При натоварване, замирисва на изгорели газове в купето

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Nuclear
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 07 фев 2009, 19:51
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 2000г, бензин
Местоположение: София, кв. Ге(т)о Милев.
Status: Извън линия

При натоварване, замирисва на изгорели газове в купето

Мнение от Nuclear » 12 окт 2014, 21:39

Здравейте.
При натоварване - когато карам по магистрала при изкачване на наклон, или при висока скорост, замирисва на изгорели газове в купето.
По едно време започна да бръмчи при подаване на газ, оказа се че е от някаква гъвкава връзка на гърнетата, смениха я, бръмченето изчезна, но миризмата си остана.
Напоследък почна да замирисва и при градско каране - по околовръстното с 90-100км/ч или когато изкачвам наклон.

Запалих, вдигнах капака и наистина откъм изпускателните тръби намирисва на изгорели газове.
Къде да търся проблема? Дано да не е пробита някоя тръба.

Колата е Ford Focus 1.6, бензин.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: При натоварване, замирисва на изгорели газове в купето

Мнение от OgiDogi » 12 окт 2014, 22:06

Nuclear написа:Здравейте.
При натоварване - когато карам по магистрала при изкачване на наклон, или при висока скорост, замирисва на изгорели газове в купето.
По едно време започна да бръмчи при подаване на газ, оказа се че е от някаква гъвкава връзка на гърнетата, смениха я, бръмченето изчезна, но миризмата си остана.
Напоследък почна да замирисва и при градско каране - по околовръстното с 90-100км/ч или когато изкачвам наклон.

Запалих, вдигнах капака и наистина откъм изпускателните тръби намирисва на изгорели газове.
Къде да търся проблема? Дано да не е пробита някоя тръба.

Колата е Ford Focus 1.6, бензин.
По-скоро ще е гарнитура - дали между главата и колектора или мачканата тел между фланците, по-вероятно второто. Щом са сменяли гъвкавата връзка, със сигурност са разкачвали фланеца към колектора и са разбутали теленото уплътнение.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта