Страница 1 от 1

проблем с водната инсталация

Публикувано: 16 сеп 2014, 15:24
от bai stoqn
Колата е Ford Galaxy 2002g 1.9TDI P.D проблема е че не отваря големия кръг и като загрее и изхвърля всичкия антифриз през преливника на разширителния съд. Термостата е сменен и проблема си остана.

Re: проблем с водната инсталация

Публикувано: 16 сеп 2014, 16:10
от S_C
Капачка на казанчето е по-скоро.

Re: проблем с водната инсталация

Публикувано: 16 сеп 2014, 19:50
от bai stoqn
Взех от един приятел капачката от Alhambra и с нея е същата работа а при него с моята старата не му мърда нивото.

Re: проблем с водната инсталация

Публикувано: 16 сеп 2014, 20:15
от peigera
Да не би да сте слагали някога от тези добавки за запушване на течове? Може да имаш запушен радиатор.

Re: проблем с водната инсталация

Публикувано: 16 сеп 2014, 20:40
от ЯЛТА
Да не е поставен термостата на обратно, или пък дефектен......

Re: проблем с водната инсталация

Публикувано: 16 сеп 2014, 22:27
от bai stoqn
Термостатите са добре проверени са и не е и от тях

Re: проблем с водната инсталация

Публикувано: 16 сеп 2014, 22:30
от HACKO
А водната помпа проверена ли е?

Re: проблем с водната инсталация

Публикувано: 16 сеп 2014, 22:40
от bai stoqn
помпата е добре преди 2 седмици сменях ремъци и ролки

Re: проблем с водната инсталация

Публикувано: 16 сеп 2014, 22:42
от HACKO
Да, ама свали ли я, дали турбината не е превъртяла.

Re: проблем с водната инсталация

Публикувано: 16 сеп 2014, 22:56
от bai stoqn
Майстора каза че е добре помпата не е мръднала

Re: проблем с водната инсталация

Публикувано: 16 сеп 2014, 23:25
от peigera
Ако има циркулация на антифриза няма друга причина освен повреда в двигателя или пенлив антифриз (менте). Провери както е казал колегата лопатките на водната помпа. Това НЯМА КАК ДА СЕ ВИДИ без да се свали помпата, провери има ли осезаема разлика в температурата на входа и изхода на радиатора, провери дали не са много твърди маркучите (надути).Въпреки, че сте сигурни в термостата проверете докато е студен двигателя температурата на маркуча след самия термостат кога ще се затопли. Постепенно с покачване на темп. на двигателя или рязко при достигане на работна температура.