да го смениме (но се оказа, че новия от едната страна е на "бърза връзка" вместо с надяване на маркуча и скоба) заора в калта, понеже висеше от преди това от едната страна, и "леко" го прегазихме и отиде под мотора, в следствие на което се спука още повече. И понеже не сложихме новия поради горните причини, закрепихме стария и си тръгнахме и пак нямаше проблем с пушенето, но естествено вече спадна вървежа.
Въпроса е, че на входа на турбото има дебитомер, а на турбо-пътищата има датчик за налягане и компютъра смята горивото->сместа спрямо тях ->няма пушеци.
Маслото е доста пробивна гад и малка дупчица да има с времето ще омаже всичко. Не е невъзможно някоя скоба/и да изпуска и да е от това, просто трябва да се провери. По-лошото вслучая е наличието на явно повече масло в пътищата отколкото трябва, което говори за износване или прииждащ проблем с турбото, явно изпуска.