Форд Фюжън - проблем при подаване на газта
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 24 сеп 2014, 19:57
- Модел на автомобила: Fusion
- Местоположение: гр. Добрич
- Status: Извън линия
Re: Форд Фюжън - проблем при подаване на газта
Да, точно там.
-
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 06 фев 2015, 10:40
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 GPL
- Status: Извън линия
Re: Форд Фюжън - проблем при подаване на газта
Аз имам доста негативно мнение за тях. Не знам колко си разбират от работата, но не могат да видят очевадни проблеми.
Зад двигателя беше пълно с масло, двигателя прекъсваше (изгоряла бобина), първа скорост не беше много вред. След смяна на свещи и да речем час каране за теста - колата била изрядна.
Да не говорим че приемчика (ония точно срещу вратата), започва да се почесва по главата и да си криви главата докато му диктувам някой нестандартен проблем за който няма отговор. Постоянно пита тоя и оня "това можем ли да го направим", "онова можем ли да го направим" и т.н.
Баш специалиста (този който прави диагностиката), не можел да се свърже с компютъра на колата, що не можел и той и не разбра. Уж можеше да ми програмира втори ключ - накрая ме прати на ключар.
Да не говорим за целоседмичното им прехвърляне на топката като му казах че искам круиз контрол. Ама то много скъпо щяло да струва. Е колко да е скъпо, питам. Ами не знаел колко ама кабели трябвали компютри и кви си още глупости. Казах му, че трябват само бутони - окабеляването е налице, както и оборудването около педала на спирачката и съединителя. Както и софтуерно активиране на функцията. Да, ама не - то ако било само бутоните, те от Форд щели да го сложат. За капак баш накрая след уговорки и т.н. баш разбирача ми вика "Няма оригинална такава екстра за твоя форд, може да стане, може и да не стане. Няма да рискувам, няма да ти слагам."
Теглих им една майна и си сложих бутоните сам в една обедна почивка.
На пръсти се броят читавите майстори. Повечето майстори не им се занимава с нестандартни проблеми. Под нестандартни - всичко различно от смяна на масло, накладки, филтри, окачване, гърнета и т.н. Ако не му кажеш това ми смени - няма и да го погледне и ще каже "Не знам, гледах ама нищо не видях". Не вярвах, че и в МотоПфое са така. Мислех че вземат скъпо щото разбират. Ама не, те вземали скъпо само защото са МотоПфое.
Та затова питах де.
Зад двигателя беше пълно с масло, двигателя прекъсваше (изгоряла бобина), първа скорост не беше много вред. След смяна на свещи и да речем час каране за теста - колата била изрядна.
Да не говорим че приемчика (ония точно срещу вратата), започва да се почесва по главата и да си криви главата докато му диктувам някой нестандартен проблем за който няма отговор. Постоянно пита тоя и оня "това можем ли да го направим", "онова можем ли да го направим" и т.н.
Баш специалиста (този който прави диагностиката), не можел да се свърже с компютъра на колата, що не можел и той и не разбра. Уж можеше да ми програмира втори ключ - накрая ме прати на ключар.
Да не говорим за целоседмичното им прехвърляне на топката като му казах че искам круиз контрол. Ама то много скъпо щяло да струва. Е колко да е скъпо, питам. Ами не знаел колко ама кабели трябвали компютри и кви си още глупости. Казах му, че трябват само бутони - окабеляването е налице, както и оборудването около педала на спирачката и съединителя. Както и софтуерно активиране на функцията. Да, ама не - то ако било само бутоните, те от Форд щели да го сложат. За капак баш накрая след уговорки и т.н. баш разбирача ми вика "Няма оригинална такава екстра за твоя форд, може да стане, може и да не стане. Няма да рискувам, няма да ти слагам."
Теглих им една майна и си сложих бутоните сам в една обедна почивка.
На пръсти се броят читавите майстори. Повечето майстори не им се занимава с нестандартни проблеми. Под нестандартни - всичко различно от смяна на масло, накладки, филтри, окачване, гърнета и т.н. Ако не му кажеш това ми смени - няма и да го погледне и ще каже "Не знам, гледах ама нищо не видях". Не вярвах, че и в МотоПфое са така. Мислех че вземат скъпо щото разбират. Ама не, те вземали скъпо само защото са МотоПфое.
Та затова питах де.
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 24 сеп 2014, 19:57
- Модел на автомобила: Fusion
- Местоположение: гр. Добрич
- Status: Извън линия
Re: Форд Фюжън - проблем при подаване на газта
Грешката е моя, че не съм обяснил - във Мото-Пфое ми взеха една бала пари, качиха ми без да ме питат нов софтуер, смениха един вакуум-клапан чистиха грешки и други подобни глупости за които не съм споменавал. Всичко това подмина по пари новия ЕГР дето си го поръчах по интернет и го сложиха в една квартална работилница, да не споменавам коя, че да не правя реклама. Като цяло никак не съм доволен от тази "голяма" фирма и трябва много да съм го закъсал, че отново да допра до тях.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта