помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 09 окт 2014, 00:46
- Модел на автомобила: Focus 1.8TDCI
- Status: Извън линия
помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
Здравейте,
купих focus 1.8 TDCI 2002г. покарах 100км. и днеска не иска да запали, има нов акумулатор, правеше проблем след 3000 оборота се включваше във авариен режим и загуба на мощност,
гася, паля, и се оправяше, днеска исках на майстор да я закарам ама не ще да запали при старт на таблото веднага започва да мига жълтата лампа долу в ляво (маи за подгряването)
пали тя за 5 секунди от зад бял дим в изобилие, никаква мощност и гасне, свалих акумулатора качих го и пак същото, вчера си вървеше добре,
Имате ли идея от какво е? или поне имам ли възможност да я запаля за да я закарам до специалист.
Благодаря ви предварително за съветите
купих focus 1.8 TDCI 2002г. покарах 100км. и днеска не иска да запали, има нов акумулатор, правеше проблем след 3000 оборота се включваше във авариен режим и загуба на мощност,
гася, паля, и се оправяше, днеска исках на майстор да я закарам ама не ще да запали при старт на таблото веднага започва да мига жълтата лампа долу в ляво (маи за подгряването)
пали тя за 5 секунди от зад бял дим в изобилие, никаква мощност и гасне, свалих акумулатора качих го и пак същото, вчера си вървеше добре,
Имате ли идея от какво е? или поне имам ли възможност да я запаля за да я закарам до специалист.
Благодаря ви предварително за съветите
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
При сваляне на акумулатора, са склонни да си забравят кодовете на дюзите, трябва да се въведат отново.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 09 окт 2014, 00:46
- Модел на автомобила: Focus 1.8TDCI
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
Благодаря,HACKO написа:При сваляне на акумулатора, са склонни да си забравят кодовете на дюзите, трябва да се въведат отново.
преди да напиша първият пост, бях решил да го изключа за нощта акумулатора сега като прочетох хукнах да го свързвам, забелязах още един симптом:
охладителната течност е под минимума а онзи ден беше на мах.
маи нещата са сериозни, дали ако налея ще е достатъчно само за до майстора то ми е ясно че не бива да пробвам да я паля, какво да направя

- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
Ако антифриза не е в маслото,възможно е да има малък теч от някъде.
Трябва диагностика.Ако грешката е от детонационен датчик на конкретен цилиндър,просто размени дюзата със съседен.
Става за 5 минути и е единствения начин компа да я пусне и да се изтрие грешката.
Може да стане от кофти гориво или някоя или повече от дюзите излизат от нормата за корекция.
Трябва диагностика.Ако грешката е от детонационен датчик на конкретен цилиндър,просто размени дюзата със съседен.
Става за 5 минути и е единствения начин компа да я пусне и да се изтрие грешката.
Може да стане от кофти гориво или някоя или повече от дюзите излизат от нормата за корекция.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
Тежко ни на всички, които си сваляме акумулаторите чат-пат за зареждане, голямо прекодирване на кодове ще става... Иначе колегата дано да е купил фокуса евтино, защото ще има ремонти сега. Първо си виж маслото в какво състояние е, изкарай щеката и погледни да не е като боза, евентуално да меша антифриза с маслото. Ако е черно е добър признак. Щом ти е влизала в авариен режим, най-вероятно някой от инжекторите е в лошо състояние и трябва подмяна, сменят се само едни клапани, добре е да се сменят и на 4те инжектора. Когато преди 5 години имах такива проблеми палеше много трудно, след около минута примерно, като почнеш да въртиш на стартер след около 15тина секунди започва да мига подгрева, спираш да въртиш и отново, след 3тия опит някъде запалвах, но издържах така само ден-два и я ремонтирах. Пробвай, ако успееш да запалиш я форсирай до към 2500-3000 оборота за около 2-3 секунди, може нафтата във филтъра да е свършила и да гасне и после няма палене /дори ако искаш махни маркучите на филтъра преди това и внимателно го напълни преди тия проби/ . Вече ако успееш да запалиш я караш в някой сервиз в София да я ремонтират. Има из някой теми във форума адрес на сервизи, които се занимават с такива работи. Ако ли не успееш - дърпате я, или на репатрак и пак до този сервиз. И започнах с това - дано си я купил евтино, защото ремонта не е от най-евтините, приготви си едни 1000+ лева, ако е това, което си мисля, че е за смяна. Ако меша антифриза с маслото сумата ще скочи доста. И после чуваме приказки - форд не боледува, а направо мре. Най-добрия форд е продадения и други такива небивалици. Трябваше да потърсиш малко повече информация преди да закупиш автомобила. Успех все пак.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
И на мене ми звучи невероятно, но случая е съвсем пресен, от миналата седмица, точно с Фокус 1.8 TDCI.MapTo_D написа:Тежко ни на всички, които си сваляме акумулаторите чат-пат за зареждане, ......
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
Като бачках в акумулаторите, на някои коли им слагахме отделен акумулатор с две щипки да не си забравят кода за радиото примерно и някакви настройки на компютрите. Едната щипка се слагаше на плюса или минуса, не помня, а другата някъде вътре в коша около мотора трябваше да има едно като клема с пластмасово капаче с + или - на него. Така свалям стария акумулатор и качвам новия без загуба на информация по компютрите на колите. Не знам обаче дали и така няма да си забрави кодовете колата на колегата.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
Даже би трябвало да се продава кабел за включване през запалката на допълнително захранване, когато се зарежда акумулатора.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
Ко речи?ieiei написа:...
Трябва диагностика.Ако грешката е от детонационен датчик на конкретен цилиндър,просто размени дюзата със съседен.
Става за 5 минути и е единствения начин компа да я пусне и да се изтрие грешката.
Може да стане от кофти гориво или някоя или повече от дюзите излизат от нормата за корекция.
"Трябва диагностика" е правилният подход, останалото е свободно съчинение, на база грешна или неправилно разбрана информация.
Само да уточня, детонационният датчик на блока е само един, а получената от него информация се синхронизира по време с впръскването и така ECU-то знае, в кой цилиндър каква детонация се получава и предприема корекции при нужда, с цел изравняване силата на детонациите за по-равномерна работа на двигателя. Размяната на дюзи, без да се променят местата на кодовете в софтуера (с диагностична апаратура) може да доведе до доста неприятни последствия, заради направените вече корекции. Примерно: дюза с износен разпръсквач и отрицателна корекция в софтуера да сложиш на мястото на задръстена дюза с положителна корекция и да получиш едни хубави детонации в един от цилиндрите и липса на такива в друг, при което може да се получи дупка в бутало, разбит демпферен маховик и разни други такива. Това не са свещите на бензиновият мотор!
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
Абе с две приказки
си купил...
Квот и да излезе пара яко шъ тряя.
Ама с бял дим отзад губи антифриз....
Тва не е на добре.Както каза колегата по горе дано си купил колата ефтино щот иначе....

Квот и да излезе пара яко шъ тряя.
Ама с бял дим отзад губи антифриз....
Тва не е на добре.Както каза колегата по горе дано си купил колата ефтино щот иначе....
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
И аз да се присъединя към мнението на колегите, че май е трябвало повече проверка преди покупката. Със сигурност първо диагностика защото както описваш нещата не звучат на добре. И виж поне 2-3 мнения преди да се хвърляш да ремонтираш, защото цифрите няма да са малки. Потърси specialista във форума и му пиши, или го посети направо ако си наблизо.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
Свободното съчинение е на базата личен опит след зареждане нафта от Лукойл.Ко речи?
"Трябва диагностика" е правилният подход, останалото е свободно съчинение
Само за информация(дявола не е толкова черен) за дюзи 2 ра ръка вървят от 50+лв и с/у 10лв се проверяват на стенд.
На друго място бях писал ,какво каза майстора:ТДЦИ няма проблем с дюзите ,те имат проблем с нафтата в БГ.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
Това е успокояваща приказка на майсторите ! Просто дюзите си имат определен живот, моточасове работа.ieiei написа:какво каза майстора:ТДЦИ няма проблем с дюзите ,те имат проблем с нафтата в БГ.
Как може служебното ми возило да изкарва по 300 000 км. със един комплект дюзи, с нашата нафта, други да не могат.
Когато си купи човек нова кола, и и врътка ежедневно но 100-200 км., до 400 000 няма да се оплаче от дюзи.
Европейците са го доказали отдавна.
Аз от 20 год. карам с нафта, пък нито един път съм нямал проблеми с лошо гориво............,но който не разбира, веднага отсича- лоша нафта.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
Ако минаваш 1 km за 1 min (скорост 60 km/h) при 1500 rpm, всеки цилиндър успява да натрака 750 работни хода. CR горивна система използва 5-7 впръсквания за работен ход, което прави средно към 4500+ хода на сачмата и иглата в дюзата. Това е за 1 km при ниски обороти. Смятай нататък за едни 200 000+ километра колко пъти въпросните елементи са се чукнали в единия и в другия край на гнездата си (че мен ме заболява главата, само като си помисля) и дали това не води до механична деформация на всички елементи в крайна сметка. Не кофти нафтата, а деформациите налагат компенсация на времето за впръскване (понякога и други параметри, като загуба на компресия от износени/спечени сегменти или объркано газоразпределение).ieiei написа:Свободното съчинение е на базата личен опит след зареждане нафта от Лукойл.
Само за информация(дявола не е толкова черен) за дюзи 2 ра ръка вървят от 50+лв и с/у 10лв се проверяват на стенд.
На друго място бях писал ,какво каза майстора:ТДЦИ няма проблем с дюзите ,те имат проблем с нафтата в БГ.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
Да де, но нашата БГ нафтица я кръщават прекалено много в сравнение с европейската и това допълнително спомага за преждевременна смърт на възлови агрегати, като помпа дюза или каквото има в склада (мотора).
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
Дрън дрън, кога минеш с некое нафтово дживотно 5- 600 000 км., тогава имаш правото да коментираш, а до тогава си трай, и бръмчи със скорпиона.koinov_bg написа:Да де, но нашата БГ нафтица я кръщават прекалено много в сравнение с европейската и това допълнително спомага за преждевременна смърт на възлови агрегати, като помпа дюза или каквото има в склада (мотора).
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
ЯЛТА написа:Дрън дрън, кога минеш с некое нафтово дживотно 5- 600 000 км., тогава имаш правото да коментираш, а до тогава си трай, и бръмчи със скорпиона.
Трайкам си


По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
Здравейте, за да не отварям нова тема, а видях тук сходен въпрос искам да попитам. Колата беше седяла 3 месеца без да се пали и акумулатора е бил паднал. Майстора ми след ремонта каза че го е бил зареждал няколко часа. Колата след това си палеше както лятото, но тази сутрин доста се озори. Питанката ми е ако го сваля да го заредя ще забрави ли някакви кодове? Не става дума за час и радиото, а за тези които споменавате за дюзите. Иска ми се да го заредя и да видя дали ще си държи ток или да взимам нов.
Поздрави
Поздрави
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
Ние не знаем за какъв ремонт става въпрос и какво значи, че тази сутрин се е озорила.
Иначе не, не би трябвало да си забрави кодовете на инжекторите ако се свали акумулатора. Най-малкото няма никаква логика и ако се случва проблема най-вероятно е някакъв друг.
Иначе не, не би трябвало да си забрави кодовете на инжекторите ако се свали акумулатора. Най-малкото няма никаква логика и ако се случва проблема най-вероятно е някакъв друг.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI
Ремонта беше на турбина. Колата съм я взел преди няколко дена и е карана много малко и то само градско. Тръгнах сутринта да паля и 3-4 секунди едно мъчно въртене и тогава запали. След това не съм имал проблем. Зареждан е само няколко часа от майстора ми което не му е достатъчно и за това искам да го заредя както си трябва. Но видях темата и че колегите са писали че се губели някакви кодове на дюзите и не знам дали е така или не. Като я взех от сервиза трябваше да настроя часа и да въведа кода за радиото, което значи, че е свалян, но проблем с палене и работа на двигателя нямам, което ме навежда на мисълта, че като се разкачи после трябва само настройка на час и радио, но ми се искаше и вашето мнение.
Поздрави
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта